Originally posted by snowflake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Falu Kuriren 6/7-05
De spelar under Daldansen
HEDEMORA

Musikföreningen Baktakt i Hedemora har fått ansvaret att hålla i en scen på årets Daldansen i Sveaparken i slutet av månaden. Under fyra dagar kommer de att presentera en blandad kompott av olika genrer
Allt från synth från Marina Siertis till kängpunk från Uncurbed finns på programmet och både lokala och större band kommer att spela. Ambitionen har varit att få till en bra mix. De största namnen är Crucified Barbara och Kitty & the K.
- Vi vill vara breda, även om det är mest gamla hårdrocksrävar och punkare i styrelsen.

Färgglad. Kitty & the K har en frontare som bland annat varit med i Baren och Big Brother och gör electroclash med klistriga refränger.
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Här är lite fler spelningarOriginally posted by piopioDe spelar under Daldansen
HEDEMORA

Musikföreningen Baktakt i Hedemora har fått ansvaret att hålla i en scen på årets Daldansen i Sveaparken i slutet av månaden. Under fyra dagar kommer de att presentera en blandad kompott av olika genrer
Allt från synth från Marina Siertis till kängpunk från Uncurbed finns på programmet och både lokala och större band kommer att spela. Ambitionen har varit att få till en bra mix. De största namnen är Crucified Barbara och Kitty & the K.
- Vi vill vara breda, även om det är mest gamla hårdrocksrävar och punkare i styrelsen.

Färgglad. Kitty & the K har en frontare som bland annat varit med i Baren och Big Brother och gör electroclash med klistriga refränger.
8 juli i Växjö på Cafe´de Luxe
9 juli i Sölvesborg - Killebomsfestivalen
9 juli i Kristianstad - Tivolirock
13 juli i Göteborg på Nefertiti
13 juli i Halmstad på B&B
Comment
-
Nä, det blev inget, men det kom en rejäl regnskur i säkert en minut.......... är det jag som har ett lokalt regnmoln över mig kanskeOriginally posted by LeCotåskar det...? har inte märkt nått än.....
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Varför var hon fumlig? Vilka fyra kom till final då, det kommer jag heller inte ihåg?Originally posted by LeCotHär e han.
Karin...hon var hur go som helst, den fumligaste deltagaren någonsin...
......
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Karin stackarn blev ett stående skämt nästan det året...Adam Alsing hade hur kul som helst åt det. Hon tappade grejor...klämde sej när hon skulle stänga dörrar....snubblade när det inte fanns något att snubbla över...osv....låter knäppt, men hon var hur gullig som helst. :smile:Originally posted by snowflakeVarför var hon fumlig? Vilka fyra kom till final då, det kommer jag heller inte ihåg?
De var inte fyra utan tre.....Det var Angelica, Paula och Christoffer som var i finalen det året. :smile:Last edited by LeCot; 2005-07-06, 19:26.
Comment
-
Hmmm....låter nästan som Flanders he he...... men jag kommer inte ihåg henne alls.Originally posted by LeCotKarin stackarn blev ett stående skämt nästan det året...Adam Alsing hade hur kul som helst åt det. Hon tappade grejor...klämde sej när hon skulle stänga dörrar....snubblade när det inte fanns något att snubbla över...osv....låter knäppt, men hon var hur gullig som helst. :smile:
Jag kommer ihåg Angelica som dammsög när bl a Paula försökte träna in att vara Britney Spears och stod där framför videon och försökte höra sången........ hmmm blev lite upprörd då faktiskt........
F-n ... hör inte du hur det mullrar långt borta?
Comment
-
Flanders + Karin = sant?...tja varför inte.... :smile: :smile: .....nej jag hör ingen åska......kanske ska skruva ner stereon. ;-)Originally posted by snowflakeHmmm....låter nästan som Flanders he he...... men jag kommer inte ihåg henne alls.
Jag kommer ihåg Angelica som dammsög när bl a Paula försökte träna in att vara Britney Spears och stod där framför videon och försökte höra sången........ hmmm blev lite upprörd då faktiskt........
F-n ... hör inte du hur det mullrar långt borta?
Comment
-
Jag är skiträdd för åska!! Men den låter väldigt långt borta så det är inte säkert den kommer hit.Originally posted by LeCotFlanders + Karin = sant?...tja varför inte.... :smile: :smile: .....nej jag hör ingen åska......kanske ska skruva ner stereon. ;-)
Comment
-
Go´natt goa Cotten! Vi syns i morgon och då ska vi sätta fart härinneOriginally posted by LeCotNej, inget händer här som vanligt. Ingen kan anklaga mej för att jag inte försöker. Det här stället är stendött. ADIEU.
natti natti
Comment

*sätter mig och väntar och ser om det blir någon mer åska*
Comment