Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Har du ingen bild på Daniel? Ja, du får skylla på att du har allt inspelat *asg* Men vem av dom på korten har du ett starkt minne av?

Nej hjälp............. nu börja det åska här tror jag, jag avskyr åska *sätter mig och väntar och ser om det blir någon mer åska*
    åskar det...? har inte märkt nått än.....

Comment

• Falu Kuriren 6/7-05

De spelar under Daldansen

HEDEMORA

Musikföreningen Baktakt i Hedemora har fått ansvaret att hålla i en scen på årets Daldansen i Sveaparken i slutet av månaden. Under fyra dagar kommer de att presentera en blandad kompott av olika genrer

Allt från synth från Marina Siertis till kängpunk från Uncurbed finns på programmet och både lokala och större band kommer att spela. Ambitionen har varit att få till en bra mix. De största namnen är Crucified Barbara och Kitty & the K.
      - Vi vill vara breda, även om det är mest gamla hårdrocksrävar och punkare i styrelsen.

Färgglad. Kitty & the K har en frontare som bland annat varit med i Baren och Big Brother och gör electroclash med klistriga refränger.
      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by piopio
        De spelar under Daldansen

HEDEMORA

Musikföreningen Baktakt i Hedemora har fått ansvaret att hålla i en scen på årets Daldansen i Sveaparken i slutet av månaden. Under fyra dagar kommer de att presentera en blandad kompott av olika genrer

Allt från synth från Marina Siertis till kängpunk från Uncurbed finns på programmet och både lokala och större band kommer att spela. Ambitionen har varit att få till en bra mix. De största namnen är Crucified Barbara och Kitty & the K.
        - Vi vill vara breda, även om det är mest gamla hårdrocksrävar och punkare i styrelsen.

Färgglad. Kitty & the K har en frontare som bland annat varit med i Baren och Big Brother och gör electroclash med klistriga refränger.
        Här är lite fler spelningar

8 juli i Växjö på Cafe´de Luxe

9 juli i Sölvesborg - Killebomsfestivalen

9 juli i Kristianstad - Tivolirock

13 juli i Göteborg på Nefertiti

13 juli i Halmstad på B&B

Comment

• Originally posted by LeCot
          åskar det...? har inte märkt nått än.....
          Nä, det blev inget, men det kom en rejäl regnskur i säkert en minut.......... är det jag som har ett lokalt regnmoln över mig kanske
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Här e han. Karin...hon var hur go som helst, den fumligaste deltagaren någonsin... ......
            Varför var hon fumlig? Vilka fyra kom till final då, det kommer jag heller inte ihåg?
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Varför var hon fumlig? Vilka fyra kom till final då, det kommer jag heller inte ihåg?
              Karin stackarn blev ett stående skämt nästan det året...Adam Alsing hade hur kul som helst åt det. Hon tappade grejor...klämde sej när hon skulle stänga dörrar....snubblade när det inte fanns något att snubbla över...osv....låter knäppt, men hon var hur gullig som helst. :smile:
              De var inte fyra utan tre.....Det var Angelica, Paula och Christoffer som var i finalen det året. :smile:
              Last edited by LeCot; 2005-07-06, 19:26.

Comment

Karin stackarn blev ett stående skämt nästan det året...Adam Alsing hade hur kul som helst åt det. Hon tappade grejor...klämde sej när hon skulle stänga dörrar....snubblade när det inte fanns något att snubbla över...osv....låter knäppt, men hon var hur gullig som helst. :smile:
                Hmmm....låter nästan som Flanders he he...... men jag kommer inte ihåg henne alls.

Jag kommer ihåg Angelica som dammsög när bl a Paula försökte träna in att vara Britney Spears och stod där framför videon och försökte höra sången........ hmmm blev lite upprörd då faktiskt........

F-n ... hör inte du hur det mullrar långt borta?

Comment

Hmmm....låter nästan som Flanders he he...... men jag kommer inte ihåg henne alls.

Jag kommer ihåg Angelica som dammsög när bl a Paula försökte träna in att vara Britney Spears och stod där framför videon och försökte höra sången........ hmmm blev lite upprörd då faktiskt........

F-n ... hör inte du hur det mullrar långt borta?
                  Flanders + Karin = sant?...tja varför inte.... :smile: :smile: .....nej jag hör ingen åska......kanske ska skruva ner stereon. ;-)

Comment

Flanders + Karin = sant?...tja varför inte.... :smile: :smile: .....nej jag hör ingen åska......kanske ska skruva ner stereon. ;-)
                    Jag är skiträdd för åska!! Men den låter väldigt långt borta så det är inte säkert den kommer hit.

Comment

• hello folk´s!

Comment

hello folk´s!
                        Hej Cotten! Fick du någon åska hos dig? Hos mig blev det inget i alla fall..... tur.

Comment

Hej Cotten! Fick du någon åska hos dig? Hos mig blev det inget i alla fall..... tur.
                          nope...bara litta regn........ :smile:

Comment

• Last edited by LeCot; 2005-07-11, 20:38.

Comment

• Nej, inget händer här som vanligt. Nu tar jag litta sommarledigt och tittar in här igen nån gång i augusti ...ha de gott folk
                              Last edited by LeCot; 2005-07-12, 02:05.

Comment

Nej, inget händer här som vanligt. Ingen kan anklaga mej för att jag inte försöker. Det här stället är stendött. ADIEU.
                                Go´natt goa Cotten! Vi syns i morgon och då ska vi sätta fart härinne

natti natti

Comment

Working...
                                X