Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JessicaRabbit
    Vad göllig!
    Göllig eller ej, det är en giraff!

Neeeej, jag köper väl gulliga giraffer bara.. detta är en TY oxå, så det är väl samlarvärde på den?

Men det skiter jag i, men i fall att så ska jag låta alla lappar sitta kvar.

Comment

• Originally posted by turbotrollet

Neeeej, jag köper väl gulliga giraffer bara.. detta är en TY oxå, så det är väl samlarvärde på den?

Va? Är det tv i giraffen? Vad coolt!

Comment

Va? Är det tv i giraffen? Vad coolt!
        ehum.. ja... Jr... br... bra där! *klappar jr på huvvet*

Comment

ehum.. ja... Jr... br... bra där! *klappar jr på huvvet*
          Huuuumm..sa jag nåt tokigt nu eller..?

Comment

*asg*..ja jag tror nog det....det skulle nog vara TY

Comment

Kan inte så mycket om mjukisdjur ifrån TY & dess samlarvärde..Men helt klart vet jag att alla lappar =bättre värde..så du gör helt klart rätt som låter de vara kvar

Comment

• TY?

Hahaha, jag tyckte Y:e var ett V Jag tyckte väl det var lite märkligt med en tv i ett kramdjur.. Men vad i hela friden är en TY för nåt?

Comment

• TY är ett Märke (tror jag)..brukar iallafall hänga ett märke (halsband) i djuren från TY..Tror de e gjorda i usa

Comment

• Jahaaaaaa! Men då förstår jag!

Comment

• Jag gillade iallafall din TV i giraffen..vill ha en sådan
                      ska hålla ögon& öron öppna kanske man hittar en sådan en vacker dag
                      Originally posted by JessicaRabbit
                      Jahaaaaaa! Men då förstår jag!

Comment

• Originally posted by starfriend
                        Jag gillade iallafall din TV i giraffen..vill ha en sådan
                        ska hålla ögon& öron öppna kanske man hittar en sådan en vacker dag

Ja vafaaan, di säljer ju allt möjligt könstigt på både Tradera och ebay..vore välan konstigt då om ingen sålde en giraff med inbyggd tv i? Konstigare saker än så säljs ju på de sajterna

Det finns ju nallar med inbyggd videokamera i..fast de är till för att spionera på nannys och barnvakter med..

Så varför inte en tv?

Comment

neeeeej då, det finns en liten, liten tv i min giraff.

Comment

Ja vafaaan, di säljer ju allt möjligt könstigt på både Tradera och ebay..vore välan konstigt då om ingen sålde en giraff med inbyggd tv i? Konstigare saker än så säljs ju på de sajterna

Det finns ju nallar med inbyggd videokamera i..fast de är till för att spionera på nannys och barnvakter med..

Så varför inte en tv?
                            precis man hänger inte med i svängarna längre *gammal e man jö*..så svar ja ...varför inte en TV

Comment

neeeeej då, det finns en liten, liten tv i min giraff.
                              Erkänn att det HADE vart häftigt?!

Comment

• *garvar*

Trodde att JR drev med MIG?!

Hon såg mycket väl att det stod T Y, men skrev T V iaf. hehehehe. *trodde jag alltså*

Nej JR, den är av märket "TY", det var hysteri för ett par år sedan, när de kom.. finns en massa olika små gosedjur med märket TY, vissa mer värdefulla än andra... och vissa kan vara värda hur många tusen som helst! (Dock inte dem på tradera, skulle jag tro)

Så jag tror inte det finns något värdefullt i min giraff, men jag samlar ju på giraffer.. så.. Men i vilket fall tänker jag spara lapparna, ser proffsigt ut! *eeeller nåt* (TY Beanie Babies, är hela namnet på dessa kramdjur)

Här kommer fler djur från TY (bilder från tradera)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X