Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ja äntligen OBS 18+

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja äntligen OBS 18+

dom sover *s*

dom snarkar.

Comment

dom lär nog sova ett tag till allt tror jag hehe

Comment

Vilka är dom.......?

Comment

jag personligen tycker att dom sover alldeles för mycket, som små grisar, nä vakna o sätt på varann istället, det är rätt melodi, punkt slut.

Comment

alla typ

Comment

Dom gick å la sig 5-6 i morse, dom lär sova till 13-14 minst idag.

Comment

om jag var inne i huset så skulle jag vara vaken nu o underhålla hehe. vilka vill ha in mig i huset? *s*

Comment

guggen men vissa gick ju o la sig en stund vid 11-12, kanske inte sov men vilade iaf.

Comment

........

Comment

Men hallå??? Har du sett BB i år?? Vad är de alla i huset klagar på?? jo trötthet och att dom känner sig slitna och får för lite sömn, dom sover alltid fram till 13-15 när dom varit uppe sent, och att du skulle vara uppe och underhålla tror jag inte en sekund på, varför skulle just du göra de när ingen i huset orkar, du skulle bli lika trött som dom tro mig, alla i huset är ju olika men endå så klagar alla på samma sak, trötthet+känner sig slitna+ingen energi.

Comment

inte jag inte *s* full fart medvetslös hehe inte fan sova hehe.

också har carolina förstört igen för gruppen genom att tappa sin mikrofon för 100 000 de gången, hon borde bli nominerad för skadegörelse!

Comment

mittt tips är at b skulle dela pengarna lika, då skulle lina inte få ett öre, låt henne svälta, detta hände alltså igår kväll, eftersom dom sover nu

Comment

Sirwan o olivier ligger o vrider sig med täckena, kanske svårt att sova? *s* med det snarkandet, så skulle jag inye heller kunna sova o flytta ut på gården!

Comment

Håller med :, jag skrev så i en annan tråd *s*. Vi måste ha synkade hjärnor..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X