"Elita Fan Club Sign In Here!" hade sammanlagt 15 000 besökare och 1300 inlägg på kanal 5s big brother forum.....de siffrorna fick vi på de knappa 3 veckor klubben existerade....suckar fortfarande över att jag inte startade FanCluben tidigare.
Speciellt när jag ser hur bra det går för denna elita klubben.
kram
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Coolt...Originally posted by LeCot"Elita Fan Club Sign In Here!" hade sammanlagt 15 000 besökare och 1300 inlägg på kanal 5s big brother forum.....de siffrorna fick vi på de knappa 3 veckor klubben existerade....suckar fortfarande över att jag inte startade FanCluben tidigare.
Speciellt när jag ser hur bra det går för denna elita klubben.
kram
where to sign???
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Hur många av nicken i klubben låg du bakom ;-)Originally posted by LeCotVi var 53 medlemmar i den klubben. Minns hur utskrattad jag blev när jag hävdade att vi minst var 12 Elita fans på forumet.....De flesta sa att vi aldrig skulle bli fler än 5.
[SIZE="1"][CENTER] [B]"Dom som sComment
-
-
originalbilden finns här:Originally posted by tojjaDen bilden skulle man gärna velat ha lite större:razz:
Comment
-
-
Ja leste at de hadde some problems med å føre en vanlig samtale... Jeg er sikker på at visse andre har det mye bedreOriginally posted by *Rio*Var innom siden til Mike, og det virker som forholdet til Annicka ikke er så stormfullt som det har vært. Avstanden er i ferd med å drepe forholdet dem imellom.
Håper det går bedre for våres par da
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
K
Comment