Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JessicaRabbit
    Oooops, har jag inte tänkt på.

Närå, det är säkert jättebra. Den är fin på bilden, och den är aldrig använd, står det i annonsen, så jag kan inte tänka mej att det är nåt fel på den.
    Nej, det tror jag inte... inget fel som tjejen inte sett iaf... för hade det varit fel på den hade hon aldrig varit sådär snäll..

Comment

• Nu är filmen uppe i 550 kronor.

Comment

• Originally posted by turbotrollet
        Nu är filmen uppe i 550 kronor.
        Wow

Comment

Sabla otur! Detta händer ju ibland, tyvärr på Tradera, men det har aldrig hänt mej som tur är. Men jag kan föreställa mej hur sur man blir! Jag hoppas du anmälde säljarna och lämnade negga!
          näää, så långt har jag inte tänkt på ens eftersom jag e rätt ny därinne

första gången mailade jag henne o bad henne höra av sig till mig när hon inte tagit kontakt med mig

andra gången gjorde jag inget, eftersom det var precis innan jul så tänkte jag att han/hon vad det var för nån kanske varit bortrest unfder jul o nyår...fast samtidigt lägger man in en vara till försäljning så kollar man vlä sin mail o loggar in på tradera för att ha lite koll

Comment

• Originally posted by Shyan
            näää, så långt har jag inte tänkt på ens eftersom jag e rätt ny därinne

första gången mailade jag henne o bad henne höra av sig till mig när hon inte tagit kontakt med mig

andra gången gjorde jag inget, eftersom det var precis innan jul så tänkte jag att han/hon vad det var för nån kanske varit bortrest unfder jul o nyår...fast samtidigt lägger man in en vara till försäljning så kollar man vlä sin mail o loggar in på tradera för att ha lite koll
            Exakt, en seriös säljare loggar in varje dag och kollar auktionen och då man sålt något tar man kontakt med köparen direkt. Likaså om man är köpare på något.

Ett tips är att innan du bjuder på en vara, gå in och kolla säljarens omdömen, har säljaren många negga ska man nog avstå..

Och du kan fortfarande lämna negga, gå in på "lämna omdömen" så finns de auktionerna kvar som du inte lämnat omdöme på. Det finns nog kvar i ett par månader tror jag sen försvinner de om man inte nyttjat dem.

Tycker jag absolut du ska göra!

Comment

• Fotbadet har kommit!

Ska klä mej om en stund och cykla ner till postens utlämningsställe och hämta det.

Sen ni - blir det fotvård och grejer ikväll. Aaaaaaaah!

Comment

Fotbadet har kommit!

Ska klä mej om en stund och cykla ner till postens utlämningsställe och hämta det.

Sen ni - blir det fotvård och grejer ikväll. Aaaaaaaah!

Yippieeee!!

Comment

Nu är filmen uppe i 550 kronor.
                  hur lång tid är det kvar på auktionen då? och vad är det för disneyfilm som är värd SÅ mycket
                  sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Lover
                    hur lång tid är det kvar på auktionen då? och vad är det för disneyfilm som är värd SÅ mycket
                    Den går ut 13 jan, och den har visst gått upp 10 kr till.. men jag räknar iskallt med MINST 800!

Jag kan berätta när den gått ut, för annars hittar ni auktionen aslätt (om ni inte redan kan mitt nick)

Eller.. jag kan PMa vilken film det är.

Comment

Den går ut 13 jan, och den har visst gått upp 10 kr till.. men jag räknar iskallt med MINST 800!

Jag kan berätta när den gått ut, för annars hittar ni auktionen aslätt (om ni inte redan kan mitt nick)

Eller.. jag kan PMa vilken film det är.
                      vad gör det om vi hittar den då? vad säljer du mer för saker, sexleksaker??
                      sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Lover
                        vad gör det om vi hittar den då? vad säljer du mer för saker, sexleksaker??
                        hahaha, nej

Du har ju fått PM nu så du kan ju gå in och kolla om du inte tror mä!

Comment

• så har även jag hittat till tradera.

gjorde ett par fynd direkt - fast jag räknar nog inte med samma flyt hela tiden..

en 5 knappars trådlös mus för 95 spänn och en dvd-brännare för 205. känner mig rätt nöjd för tillfället.. hahaha

inväntar ett par nu, jag planerar att snatcha en vid 1.30 inatt. då går budgivningen ut.. ps2 console då vårt gamla brann upp hos bror.. lol

sedan var det en hel del bra hårddiskar jag kollat in också, ska bara vänta på rätt tillfälle..
                          " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                          // Hale Chidduck

Comment

• jadå!!. flytet höll i sig även denna natt!

nytt ps2 - äntligen!
                            // Hale Chidduck

Comment

• Originally posted by Pacifier
                              jadå!!. flytet höll i sig även denna natt!

nytt ps2 - äntligen!
                              *nybörjar tur*
                              Kul att du fick det du bjöd på
                              själv har jag missat ett antal nu efter jul

Comment

• Originally posted by starfriend
                                *nybörjar tur*
                                Kul att du fick det du bjöd på
                                själv har jag missat ett antal nu efter jul
                                tror också att det är en hel del nybörjartur för min del..

fast nu krymper listan på det jag vill ha - vilket är trist - för det är banne mig kul med tradera!
                                // Hale Chidduck

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X