Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fillejonkan
    Nu drar jag till landsstället ett par dar. Hoppas det blir bra väder
    *Rio*: Om vi inte hörs innan du åker, välkommen till Sverige!

Trevlig helg allihopa!
    Tusen takk, Fjonkan

Du får holde meg oppdatert på Schulman Er tilbake fra Stockholm lørdag 20/8.

Vi hørs!

Comment

• Originally posted by *Rio*
      Ja, på onsdag er jeg i Stockholm Gleder meg som et lite barn
      Är det första besöket i Stockholm?

Filljonkan! Ha en bra helg och jag har beställt fint väder till dig i helgen! ;-)
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Är det första besöket i Stockholm?

Filljonkan! Ha en bra helg och jag har beställt fint väder till dig i helgen! ;-)
        Neida, jeg har vært der en gang før. En fantastisk by synes jeg

Comment

• Noen som har lest Klick i dag?

Står om Sveriges mest hemmelige kjærlighetspar.....lurte bare på om det stod noe om Klas og Elita??

Comment

Noen som har lest Klick i dag?

Står om Sveriges mest hemmelige kjærlighetspar.....lurte bare på om det stod noe om Klas og Elita??
            Nix, inget om Klas & Elita.... tyvärr....

Daniel Nyhlén skriver så här i dagens klick (det stod mer om de respektive paren och det fanns foton, men jag rensade bort det):

De smyger med sin kärlek

De är kända, snygga och skygga...Allt fler svenska kändispar väljer att smyga med sin kärlek till varandra. Klicks kändisdoktor Daniel Nyhlén tar pulsen och ställer diagnosen på Sveriges 19 hemligaste kändispar.
            Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:13.

Comment

• Originally posted by Vanilla
              Nix, inget om Klas & Elita.... tyvärr....

Daniel Nyhlén skriver så här i dagens klick (det stod mer om de respektive paren och det fanns foton, men jag rensade bort det):

De smyger med sin kärlek

De är kända, snygga och skygga...Allt fler svenska kändispar väljer att smyga med sin kärlek till varandra. Klicks kändisdoktor Daniel Nyhlén tar pulsen och ställer diagnosen på Sveriges 19 hemligaste kändispar.
              Synd det ikke stod om Klas og Elita. Men, uansett tusen takk Vanilla
              Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:13.

Comment

• Ikke noe nytt her i dag??

Comment

Ikke noe nytt her i dag??
                  Hej Rio! Hur har du det? ;-)
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hej Rio! Hur har du det? ;-)
                    Hei

Har det veldig bra i dag. Solen skinner og Manchester United vant

Du da??

Comment

Hei

Har det veldig bra i dag. Solen skinner og Manchester United vant

Du da??
                      Jag har det bra men är lite uttråkad just nu. Det har regnat i stort sett hela dagen men nu börjar solen titta fram lite.

Jasså du gillar Manchester United. Jag är så fruktansvärt dålig på engelsk fotboll måste jag erkänna

Har alla andra härinne rest bort?

Comment

Jag har det bra men är lite uttråkad just nu. Det har regnat i stort sett hela dagen men nu börjar solen titta fram lite.

Jasså du gillar Manchester United. Jag är så fruktansvärt dålig på engelsk fotboll måste jag erkänna

Har alla andra härinne rest bort?
                        Fotball og Man. United er min store interesse
                        Ja, jeg tror alle har tatt ferie.....
                        Jeg reiser på ferie mandag og på onsdag drar jeg til Sverige.
                        Forhåpentligvis er noen av de gode gamle tilbake da, så blir du ikke alene her

Comment

Fotball og Man. United er min store interesse
                          Ja, jeg tror alle har tatt ferie.....
                          Jeg reiser på ferie mandag og på onsdag drar jeg til Sverige.
                          Forhåpentligvis er noen av de gode gamle tilbake da, så blir du ikke alene her
                          Jag är hockey-fan ;-)

Vart åker du på måndag då?

Comment

Jag är hockey-fan ;-)

Vart åker du på måndag då?
                            På mandag reiser til sommerhuset på landet. Skal være der noen dager før jeg reiser videre

Comment

På mandag reiser til sommerhuset på landet. Skal være der noen dager før jeg reiser videre
                              Nu är jag väldigt avundsjuk på dig. Jag börjar jobba igen på måndag

Hoppas du får det bra i Stockholm, ska försöka beställa fint väder där tills på onsdag ;-)

Comment

Nu är jag väldigt avundsjuk på dig. Jag börjar jobba igen på måndag

Hoppas du får det bra i Stockholm, ska försöka beställa fint väder där tills på onsdag ;-)
                                Det går nok bra Kan være bra å komme tilbake til hverdagen også

Takker så mye. Vi får krysse fingrene for at det blir bra vær i Stockholm......

Vi prates

Comment

Working...
                                X