Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    http://www.galeon.com/salsa/artikel06.html Jag är bara lite utfyllnadsmaterial ( ) Det här är din tråd :kastkyss:
    ...du ska få lära mej när du har tid hur man lägger in bilder utan att bifoga dem jag kan juh inte det

Comment

• Originally posted by snowflake
      Jo hon kommer från Göteborg ..... tror jag. Hon är så himla bra att hon får juryn att gråta när hon sjunger Men vad fasen Cotten, håller du inte reda på om dom är släkt eller inte

Tack Ronja för bilden. Sylvia har jobbat i cafeterian på mitt jobb så jag har tjötat med henne en del. Hon är skitkul faktiskt (det var hon inte i baren men hon var en stark profil där).

Ska ni vara inne i OT-tråden ikväll? Ni skulle göra mig väldigt glad om ni kom
      Vad söt du är Min lillebror ska gifta sig imorgon och jag är inte hemma utan hos en släkting så jag måste snart logga ur. Men hoppas ni får det toppenbra

Comment

• Originally posted by LeCot
        ...du ska få lära mej när du har tid hur man lägger in bilder utan att bifoga dem jag kan juh inte det
        Samma som med smileys Kopiera + klistra in

Comment

Vad söt du är Min lillebror ska gifta sig imorgon och jag är inte hemma utan hos en släkting så jag måste snart logga ur. Men hoppas ni får det toppenbra
          Skyndar mig att krama om dig och hoppas du får det jättekul imorgon
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
            Jo hon kommer från Göteborg ..... tror jag. Hon är så himla bra att hon får juryn att gråta när hon sjunger Men vad fasen Cotten, håller du inte reda på om dom är släkt eller inte

Tack Ronja för bilden. Sylvia har jobbat i cafeterian på mitt jobb så jag har tjötat med henne en del. Hon är skitkul faktiskt (det var hon inte i baren men hon var en stark profil där).

Ska ni vara inne i OT-tråden ikväll? Ni skulle göra mig väldigt glad om ni kom
            He He jag kan inte allt om baren och big brother....nej nu ljög jag.... ...bara minnet som sviker ibland.. Vet att sylvia hade en jättestor släkt men att hon hade brutit med dem...det sa hon när hon var med i baren iaf...varför hon brutit med dem kommer jag inte ihåg....minnet som sagt.... ....Jag hoppar in i ot senare....är där mer å mer faktiskt....

Comment

Samma som med smileys Kopiera + klistra in
              testat det...funkar inte

Comment

detsamma vännen och ha så kul i morgon.

Comment

He He jag kan inte allt om baren och big brother....nej nu ljög jag.... ...bara minnet som sviker ibland.. Vet att sylvia hade en jättestor släkt men att hon hade brutit med dem...det sa hon när hon var med i baren iaf...varför hon brutit med dem kommer jag inte ihåg....minnet som sagt.... ....Jag hoppar in i ot senare....är där mer å mer faktiskt....
                  Det vore kul om du kom in där
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

testat det...funkar inte
                    Vad synd. Jag vet inget annat sätt. Hoppas någon annan kan tipsa

Comment

Vad synd. Jag vet inget annat sätt. Hoppas någon annan kan tipsa
                      om jag bara vetat vad jag gör fel.....nåja...nån gång ska jag väl fixa det..... kanske min webbläsare (firefox) som spökar?
                      Last edited by LeCot; 2005-09-28, 19:44.

Comment

• Önskar god natt och söta drömmar till alla goa i min gamla Kitty tråd så att den inte faller i glömska.....

Comment

• Big Brother-Kitty: Många har svårt att säga nej när killen tjatar

Hon blev rikskänd i dokusåpan Big Brother, där hon byggde en onanikoja.
                          Sedan dess har Kitty Jutbring , 26, mött många unga flickor, bland annat när hon föreläst om sex på skolor.
                          – Tjejer, ta för er! uppmanar hon.

Kitty Jutbring spelar i ett band, jobbar som DJ och har medverkat i olika arrangemang för att stärka unga tjejer.
                          – Jag vill inte att dagens tonårstjejer ska behöva vara så fruktansvärt osäkra när det gäller sex som jag själv var, säger Kitty.
                          Hon skrattar lite när hon minns sina funderingar:
                          – Jag var fruktansvärt oupplyst! På mellanstadiet visste jag inte ens hur ett samlag gick till, och jag trodde jag var missbildad i underlivet eftersom jag inte visste hur det skulle se ut .
                          – När jag tänkte på sex såg jag det som något jättestort, och jättesvårt. Jag tänkte aldrig ”Vad kan jag få ut av detta?” utan
                          ”Hur ska jag klara det här?”
                          Kitty hade ingen att prata med. Sexualundervisningen i skolan minns hon som rena skämtet. Till slut skrev hon ett anonymt brev till Ungdomsmottagningen. Vändpunkten kom när hon blev ihop med en kille som verkligen brydde sig.
                          När Kitty träffar tonårsflickor känner hon igen sig.
                          – Det är så lätt att hamna i underläge. Tjejer tar på sig ansvaret för att göra det bra för killen. De är också oroliga för att inte vara tillräckligt snygga i sängen. Jag minns hur jag själv var nervös för hur brösten såg ut när jag hade sex!
                          – Det finns så många krav. Som att man inte ska vara oskuld, men samtidigt inte ha haft för många.

Vad har de tjejer som du möter för funderingar om sex?
                          – Det är blandat. Vissa verkar självsäkra, men känner höga krav på att prestera inför killen och tjejkompisarna. Många har svårt att säga nej till saker när killarna tjatar. En del undrar om analsex är något obligatoriskt.

– Många tycker det är skönt att höra att det finns någon som inte har stringtrosor, nämligen jag, säger Kitty och skrattar.
                          Hon menar att unga flickor får lära sig att de måste behaga. Själv har hon fått höra av en barnmorska att man ska vara ”lite generös” och ”ställa upp”. Det gör henne arg.
                          – Jag tycker aldrig att man ska ”ställa upp”. Tjejer är redan så uppoffrande. De måste få känna att de kan ha sex för sin egen skull. Man ska vara snäll mot sig själv – tjejer är också värda att ha det skönt!

Kittys 5 råd till alla tjejer
                          1 Tänk på att du är värd att ha det skönt.
                          2 Ta inte ansvar för att killen har det bra.
                          3 Gör bara sådant du själv vill.
                          4 Förklara hur du vill ha det.
                          5 Försök att inte bry dig så mycket om hur du ser ut.
                          Attached Files

Comment

.
                            Tänkte på dig när jag såg den här
                            Attached Files

Comment

Tänkte på dig när jag såg den här
                              Så fin...den är värd att få vara avatar till nån go tornevallare

Comment

• Firar att det blir BB nästa år igen ...å så e de freda i morrn oxå

Comment

Working...
                                X