Announcement

Collapse
No announcement yet.

I'm in Love!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ja vet iofs inte var det finns naturapotek.. var finns dom ?

Comment

• aha tack oki..Jätte bra om den funkar till alla hud typer ju..Får väl skaffa en jag me

Comment

• Ja, den låter ju nästan för bra för å vara sann, finns det verkligen en sån kräm.. kan man ju fråga sej.. får skaffa en jag också.. ska bara hitta en först

Comment

• HAHAHHAAHHAHAHHAHAHAH.. du e så rolig....

Comment

• Tigerladyn&Rumpetroll.........Japp den låter otrolig och är otrolig . Naturapotek finns överallt, bara att leta upp. Vet ju inte var ni bor så den biten får ni/du lösa på egen hand =). Just oxå att den är inte krämig å fet alls, utan mer vattnig. Skynda er nu å köp

Comment

• I'm in Love!

I Christian Louboutins skor.

Kolla! Herreguuuuuuuuud! Vill ha vill ha vill ha vill haaaa!!!

Underbara.

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                I Christian Louboutins skor.

Kolla! Herreguuuuuuuuud! Vill ha vill ha vill ha vill haaaa!!!

Underbara.

jätte fina..själv hade jag aldrig kunnat ha dessa skor idag..gammal tant jag å mina fötter e inte som de har varit

Comment

• Originally posted by starfriend
                  jätte fina..själv hade jag aldrig kunnat ha dessa skor idag..gammal tant jag å mina fötter e inte som de har varit
                  Gammal tant :tihi:

Comment

• Originally posted by alice
                    Gammal tant :tihi:
                    Kärring dårrå

Comment

• Originally posted by starfriend
                      Kärring dårrå
                      Och när blir man kärring.......
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Dom var jättefina. Jag vill också ha såna. Nästan så att jag vill gifta mig också. Fast jag är ju redan giftig. Jaha får väl gå ändå. Jag tycker det är roligt att det blir såna där pumps igen. Men jag har väl gamla kärringfötter jag också. men jag kan sitta lite tjusigt på en hög barstol och vifta med dom lite grann. Fast jag får nog ta hjälp på också för jag har så dålig balans se.

Snygga är de hursomhelst. har du mer TT?

Comment

• Originally posted by Bria
                          Dom var jättefina. Jag vill också ha såna. Nästan så att jag vill gifta mig också. Fast jag är ju redan giftig. Jaha får väl gå ändå. Jag tycker det är roligt att det blir såna där pumps igen. Men jag har väl gamla kärringfötter jag också. men jag kan sitta lite tjusigt på en hög barstol och vifta med dom lite grann. Fast jag får nog ta hjälp på också för jag har så dålig balans se.

Snygga är de hursomhelst. har du mer TT?

Jag läste Ebba Won Sydows blogg (klarar egentligen inte av den männ'skan!) och hon hade skrivit om den här skodesignern, Christian. (Läste hennes blogg efter att jag själv hittat honom) och i ena inlägget skriver hon att det är superbekväma skor! Och i ett annat inlägg skriver hon att det är "sitta-och-vara-fin-skor". Att de är jättebökiga att gå i.

Fattar ingenting. Så from NU bojkottar jag henne HELT! Usch..

Nåja.

Fler skor? Jag kan kolla när jag kommer hem (om 1-2 timmar eller så), nu ska jag till soc.

Comment

Jag läste Ebba Won Sydows blogg (klarar egentligen inte av den männ'skan!) och hon hade skrivit om den här skodesignern, Christian. (Läste hennes blogg efter att jag själv hittat honom) och i ena inlägget skriver hon att det är superbekväma skor! Och i ett annat inlägg skriver hon att det är "sitta-och-vara-fin-skor". Att de är jättebökiga att gå i.

Nåja.

Fler skor? Jag kan kolla när jag kommer hem (om 1-2 timmar eller så), nu ska jag till soc.
                            Vända kappan efter vinden - människa ja så kan det vara

jaaaaaaaaaaa meraaaaa skor...*väntar*

Comment

• Originally posted by Agge
                              Och när blir man kärring.......
                              vissa av oss blir det vid 20 års åldern & vissa av oss kan leva mycket länge utan att ens vara i närheten av just kärring..jag blev kärring vid 35 tror jag..Det var då jag började se & höra illa..Alltid skrivit illa så det är ju inget kärring tecken på just det..Nä Tant varning på mig finns där nog..men tycker det är himla kul att vara kärring jag

Comment

Nåja.

kanske hon skrev det ena inlägget på fyllan..för nog sören klingar det konstigt..ena stund jätte sköna skor å nästa stund inte alls gå vänliga..Men fina är dem Turbo iallafall ..Ha det så himla bäst idag..hoppas du får en riktigt stor fet julklapps check på soc idag

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X