Announcement

Collapse
No announcement yet.

I'm in Love!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I'm in Love!

...... vad gör man åt torr hud? Jag är väldigt torr.. mina armar är torra och hela jag är torr, jag är torr överallt.. ja, jag är torr.. Aja, tror ni har fattat nu, men kan nån hjälpa mej? Varför ömsar inte människor skin.. jävla hud..

Säg nån kräm som verkligen mjukar upp huden.. har dessutom sånna där ytliga blodkärl, jag ser ju förskräcklig ut..

finns det nån kräm för mej eller är hoppet slut?

Om du verkligen vill ha en bra kräm( är lite kladdig innan den går in) men verkligen hjälper så är det bivax salva! Hittas på naturapotek o en del vanliga apotek.

Comment

Hm...bada med några droppar baby-olja...men doppa inte håret

Brukar funka för mig...

Comment

Prova att anvanda mildare dushcreame nar du tvattar dig... inte nan stark typ med massa alcohol o sa... och sen borde du om du nu gor det forsoka vanja bort dig vid att smorja in dig for mycke.. det kan ge beroende men aven sa slutar kroppen\\huden producera eget \"fett|.

Comment

kan man använda den överallt då eller ? gör den nåt åt ytliga blodkärl eller hjälper den mest åt torr hud?

Comment

Nalias knep är oxå riktigt bra!

Comment

Alternativt ... ga till en hudlakare...

Comment

Hjälper inte mot yliga blodkärl tyvärr... det finns det ingen vanlig hudlotion som gör.. skulle vilja ha en själv i så fall... Gå till en skönhetssalong eller hudklinik om det istället.

Comment

CalleN.. smörjer snarare in mej för sällan =P har testat lite olika hudlotions å så bara men inget speciellt har hjälpt min mongohud.. :/

Comment

Har du inte eksem mot kylan? Prova att smörja med matolja på en liten ytan och se om det hjälper något. Har du inte provat läppstift som använder för att lindra torrhet i munnen på din kroppdel? Jag har några kompisar som har samma problem som dig.

Comment

Tack, ska nog testa det med babyolja

Comment

Jedin, nja.. eksem mot kylan får jag lätt, men det är inte det.. jag är torr året runt.. benen är torra och armarna.. har lätt för å bli torr i ansiktet med.. å så tittar man nära så ser man det torra..

Comment

Okej... antog att du smorjde in dig for mycke... en hudkram ja tycker ar mycke bra och fet ar Niveas Milk eller va den heter.. Bla flaska med vit \"kork\"

Comment

Det är liksom torrt och ibland kan de va lite knotter också som man försöker skrubba på å torrtorka med handduk o.s.v. men de hjälper inge speciellt.. Får ta en runda och titta efter babyolja och niveas milk.. å bivax salva !

Comment

Rump.... Tycker du ska ga direkt till en hudlakare istallet... absolut det basta allternativet!!!!!... lovar att det kommer gora underverk..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X