Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Från mingel.se
"Hurtigaste dokusåpaparet
Är utan tvekan Malin Gudmundsson och hennes Peter. Härom kvällen avnjöt vi en delikat och mycket trevlig kräftskiva på Junibacken ute på Djurgården. Mitt när vi satt där och surplade och snappsade hörde ett tjäckt "Nej, men hej!".
Och där kom Malin och Peter - som ju träffades i Big Brother-huset för ett antal säsonger sedan - hurtigt power-walkande med svettband och vattenflaskor. Hej, hej tjoade vi tillbaka lika hurtigt och bestämde oss snabbt för att byta ut vinet mot vatten. En annan dag."
Comment
-
Ja BB03 peter var väl en av de hurtigaste deltagarna någonsin, men han åkte som väl ut tidigt. Blev svettig bara man såg hanOriginally posted by RonjaFrån mingel.se
"Hurtigaste dokusåpaparet
Är utan tvekan Malin Gudmundsson och hennes Peter. Härom kvällen avnjöt vi en delikat och mycket trevlig kräftskiva på Junibacken ute på Djurgården. Mitt när vi satt där och surplade och snappsade hörde ett tjäckt "Nej, men hej!".
Och där kom Malin och Peter - som ju träffades i Big Brother-huset för ett antal säsonger sedan - hurtigt power-walkande med svettband och vattenflaskor. Hej, hej tjoade vi tillbaka lika hurtigt och bestämde oss snabbt för att byta ut vinet mot vatten. En annan dag."
. Klart...BB02 peters och alex fightclub träning
var juh inte att leka med heller...
Comment
-
Jag missade tyvärr nästan helt Peters korta tid i huset. Började inte följa BB 3 förens senare...Originally posted by LeCotJa BB03 peter var väl en av de hurtigaste deltagarna någonsin, men han åkte som väl ut tidigt. Blev svettig bara man såg han
. Klart...BB02 peters och alex fightclub träning
var juh inte att leka med heller...

Malin och Peter på några färska vimmelbilder
Comment
-
Han ser neimen ikke verst ut han Peter nei...Originally posted by RonjaJag missade tyvärr nästan helt Peters korta tid i huset. Började inte följa BB 3 förens senare...
Malin och Peter på några färska vimmelbilder
Nesten like kjekk som Mike jo!
Hvor stammer han fra han duden her da?-Barbados??
Comment

.
Comment