Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Kjære Prettygrl det skal du få lov til, og jeg har ikke gått inn i noen fanklubb og snakket skitt om henne, jeg har kun hjulpet dere å få tak i nyheter om dem... Jeg er jo og self nysjerrig på hvem som holder sammen og ikke
    Jeg skrev det innlegget for å forsvare fastwindow, for han er en utrolig koslig kverulant, som faktisk har vært uenig med meg i alt jeg har skrevet i 3 år nå .. på 2 bb forum og et form for et program som het singel 24/7.. men uansett om han er prinsippielt uenig med meg så elsker jeg å diskutere med han for det.. og jeg liker gubben jeg
    Kjære Jakobine... jeg sa aldri at du var en av dem... men kom ikke her å fortell meg at fastwindow bare er snill... om han mener at elita og klas er tont, bimbo, fattiglus og luremus, kan han få holde det til seg selv... dette er en fanclubb for elita og klas... vil han skrive shit om dem, er han hjertlig velkommen til å lage en egen tråd "mot" dem... men ikke legg igjen sine "skitne" spor her...alle er nysgjerrig på hva som skjer mellom dem... heldigvis har Spybar bekreftet det vi trodde og håpet på... fint for deg og han at du likker "gammer`n" jeg for min del kan ikke si meg enig... ikke etter det han skriver om dem... er det virkelig det han mener om dem, kan han enten holde det for seg selv, eller skrive det i en annen tråd... som sagt, dette er en fanclub for elita og klas...
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
      alle er nysgjerrig på hva som skjer mellom dem...
      Njae.. Inte alla är nyfikna.. Exempelvis jag!!
      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by jakobine
        Kjære Prettygrl det skal du få lov til, og jeg har ikke gått inn i noen fanklubb og snakket skitt om henne, jeg har kun hjulpet dere å få tak i nyheter om dem... Jeg er jo og self nysjerrig på hvem som holder sammen og ikke
        Jeg skrev det innlegget for å forsvare fastwindow, for han er en utrolig koslig kverulant, som faktisk har vært uenig med meg i alt jeg har skrevet i 3 år nå .. på 2 bb forum og et form for et program som het singel 24/7.. men uansett om han er prinsippielt uenig med meg så elsker jeg å diskutere med han for det.. og jeg liker gubben jeg
        Nå måtte jeg bare grine litt Unni" du er en knupp" Jeg har da ikke vært uenig med deg i alt da..
        Kverulant.. Ja det er jeg.. Så meg i speilet når jeg sa det, speilet var enig..
        Du som finner det meste på nettet, du vet ikke noe nytt om deltakerne på Singel 24/7.
        Det ble stille da de slo av lyset på siste dagen.
        Media glemte dem alle..
        Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by fastwindow
          Nå måtte jeg bare grine litt Unni" du er en knupp" Jeg har da ikke vært uenig med deg i alt da..
          Kverulant.. Ja det er jeg.. Så meg i speilet når jeg sa det, speilet var enig..
          Du som finner det meste på nettet, du vet ikke noe nytt om deltakerne på Singel 24/7.
          Det ble stille da de slo av lyset på siste dagen.
          Media glemte dem alle..
          Akkurat hva som har skjedd videre med Singel 24/7-deltakerne har jeg grubla litt på òg...Stod jo ikke en skitt om de videre...Stusselige greier ass. (frøken Andersen,bimbo-Malin,franskmannen,løknapperen,trønder`n,bergenser en,Askim-nudisten,modellen,"gamla",punkdiggeren...Ja,var gjengen sin dèt!!Ha-ha!)

PS:Må forøvrig ikke glemme av selveste kiosk-dama heller da!!For å ikke snakke om BB-bossen himself:Mr,Hallberg..-Mannen som VISSTE å lage bra TV!!)

Ooopsresterte å glemme av selveste krutt-tønna,Anita!!Ikke bra!!
          Last edited by Guest; 2005-06-07, 00:57.

Comment

• Originally posted by xx24-7
            Akkurat hva som har skjedd videre med Singel 24/7-deltakerne har jeg grubla litt på òg...Stod jo ikke en skitt om de videre...Stusselige greier ass. (frøken Andersen,bimbo-Malin,franskmannen,løknapperen,trønder`n,bergenser en,Askim-nudisten,modellen,"gamla",punkdiggeren...Ja,var gjengen sin dèt!!Ha-ha!)

PS:Må forøvrig ikke glemme av selveste kiosk-dama heller da!!For å ikke snakke om BB-bossen himself:Mr,Hallberg..-Mannen som VISSTE å lage bra TV!!)

En kan jo trøste seg med at det går i reprise på TV3 på natta da(hvis en gidder å holde seg våken så lenge da...)

Comment

At det ikke ble skrevet om deltakerne i media vet vi hvorfor..
              Den Norske "Mediamafian" skulle ikke nevne noe positivt om deltakerne og Tv3.
              De boikottet Tv3. fordi deres sendinger går fra England.
              Porang kjenner jeg litt til, han er kameraten til min nevø..

Comment

• Originally posted by Tipita
                En kan jo trøste seg med at det går i reprise på TV3 på natta da(hvis en gidder å holde seg våken så lenge da...)
                Det er akkurat dèt!!Og når jeg har klart å holde meg våken,så har jeg allikevel prestert å glemme dèt til fordel for data`n f.eks!!!

Comment

Det er akkurat dèt!!Og når jeg har klart å holde meg våken,så har jeg allikevel prestert å glemme dèt til fordel for data`n f.eks!!!
                  Ja den dataen altså

Comment

At det ikke ble skrevet om deltakerne i media vet vi hvorfor..
                    Den Norske "Mediamafian" skulle ikke nevne noe positivt om deltakerne og Tv3.
                    De boikottet Tv3. fordi deres sendinger går fra England.
                    Porang kjenner jeg litt til, han er kameraten til min nevø..
                    Åå,har ikke hørt noe om dèt jeg...Trodde bare at det ikke ble skrevet noe om fordi det ikke hadde slik forhånds-reklame som f.eks Big Brother hadde,og at det derfor ikke var såå kjent!!

Kjenner du til "løknapperen"???-Vet du om han er like ivrig på å nappe løken sin enda??Hihi!!Nei,men fra spøk til revolver:-Ble det noe spesielt forhold mellom han og Malin M.egentlig???Jeg ville vel ikke akkurat tro at det ble dèt,men...Syntes ærlig talt at hun fortjente no`bedre,om Porang virket ok også..Hadde utseendet iallefall.;-)

Comment

Åå,har ikke hørt noe om dèt jeg...Trodde bare at det ikke ble skrevet noe om fordi det ikke hadde slik forhånds-reklame som f.eks Big Brother hadde,og at det derfor ikke var såå kjent!!

Kjenner du til "løknapperen"???-Vet du om han er like ivrig på å nappe løken sin enda??Hihi!!Nei,men fra spøk til revolver:-Ble det noe spesielt forhold mellom han og Malin M.egentlig???Jeg ville vel ikke akkurat tro at det ble dèt,men...Syntes ærlig talt at hun fortjente no`bedre,om Porang virket ok også..Hadde utseendet iallefall.;-)
                      Vad är det ni pratar om nu för jag hänger inte alls med..
                      Last edited by piopio; 2005-06-07, 01:33.
                      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by piopio
                        Vad är det ni pratar om nu för jag hänger inte alls med..
                        He-he!Skjønner jeg godt...Er vel LITT off topic her nå!! Men: vi snakker om "Singel 24-7" som var et reality-program ala`BB,og gikk på TV3Norge i fjor.

Comment

He-he!Skjønner jeg godt...Er vel LITT off topic her nå!! Men: vi snakker om "Singel 24-7" som var et reality-program ala`BB,og gikk på TV3Norge i fjor.
                          Ni skall kanske hålla er till ämnet eller byta tråd
                          Kör hårt,det kan gå
                          I morgon kan det vara försent.
                          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Det ble slutt 1mnd. etter. Det var flåtebesøk i Kristiansand vet du, luremusa måtte se hvor mange hun greide og lure. (sjekke )
                            Porang er da en grei gutt. Han jobber på Lovisenberg i Oslo og går på skole..
                            Idretthøyskolen..
                            (Målrettet gutt) Han og Malin er vist gode venner enda.
                            Jeg skjønner ikke hva du mener, når du sier: hun fortjente noe bedre?
                            Hun reklamerte da faktisk selv at hun var en Luremus" på byen.
                            Dumme menn som gikk i fella hver gang, som hun sa til Anita..

Comment

• Klas och Elita är visst tillsammans trots allt.

Last edited by Ronja; 2006-01-01, 16:05.

Comment

Det ble slutt 1mnd. etter. Det var flåtebesøk i Kristiansand vet du, luremusa måtte se hvor mange hun greide og lure. (sjekke )
                                Porang er da en grei gutt. Han jobber på Lovisenberg i Oslo og går på skole..
                                Idretthøyskolen..
                                (Målrettet gutt) Han og Malin er vist gode venner enda.
                                Jeg skjønner ikke hva du mener, når du sier: hun fortjente noe bedre?
                                Hun reklamerte da faktisk selv at hun var en Luremus" på byen.
                                Dumme menn som gikk i fella hver gang, som hun sa til Anita..
                                Okidoki,takker for den infoen!!!

Jo,Malin virket som en liten luremus både ut i fra hva hun sa,og hva hun gjorde i Singel 24-7.

Porang er sikkert en grei gutt han,om ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen...He-he!!Nei,men han viste jo at han hadde LITT aggresjonsproblemer også,og dèt var det jeg ikke likte ved han.Derfor syntes jeg Malin fortjente noe bedre slik sett.

Comment

Working...
                                X