Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by starfriend
    Kul för dig turbo..bara tacka å ta i mot
    ibland blir man fast å då vill man ha grejen å kvittar vad den kostat innan..så roligt det går åt det håller för dig..tråkigt om du gett 205 kr å bara får 70 spänn för det
    Jo, precis... jag har tjänat pengar på att köpa armbandet! inte förlorat på att köpa det..

Comment

• Originally posted by turbotrollet
      Ok, inte lurad kanske.. men tråkigt att man inte får sina grejjor, som man TRODDE man skulle få, och som man ville ha.
      ja det här var första gången jag var inne på tradera också..så nu tappade jag lusten liksom..iof så skulle jagfått dom för 50 :- ..hon kanske tyckte det var för mycket jobb för så lite...tror det var start priset tom...Ingen annan som ville ha dom och jag som ville ha dom fick dom inte

Comment

• Originally posted by alice
        ja det här var första gången jag var inne på tradera också..så nu tappade jag lusten liksom..iof så skulle jagfått dom för 50 :- ..hon kanske tyckte det var för mycket jobb för så lite...tror det var start priset tom...Ingen annan som ville ha dom och jag som ville ha dom fick dom inte
        Dålig stil, lägger man ut och frå det sålt är det j uklart man ska sälja! Nåja, dåligt! Och tråkigt att du tappade intresset.. men kan ju visserligen förstå det.

Comment

A säger att en en IP adress ändras hela tiden. Även våra, och att det inte är någon idé att maila tradera pga det???
          Njae, har man bredband så ändras den ofta inte om man stänger av datorn för natten och sätter på den igen dagen efter.
          Har man den avstängd en längre tid så kan man få ny IP.

Telefonmodem däremot,
          då har man ny IP varje gång man kopplar upp sig.

Comment

• Men vänta, nu förstår inte jag. Jag har ju bredband. Det är ju fast ip. Jag har väl samma ipnummer hela tiden?

Det ip-nummer som är reggat sas på just min dator, är väl det ipnummer som syns hos Tradera och alla andra sajter när jag reggar mej eller besöker?

Eller...?

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
              Men vänta, nu förstår inte jag. Jag har ju bredband. Det är ju fast ip. Jag har väl samma ipnummer hela tiden?

Det ip-nummer som är reggat sas på just min dator, är väl det ipnummer som syns hos Tradera och alla andra sajter när jag reggar mej eller besöker?

Eller...?

Om man stänger av datorn en längre tid så kan IP't ändras,
              även fast man har bredband.

Naturligtvis gör det inte det om man har fast IP,
              men det har oftast inte vi vanliga döda.

Comment

• Originally posted by TequilaLady
                Om man stänger av datorn en längre tid så kan IP't ändras,
                även fast man har bredband.

Naturligtvis gör det inte det om man har fast IP,
                men det har oftast inte vi vanliga döda.

Trodde ju jag att jag hade, fast ip alltså. Fast hmmm. Märker att jag nog inte fattar så mkt som jag trodde om det här..

Jag har ju bara sett samma ip på min dator, såvitt jag vet. Ja jisses, är det inte ip så är det avatarer eller så är det nåt annat man inte fattar sig på varför det blir som det blir, eller inte blir.

Men iaf, jag hoppas Turbot får klarhet i det där. Låter ju onekligen förbaskat skumt alltihop. Är det nu en kille som är ute efter att jävlas, har han kanske reggat nytt nick från en annan dator än sin egen. Ja, eller om nu ip:t ändras hela tiden. Kan ju bli svårt då att bevisa sånt. Men det är för jävligt att det finns dom som bara förstör för hederligt folk! *grrrrr*

Comment

• Får väl hoppas att inte någon utav de "skumma" personerna vinner... men nu är det en person med 8 omdömen som har högsta budet.. varav ett neg. Men det funkar nog. *hoppas jag*

Comment

• Jag håller tummarna för dej!

Comment

• Igår vann jag budgivning på ett jättefint fotbad med bubblor och massage!

:

100 kronor! Väntar just nu på info om fraktkostnader och så fort jag fått det ska jag betala! Jippppppppi! Längtar efter att få skämma bort mina onda och trötta fötter i detta lyxiga fotbad!!

Comment

• Nu har jag överfört pengar till säljaren!

Comment

• Grattis JR!

Själv har jag hittat en utgången Disneyfilm som jag ska sälja.

Sist jag såg samma film på tradera var den uppe i 800-900 kronor.

Och får jag den såld ska jag lägga undan pengarna, ska börja spara.. är helt sjukt dålig på det.

Comment

Grattis JR!

Själv har jag hittat en utgången Disneyfilm som jag ska sälja.

Sist jag såg samma film på tradera var den uppe i 800-900 kronor.

Och får jag den såld ska jag lägga undan pengarna, ska börja spara.. är helt sjukt dålig på det.
                            Tack! Jag hade ju hoppats få fotbadet före nyår, men det verkar inte så. Iaf har säljaren lämnat positivt omdöme på mej så paketet är nog ivägskickat iaf..önksar att säljarna kunde mejla när dom skickat så man slipper undra!!

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
                              Tack! Jag hade ju hoppats få fotbadet före nyår, men det verkar inte så. Iaf har säljaren lämnat positivt omdöme på mej så paketet är nog ivägskickat iaf..önksar att säljarna kunde mejla när dom skickat så man slipper undra!!
                              Då kommer det nog på måndag.. då får du ta hand om fötterna efter den hektiska nyårsaftonen (eller nåt) det blir nog skitbra!

Själv har jag varit orolig efter ett armband jag sålde innan jag åkte till Sthlm över jul.. eftersom jag lade det under guld, när det inte var äkta guld.. slutade ju på 206 kronor... men de har inte lämnat någon omdöme... (jag har inte lämnat på dem heller)... men hellre inget omdöme än ett negativt.. för jag har ju inte kunnat kolla mailen på 5 dagar, om de skulle hört av sig och vara arga.. men ingenting..

Comment

• Det märks att jag varit borta från forumet/internet ett tag.. kan inte skriva längre! Hoppas du förstå min svensk i alla falle!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X