Announcement

Collapse
No announcement yet.

I'm in Love!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, då är det fettet som inte fungerar på din kropp, testa med matolja eller läppstift om det hjälper eller inte. Om dom inte kan lindra ditt problem, så bör du gå till en hudläkare. Det kan vara en slags hudsjukdom som du lider av. Jag minns inte vad det heter för det var på latin... :-/

Comment

upprepar.... ga DIREKT till hudlakaren istallet...

Comment

jedin.. menar du Soriasis...? nu skrev jag bara som det later...

Comment

rumpetroll du borde vara glad att du itne har fet hud....du slipper alla finnar

Comment

Miniderm från Apoteket är super bra..använder den på min son som bli som ett litet fnöske vintertid

Comment

o shit.. :| Hudsjukdom? Har inte råd å gå till en läkare ens.. fattiglapp som man är....

Comment

stavas Psoreasis...men det brukar bli större röda torra ytor.. inte bara allmänt \'fnas\'

Comment

Gor det direkt nar du kan gora det da... behover inte va natt allvarligt heller... men dom gor underverk...

Comment

CalleN: Man bör testa först innan man går till en hudläkare. Jag har mina kompisar som har liknande symbol som Rumpetroll hade....

Comment

Dj Slim, nja, faktiskt kan jag få finnar på axlar och så.. och jag har faktiskt 5-6 i ansiktet.. =P

Tigerladyn, okej, thanks.. går den å använda överallt typ ?

Comment

Ja den kan man anv överallt..Man kan även anv en mild kortison salva i typ en vecka på de värsta ställena..

Comment

jedin : och vad ar det for typ av SYMBOL da ? haha :p

Comment

tigerladyn, haha.. ja, kortison salva känner jag till.. Hade för några år sedan värsta utslagen på kinderna.. eller eksem, dom var röda och dom gick inifrån näsan och ut över kinderna på båda sidorna.. gick till vårdcentralen men såklart visste ju inte dom vad det var.. fick kortisonsalva som jag använde mkt och dom försvann, nu kan jag bara vara lite torr där.. är småtorr där nu med.. Jaja

Comment

CalleN: Soriasis = Psoriasis.. :-)

Näe, det är inte en sån sjukdom som gör att huden flanar av. Jag har svårt att komma ihåg latinska ord så jag kan bara känna igen om jag ser ordet... Det har med fett som inte fungerar i kroppen...

Rumpetroll: Du kan inte vänta med ditt hudproblem, det kan vara en allvarlig tecken. Du bör testa olika metoder som vi har lagt förslag på. Om dom inte inte hjälper, så måste du gå till en hudläkare oavsett du inte har råd. Ekonomin kan du lösa till senare tillfälle när din kropp mår bra igen.

Comment

Det kostar inte så mycket att gå till distriktläkaren för o kolla.. och om han tror att det är något fel så får du en remiss till hudkliniken.. Du borde fixa det på ett par hundringar, hyfsat billigt pris på sin hälsa...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X