Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    För det var välan den farmen-micke ni menade ???
    Japp, tråd han startat http://www.alltomtv.se/t47681.html

Comment

• Originally posted by Ronja
      Japp, tråd han startat http://www.alltomtv.se/t47681.html
      Oki,var där och läste.Tyckte han var så där när han var med på farmen, men där verkar ju killen riktigt vettig
      Last edited by LeCot; 2005-08-16, 23:27.

Comment

• Gla freda ! alla kitty-fans och BB-nostalgiker ....Ok det är fattigfreda, men man kan juh inte ha kul jämt .

Comment

• Olga 1
          Attached Files

Comment

• Olga 2
            Attached Files

Comment

• Sirre 6/8 (Göteborgskalaset)
              Attached Files

Comment

• 20/8, Efterfesten till The Voice Live '05 på Café Opera

Peter och Malin
                Attached Files

Comment

• Tigi's Sverigelansering, Drottningatan 81, Lör 20 Aug och Modevisning BeaSzenfeld Måndag 22 augusti

Heidi och Ulrika
                  Attached Files

Comment

• Från mingel.se

"Hurtigaste dokusåpaparet

Är utan tvekan Malin Gudmundsson och hennes Peter. Härom kvällen avnjöt vi en delikat och mycket trevlig kräftskiva på Junibacken ute på Djurgården. Mitt när vi satt där och surplade och snappsade hörde ett tjäckt "Nej, men hej!".

Och där kom Malin och Peter - som ju träffades i Big Brother-huset för ett antal säsonger sedan - hurtigt power-walkande med svettband och vattenflaskor. Hej, hej tjoade vi tillbaka lika hurtigt och bestämde oss snabbt för att byta ut vinet mot vatten. En annan dag."

Comment

Från mingel.se

"Hurtigaste dokusåpaparet

Är utan tvekan Malin Gudmundsson och hennes Peter. Härom kvällen avnjöt vi en delikat och mycket trevlig kräftskiva på Junibacken ute på Djurgården. Mitt när vi satt där och surplade och snappsade hörde ett tjäckt "Nej, men hej!".

Och där kom Malin och Peter - som ju träffades i Big Brother-huset för ett antal säsonger sedan - hurtigt power-walkande med svettband och vattenflaskor. Hej, hej tjoade vi tillbaka lika hurtigt och bestämde oss snabbt för att byta ut vinet mot vatten. En annan dag."
                      Ja BB03 peter var väl en av de hurtigaste deltagarna någonsin, men han åkte som väl ut tidigt. Blev svettig bara man såg han . Klart...BB02 peters och alex fightclub träning var juh inte att leka med heller...

Comment

• Drömde inatt att min favorit vann Big Brother. Snälla Big Brotherguden där uppe ...låt mej få uppleva det nån gång..... .
                        Attached Files

Comment

• undrar varför jag bara håller på tjejer när de är i BB-huset....älskar ju snubbar i vanliga fall...hmmm. Ok...låt oss leka med tanken att tjejer var portförbjudna i huset......här är mina KILLFAVVISAR;
                          Attached Files

Comment

Ja BB03 peter var väl en av de hurtigaste deltagarna någonsin, men han åkte som väl ut tidigt. Blev svettig bara man såg han . Klart...BB02 peters och alex fightclub träning var juh inte att leka med heller...
                            Jag missade tyvärr nästan helt Peters korta tid i huset. Började inte följa BB 3 förens senare...

Malin och Peter på några färska vimmelbilder
                            Attached Files

Comment

Drömde inatt att min favorit vann Big Brother. Snälla Big Brotherguden där uppe ...låt mej få uppleva det nån gång..... .
                              Skal se du vil få oppleve dèt da!! -Ønsker deg iallefall lykke til!!

Comment

Jag missade tyvärr nästan helt Peters korta tid i huset. Började inte följa BB 3 förens senare...

Malin och Peter på några färska vimmelbilder
                                Han ser neimen ikke verst ut han Peter nei... Nesten like kjekk som Mike jo! Hvor stammer han fra han duden her da?-Barbados??

Comment

Working...
                                X