Originally posted by tojja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Originally posted by piopioOrkar inte kolla igenom inläggen för att se om ni redan har denna bild på Elita..
Er dette den mørkhårede mannen hun er blitt sett hand i hand med tro??
Et sånt bilde vil jo fort gi ryktene ben å gå på.
Noen sier at hun fortsatt er med Klas, men dette bildet da??
Han holder jo rundt henne for faen....
(er sikkert paranoid)
Ligner forresten på Billy Bob Thornton....
Comment
-
Ja han gjorde det.. men Lille rio... ro deg ned, kjære degOriginally posted by *Rio*Er dette den mørkhårede mannen hun er blitt sett hand i hand med tro??
Et sånt bilde vil jo fort gi ryktene ben å gå på.
Noen sier at hun fortsatt er med Klas, men dette bildet da??
Han holder jo rundt henne for faen....
(er sikkert paranoid)
Ligner forresten på Billy Bob Thornton....
ei jente kan ha kompiser vet du
du er vel ikke i tvil p.g.a dette bildet? vi har nå mange bekreftelser
calm down, live u`r life, and Enjoy
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
hmmm...lugna ner er nu...varför gick Elita in i BB jo för att det var bra för hennes karriär...hon fick publicitet...så vad gör en modell för att få ännu mer publicitet...jo hon ser till att det blir mer skriverier....att hon enligt Annika är ihop med Klas skapar nog inte lika stor uppmärksamhet längre än att hon helt plötsligt skulle synas med någon annan.....min teori...och förresten så var Klas och Elita ett par senast idag...enligt Annikas kusin
Comment
-
Takk ScorpioOriginally posted by Scorpio99hmmm...lugna ner er nu...varför gick Elita in i BB jo för att det var bra för hennes karriär...hon fick publicitet...så vad gör en modell för att få ännu mer publicitet...jo hon ser till att det blir mer skriverier....att hon enligt Annika är ihop med Klas skapar nog inte lika stor uppmärksamhet längre än att hon helt plötsligt skulle synas med någon annan.....min teori...och förresten så var Klas och Elita ett par senast idag...enligt Annikas kusin
du lugner meg ned
håper Rio leser dette
han påvirker meg en god del
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Tog det från nätet så jag har inte läst någon artikel..Originally posted by Winstonvad handlade artikeln om som bilden var ihop med då?
Klicka där det stod..
"Bildspecial: Veckans vimmel
Smygläsning av tidningen Stureplan på Sturecompagniet."
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Jepp, har lest det. Får vel lugne meg ned litt jeg også.Originally posted by PrettygrlTakk Scorpio
du lugner meg ned
håper Rio leser dette
han påvirker meg en god del
Skal roe meg ned meg et glass rødvin nå.....
Påvirker jeg det?? Er det en bra ting ?
Comment
-
Comment

Tack för den
Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment