Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
De viker ut sig - i Playboy
Nu viker de svenska "Big Brother"-tjejerna ut sig i amerikanska Playboy.
Både Elita Löfblad och Rebekah Johansson poserar helnakna för miljontals män i den kända herrtidningen.
- En dröm har gått i uppfyllelse, säger Elita stolt.
Modellen Linda Rosing försökte i flera månader. Nu får hon stryk av sina forna kollegor från tv-showen "Big Brother".
I den amerikanska herrtidningsjätten Playboys septembernummer viker dokusåpaflickorna Elita Löfblad, 25, och Rebekah
Johansson, 24, ut sig på flera utmanande nakenbilder.
Fotograferingen ägde rum i Stockholm sommaren 2004. Det blev Playboys dyraste utlandsplåtning någonsin där totalt nio svenska tjejer medverkar.
- Att få posera i samma tidning där Marilyn Monroe en gång vek ut sig känns helt fantastiskt, säger Elita Löfblad.
Det var flickfotografen Bingo Rimér som rekommenderade "Big Brother"-tjejerna till plåtningen.
- Både Elita och Rebekah poserar som svenska sexiga flickor i ett temanummer om Sverige. Texterna till bilderna handlar om köttbullar,
Ikea och Yngwe Malmsteen, säger han.
Rebekah Johansson tvekade aldrig när Playboy frågade om hon ville kasta kläderna. Hon poserar helnaken på ett rapsfält utanför Stockholm.
- Det är väldigt smakfulla bilder. Jag är naken men det handlar inte om några smaskiga närbilder, säger hon.
I kväll ska den amerikanska herrtidningsjättens senaste nummer lanseras på en kändisfest på innekrogen Sturecompagniet i Stockholm.
- I Sverige släpps omkring tiotusen exemplar. Men i världen har Playboy en upplaga på flera miljoner, säger Bingo Rimér.
Elita Löfblad är glad över att just hon får tillfället att visa sig naken i Playboy.
- Det betyder fantastiskt mycket för min karriär. Jag är stolt över bilderna och tycker inte alls att det är fel. Jag står för att jag är en sexig kvinna, säger hon.
Comment
-
Love is in the airOriginally posted by Ronja
Comment
-
Comment
-
Tycker jag med. Och de visade ju lite goa snuttar från BB innan det var dags att dela ut prisOriginally posted by LeCotmärkligt att BB inte ens var nominerade för bästa dockusåpa igår. Speciellt efter att big brother fått aftonbladets tv pris 2005 för samma kategori.

(Det var en jury som utsåg både de nominerade och vinnaren i dokusåpakategorin)
Bilden får hänga med i det här inlägget för att Adam var en av kandidaterna till Årets manliga programledare.
Comment
-
Nä det visste jag inteOriginally posted by LeCotVisste ni att håkan hellströms låt "kom igen lena" är skriven till kittys bästa vän Lovisa ?
Heeeeeeej Cotten! Vad jag har saknat dig.
Måste ställa en fråga innan jag börjar med maten. Hon den tjejen som är så bra i Idol heter ju Redzep, är hon släkt med Sylvia Redzep som var med i baren?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Hej vännenOriginally posted by snowflakeNä det visste jag inte
Heeeeeeej Cotten! Vad jag har saknat dig.
Måste ställa en fråga innan jag börjar med maten. Hon den tjejen som är så bra i Idol heter ju Redzep, är hon släkt med Sylvia Redzep som var med i baren?
Saknat dej med
Ser inte på idol men kommer hon oxå från götet och är romer?...i så fall kan de mycket väl vara släkt. försökte hitta en bild på sylvia men det verkar inte finnas någon....
Comment
-
http://www.galeon.com/salsa/artikel06.html Jag är bara lite utfyllnadsmaterial (Originally posted by LeCotvad vore denna tråd utan dej ronja....
Var hittade du bilden ?
) Det här är din tråd :kastkyss:
Comment
-
Jo hon kommer från Göteborg ..... tror jag. Hon är så himla bra att hon får juryn att gråta när hon sjungerOriginally posted by LeCotHej vännen
Saknat dej med
Ser inte på idol men kommer hon oxå från götet och är romer?...i så fall kan de mycket väl vara släkt. försökte hitta en bild på sylvia men det verkar inte finnas någon....
Men vad fasen Cotten, håller du inte reda på om dom är släkt eller inte
Tack Ronja för bilden. Sylvia har jobbat i cafeterian på mitt jobb så jag har tjötat med henne en del. Hon är skitkul faktiskt (det var hon inte i baren men hon var en stark profil där).
Ska ni vara inne i OT-tråden ikväll? Ni skulle göra mig väldigt glad om ni kom
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment

Comment