Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tojja
    Det tror jag är bra:smile: För när man har allkohol i kroppen så kan svartsjukan göra att man mister kontrollen.

Jag tror att förhållandet klarar sig längre på det viset.
    Er helt enig. Kan bare være bra å være litt fra hverandre.
    Å jobb og kanskje til og med bo sammen kan jo bli litt mye i lengden.
    Du er klok du

Comment

• Originally posted by tojja
      Det tror jag är bra:smile: För när man har allkohol i kroppen så kan svartsjukan göra att man mister kontrollen.

Jag tror att förhållandet klarar sig längre på det viset.
      DET tror jeg oxo
      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by *Rio*
        Hei på du

Enig, de er det perfekte par Håper det varer leeeeeenge....
        Men, litt rart at de ikke skal jobbe sammen i sommer. De skal være gjeste bartendere på hver sine steder. Hmmm.....
        Vem har sagt att de inte skall jobba tillsammans?

Comment

• Nu är jag tillbaka från landet förresten, har läst igenom det jag missat och det var ju väldigt goda nyheter! Visste att Flanders och Patrick är värsta skitsnackarna.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
            Nu är jag tillbaka från landet förresten, har läst igenom det jag missat och det var ju väldigt goda nyheter! Visste att Flanders och Patrick är värsta skitsnackarna.
            ja!! det var det jeg visste... men det kom ikke som noen surprice akkurat... begge var godt "into" henne, men når de innså at hun ville ha klas, likte ingen av dem henne plutselig... snakk om backstabbere

Comment

• Precis! Ska spetsa öronen imorgon bitti för att höra vad Schulman säger också. Kanske det kommer ännu mer info, fast det är väl att hoppas för mkt

Comment

Precis! Ska spetsa öronen imorgon bitti för att höra vad Schulman säger också. Kanske det kommer ännu mer info, fast det är väl att hoppas för mkt
                ohhh!!! vi får hoppas det... gi meg oppdateringer da hvis det er noe nytt

Comment

• Britt på mess-tv imorgon oxå.

Comment

Britt på mess-tv imorgon oxå.
                    jepp skal prøve å få det med meg

Comment

• Siste nytt:Klas og Elita er fortsatt sammen iflg.Britt på Mess-TV akkurat nå.

Comment

• Har ny lyssnat på rixmegapol. och alex som är skvallerexpert bekräftade att elita och klas var tillsammans. Dom hade varit på kanal 5 under veckan och kunde inte hålla sej från varandra 1 minut. Även under lunchen i kanal 5 matsal så hållde dom visst på. Sedan nämnde han även att dom hångla på spy bar. där det tydligen blev jubelrop efter dom hånglat.

Roliga nyheter för oss klas och elita fans,.

Comment

• Okej, Schulman var där o skvallrade. Han drog lite nytt info om att de varit väldigt kärvänliga när de var på kanal5 och hämtade några pressbilder/käkade lunch (Schulman tyckte att det var för mkt). Sen sa han det där om spybar, han föreslog dessutom att de skulle ta dit dem och ställa de mot väggen.

Comment

• For en strålende dag dette er....og hvilke gode nyheter for K & E fans.
                            Grattis til alle fans

Comment

• Enligt Schulmann skulle folk ha ropat BRAVO!

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                                ja, håper jeg oxo... håper de gifter seg og får sine ønsker om to barn: en liten prins og en liten prins(essan)... hihi men om de skal jobbe sammen har ikke noe å si de har da fritiden
                                Du får håpe de blir VELSKAPTE" da!!!!!!!
                                Tenk på om de ble "Mongolide" eller CP!!!!!!!!
                                Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Working...
                                X