Hon renbäddar ju bara 2 gånger per år och gillar när sängkläderna är lite styva och torkar mer en gärna av sig på täcket när hon ätit eller spillt pizza på sängen, man undrar ju om hon driver med folk eller om hon värkligen är så, fasen jag renbäddar minst 2 gånger per månad, fy fasen vad de skulle se ut om man låg i samma grejer i 6 månader.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ja äntligen OBS 18+
Collapse
X
-
..läcker??fniss..hoppas hon har din smak..inte min smak när det gäller dildo´s..fniss..för den va inte läcker gumman..men vad spelar utseendet för roll??Det är ju oftast inte för utseendet man har den..
Vafför vill hon just ha en polkagrisrandig??ta en enfärgad sätt på lite smakolja å vips ser hon iaf en plokagris..
Hoppas hon blir nöjd iaf..Som du letat..Ql att höra om hon blir glader sen..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Ingen av oss kommer längre ihåg varför hon ville ha en polkagrisrandig, men det var säkert 10 år sedan hon sa det. Och jag har letat och letat men aldrig hittat någon , men den här tyckte jag passade in. Men jag pratade med henne och hon tyckte att den var tvungen att vara röd och vit *kräsen sak det där *Originally posted by Viktoria
..läcker??fniss..hoppas hon har din smak..inte min smak när det gäller dildo´s..fniss..för den va inte läcker gumman..men vad spelar utseendet för roll??Det är ju oftast inte för utseendet man har den..
Vafför vill hon just ha en polkagrisrandig??ta en enfärgad sätt på lite smakolja å vips ser hon iaf en plokagris..
Hoppas hon blir nöjd iaf..Som du letat..Ql att höra om hon blir glader sen..
Nja så bekväm såg den inte ut att vara , ingen vibrator hade den heller
- Comment
Comment
-
Originally posted by msfantasiaIngen av oss kommer längre ihåg varför hon ville ha en polkagrisrandig, men det var säkert 10 år sedan hon sa det. Och jag har letat och letat men aldrig hittat någon , men den här tyckte jag passade in. Men jag pratade med henne och hon tyckte att den var tvungen att vara röd och vit *kräsen sak det där *
Nja så bekväm såg den inte ut att vara , ingen vibrator hade den heller
..fniss..såklart den ska va röd/vit..synd hon inte kommer ihåg varför..fniss..du får göra en åt henne..
Den där grön vita såg..lika trist ut som Göran Person ju..å utan vibb..nee..förstår att hon dissade den..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Haha ja kanske ska rita enOriginally posted by Viktoria
..fniss..såklart den ska va röd/vit..synd hon inte kommer ihåg varför..fniss..du får göra en åt henne..
Den där grön vita såg..lika trist ut som Göran Person ju..å utan vibb..nee..förstår att hon dissade den..

Nej men de hade roliga saker där så jag kanske spenderar lite pengar på mig själv *fniss*
Jaja får fortsätta leta polkagrisrandig, någon ska jag väl tusan hitta
- Comment
Comment
-
Ja själv gillar jag också grön-randiga polkagrisar. Fast då brukar jag vilja ha de i munnen och inte i hm oops censurerar mig själv liteOriginally posted by JessicaRabbitI gränna finns ju polkagrisar i all jäkla smaker...
När jag var där i sexan elr när det var, köpte jag jag ju en vit-grönrandig polkagris, och det var päronsmak på den..
Det borde välan duga åt syrran din *hehe*
- Comment
Comment
-
Jaha...det var ju synd..jag som just tänkte lägga ut en jättebra länk..*hihi* Men iofs, din syrra kanske skulle uppskatta den?Originally posted by msfantasiaJa själv gillar jag också grön-randiga polkagrisar. Fast då brukar jag vilja ha de i munnen och inte i hm oops censurerar mig själv lite
http://www.polkagris.com/handlaonline.html
- Comment
Comment

Comment