Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kanal 5 ska tydligen ha någon fest ikväll, på hemlig plats...Undrar om det kommer bilder imorrn på stureplan, skulle dock inte tro det.

Comment

• Originally posted by *Rio*
      kommer vel helt an på om han er i Karlstad eller i Stockholm.
      For det vi vet så kan han jo ha flyttet til Sessan
      verkar ju som att han är i sthlm mest hela tiden...är väl inte direkt något som håller honom kvar i Karlstad heller.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
        verkar ju som att han är i sthlm mest hela tiden...är väl inte direkt något som håller honom kvar i Karlstad heller.
        Nei, det sa han jo selv......ingenting som holdt han igjen i Karlstad.
        Han var ikke fremmed for å flytte til Stockholm. Avstandsforhold er vel heller ikke så bra, så de er nok en god del i Stockholm.

Comment

• Hoppas att hon tar med honom till Las Vegas i Juli, hon skulle väl dit och jobba eller nåt?

Comment

• Originally posted by snowflake
            Pretty! Du är väl inte arg på mig för att jag skrev i fel tråd igår, jag var ju så trött

Hmm....ska jag ge dig och Rio en stor smällande kyss idag eller ska jag vänta tills den 22 juni ;-)
            nei, selvfølgelig ikke kjære snowflake jeg vil ha ett i dag og den 22.juni hiih
            "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

kommer vel helt an på om han er i Karlstad eller i Stockholm.
              For det vi vet så kan han jo ha flyttet til Sessan
              U never know håper det i hvertfall

Comment

Hoppas att hon tar med honom till Las Vegas i Juli, hon skulle väl dit och jobba eller nåt?
                ja, hun skulle det. Om ikke Klas skal jobb så håper jeg også at han får bli med.

Comment

ja, hun skulle det. Om ikke Klas skal jobb så håper jeg også at han får bli med.
                  DET håper jeg oxo pleie kjærligheten i Las Vegas... hihi ikke at den trenger pleie men...

Comment

Håper det ikke blir så lenge til. Men, jeg tror ikke vi kan forvente at de stiller oppfrivillig i noen tidninger/magasiner.
                    Det blir nok bare tilfeldig om de blir observert sammen. Virker som de er veldig bevisste på å verne om privatlivet sitt.
                    det tror jeg oxo... du fikk jo med deg hva hun sa; at de ville ikke gå ut til pressen om forholdet deres... men en ting jeg lurte på; hvilke bilder skulle hun og klas hente? og hva var det med at de ikke klarte og holde seg fra hverandre... noe med kanal5? hihi... så søtt

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                      nei, selvfølgelig ikke kjære snowflake jeg vil ha ett i dag og den 22.juni hiih
                      Åh, det var tur att jag inte blev bannad här.......... men då hade ni missat kysskalaset *ler stor*

*en stor kyss på kinden*

Och om E och K är ihop den 22 juni så blir det en till.................. jag avskyr att ha fel *lol*
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                        Åh, det var tur att jag inte blev bannad här.......... men då hade ni missat kysskalaset *ler stor*

*en stor kyss på kinden*

Och om E och K är ihop den 22 juni så blir det en till.................. jag avskyr att ha fel *lol*
                        takk for kyss på kindet ja... det er ikke noe grymt å ta fel på noe... hih venter i spenning på enda ett kyss 22;juni

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                          det tror jeg oxo... du fikk jo med deg hva hun sa; at de ville ikke gå ut til pressen om forholdet deres... men en ting jeg lurte på; hvilke bilder skulle hun og klas hente? og hva var det med at de ikke klarte og holde seg fra hverandre... noe med kanal5? hihi... så søtt
                          De skulle hämta "pressbilder". Vet inte riktigt vad det innebär dock. Här är Schulmans artikel återigen.
                          Last edited by Ronja; 2006-01-01, 16:23.

Comment

De skulle hämta "pressbilder". Vet inte riktigt vad det innebär dock. Här är Schulmans artikel återigen.
                            noe med bilder av dem går jeg ut i fra men mne, skal se film nå kos deg så lenge, puss puss

Comment

• "Pressbilder av sig själva" stog det vid noggrannare genomläsning.

Comment

• Nya bilder med Elita..

finns att se i söndagens bilaga!

Här kan du kolla in söndagsbilagans reklamfilm..
                                http://www.aftonbladet.se/annons/son...lam11juni.html
                                Last edited by piopio; 2005-06-11, 01:48.
                                I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Working...
                                X