Ok, då är det fettet som inte fungerar på din kropp, testa med matolja eller läppstift om det hjälper eller inte. Om dom inte kan lindra ditt problem, så bör du gå till en hudläkare. Det kan vara en slags hudsjukdom som du lider av. Jag minns inte vad det heter för det var på latin... :-/
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I'm in Love!
Collapse
X
-
tigerladyn, haha.. ja, kortison salva känner jag till.. Hade för några år sedan värsta utslagen på kinderna.. eller eksem, dom var röda och dom gick inifrån näsan och ut över kinderna på båda sidorna.. gick till vårdcentralen men såklart visste ju inte dom vad det var.. fick kortisonsalva som jag använde mkt och dom försvann, nu kan jag bara vara lite torr där.. är småtorr där nu med.. Jaja
- Comment
Comment
-
CalleN: Soriasis = Psoriasis.. :-)
Näe, det är inte en sån sjukdom som gör att huden flanar av. Jag har svårt att komma ihåg latinska ord så jag kan bara känna igen om jag ser ordet... Det har med fett som inte fungerar i kroppen...
Rumpetroll: Du kan inte vänta med ditt hudproblem, det kan vara en allvarlig tecken. Du bör testa olika metoder som vi har lagt förslag på. Om dom inte inte hjälper, så måste du gå till en hudläkare oavsett du inte har råd. Ekonomin kan du lösa till senare tillfälle när din kropp mår bra igen.
- Comment
Comment

Comment