Announcement

Collapse
No announcement yet.

I'm in Love!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Håller med Temis.Köp Locobase mina barn har haft samma hudproblem och den funkar.Sen kanske du behöver en salva på recept också om du har eksem.Lycka till!

Comment

Locobase repair är ännu fetare funkar mot mycket torr hud.

Comment

ATRIX vet jag e den bästa handcremen men det du behöver är nog LOCOBASE

Comment

Söta<Är det speciellt mot torr hud?Min prins har fått väldigt torr hud och locobasen funkar på ungarna men jag tror att han behöver ett mirakel.

Comment

en bra kräm som jag använder är fenuril,eller decubal den är lite kladdig men väldigt bra

Comment

Byt tvål !!...köp duschcreme på apoteket med rätt ph-värde.brukar finnas lotion i samma märke
              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Alltså jag har provat precis allt känns det som..Fenuril, decubal osv, osv..

Men vidhåller skarpt att det enda som funkat för mig är verkligen Canoderm..

Köp den!

Comment

efter alla dessa behandlingar så måste väl huden ändå ha mjuknat liiiiiite....

Comment

Vad är det dom fula brottargubbarna kör med då? *s* snart har vi rabblat upp hela apoteket......

Comment

...eller det kan vara så enkelt som ..DRICK MER VATTEN...
                      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Rumpetroll:

Det finns jättebra babyolja man smörjer in sig med INNAN man torkar sig efter duschen/badet. Den binder en massa fukt. Sen torkar man bort överflödet med handduk. Jag använder det alltid och har aldrig torr hud.

Comment

Helosan

Comment

Jag lider också av jävulskt torr hud. Men nu har jag hittat något som fungerar. Body Butter från Body Shop.

Comment

håller med AnnaW..body butter funkar bra...den gule är för extra torr hud..lite kladdig men den funkar..

Comment

Stackars Rumpetroll....halkar väl omkring alldeles såphal av alla oljor och kladd.....*s*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X