BigBladder är lite rädd av sej bara - klarar inte ragator som jag. Subba - e han 112? *drar in klorna*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nyårsglitter
Collapse
X
-
MorSvea:
Nu kan jag inte låta bli att söka mig till denna tråd som en fluga till en hästskit. Snacka om att generalisera. Helt plötsligt börjar du racka ned på unga invandrare och dra alla över en kam. Jag finner ingen anledning att diskutera mer med dig eftersom det osar smygrasist lång väg. Om du bara skrev så för att provocera mig så har du lyckats bra. Touché!
För övrigt verkar du inte kunna läsa för fem öre. Har jag någonsin sagt att jag har ett problem med att ni \"äldre\" är ute och dansar? Skrämmande hur selektiv din läsförmåga verkar vara. Jag har hela tiden propagerat för att människor skall umgås över åldersgränserna. Tror du då att jag har ett problem med att \"äldre\" går ut och dansar samt klär sig ungdomligt? För att vara 39 är du osedvanligt trög. FYI: Jag är född i Sverige av svenska föräldrar. Du är förresten bara 6 år äldre än mig och om du klär dig ungdomligt och går ut och dansar kan jag bara säga: Grattis! Du gör helt rätt.
- Comment
Comment
-
Big Bladder inte gråta nu *tröstar* du blir nog stor nog att leka med de tuffa brudarna du me. vart för min karl nu igen - är det möjligt att jag skrämmer bort dem alla? *plutar med munnen*
Subba - tycker jag hittat tangenterna ganska bra idag faktiskt för ovanlighetens skulle *fniss*
- Comment
Comment
-
Alfista: En sista grejj. Byt ut ordet \"svenskar\" i din text mot ordet \"invandrare. Bara på skoj. Det är tydligen ok åt ena hållet va..? Nattinattmitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.
- Comment
Comment

Comment