Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by starfriend
    Konstigt att de får fortsätta att sälja varor med så många negativa
    omdömen Många som fått trasiga varor ..ser mycket skumt ut

BTW..."gnägg" på dej...ser du bytat avatar
    Ja, konstigt att folk fortfarande handlar av dem?

hehe, ja, byter avatar ofta.. hittar ingen jag är riktigt nöjd med..

Comment

• Originally posted by turbotrollet
      Ja, konstigt att folk fortfarande handlar av dem?

hehe, ja, byter avatar ofta.. hittar ingen jag är riktigt nöjd med..
      Fast iofs...av 64 000 genomförda försäljningar, eller hur många det nu var, är det kanske inte sååå konstigt med så många negga. Det har ju faktikst fler positiva än negga ändå. Men iaf..man skulle ju tveka att handla av dem.

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
        Fast iofs...av 64 000 genomförda försäljningar, eller hur många det nu var, är det kanske inte sååå konstigt med så många negga. Det har ju faktikst fler positiva än negga ändå. Men iaf..man skulle ju tveka att handla av dem.

Jag skulle definitivt tveka..

Comment

• Det var nog bra att jag missade att ta bort det förkryssade i rutan för repetition på Tradera. För nu har jag faktiskt fått ett bud på min bok.

Comment

Det var nog bra att jag missade att ta bort det förkryssade i rutan för repetition på Tradera. För nu har jag faktiskt fått ett bud på min bok.
            Gud så bra!

Comment

• Ja himla bra! Jag är fattigare än en kyrkråtta. Det var nog ödet som hjälpte mej på traven, tror du inte

Comment

Ja himla bra! Jag är fattigare än en kyrkråtta. Det var nog ödet som hjälpte mej på traven, tror du inte
                Samma här.. ska ju betala ica som vi inte har råd med..

Om det vore ödet, då borde väl någon lägga bud på min keps.. den ligger ju ute med 1 krona!!!! (märkeskeps oxå)

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                  Samma här.. ska ju betala ica som vi inte har råd med..

Om det vore ödet, då borde väl någon lägga bud på min keps.. den ligger ju ute med 1 krona!!!! (märkeskeps oxå)
                  Ska jag gå in och bjuda några spänn och starta upp buden åt dig? Om jag börjar kommer säkert folk och börjar bjuda de med, tror du inte?

Comment

Ska jag gå in och bjuda några spänn och starta upp buden åt dig? Om jag börjar kommer säkert folk och börjar bjuda de med, tror du inte?
                    Kanske.. har precis lagt ut länken på ett "mode-forum", där jag håller till.. tror den kommer börja snart.. det är jag mer än säker på..

Comment

• Fan vad trött jag blir!!!

Jag har hittat en jättefin sak på ebay.se. Den går ut inatt.

Jag har mailat tjejen TVÅ gånger och ställt frågor om varan, men inget svar ännu!!!!

Och det var MINST 5 dagar sedan!

Och jag slår vad om att hon hör av sig DIREKT om jag lägger bud och vinner.. köpte ju kepsen av samma tjej.. hon var snabb på att svara när jag vann (hade inga frågor om kepsen innan dock)..

Så.. fan..

Comment

• Mitt senaste köp på Tradera blev ennu en tavla

Mor&barn..älskar dessa äldre kort på barn ,kvinnor,änglar eller en å annan gubbe

Känner mig lite som "wacko jacko" när jag pratar om bilder på barn och berättar att jag e helt såld på dessa äldre bilder...

Men e bara en tant som älskar barn,samlar på bokmärken & antika dockor..inte alls konstig jag lovar

Här e tavlan mor & barn..så fiiiiiiin

Comment

• Och jag fick äntligen min bok såld. 76 kronor gick den för till en alldeles nyreggad människa. Hon var jättesnabb med betalningen och jag fick äran att vara den allra första att lägga ut ett omdöme. Ett positivt såklart

Comment

Och jag fick äntligen min bok såld. 76 kronor gick den för till en alldeles nyreggad människa. Hon var jättesnabb med betalningen och jag fick äran att vara den allra första att lägga ut ett omdöme. Ett positivt såklart
                            kul
                            jag säljer just nu lite barnkläder till min kompis..fått några bud ,så min kompis e glad ..kul när man får sålt sina varor och att kunden blir nöjd

Comment

• Originally posted by starfriend
                              kul
                              jag säljer just nu lite barnkläder till min kompis..fått några bud ,så min kompis e glad ..kul när man får sålt sina varor och att kunden blir nöjd
                              Ja det är roligt att sälja och se att kunden blir glad för grejerna. Den här tjejen har lagt ett jättefint omdöme på mej med Synd att jag inte har så mkt att sälja för det är nästan roligare än att köpa. *hehehe*

Comment

• Det är roligt att köpa, men man blir gladare om någon köpt av en.. emn jobbigare: att posta skiten osv!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X