Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyårsglitter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BigBladder är lite rädd av sej bara - klarar inte ragator som jag. Subba - e han 112? *drar in klorna*

Comment

• Mirabella: Ojoj..du kan verkligen göra en liten kille ledsen!! Tänk att vara så tuff som du och sitta bråka med 30+ yngre personer. Du som är såå mogen!
      Det som inte dödar -härdar..

Comment

• Dags för dej att sova nu Big Bladder. Det är skoldag i morgon. Sov gott raring. Dröm sött om gamla krutgummor!

Comment

• Mirabella: Vad gör det om det är skola imorgon?
          Det som inte dödar -härdar..

Comment

• MorSvea:

Nu kan jag inte låta bli att söka mig till denna tråd som en fluga till en hästskit. Snacka om att generalisera. Helt plötsligt börjar du racka ned på unga invandrare och dra alla över en kam. Jag finner ingen anledning att diskutera mer med dig eftersom det osar smygrasist lång väg. Om du bara skrev så för att provocera mig så har du lyckats bra. Touché!

För övrigt verkar du inte kunna läsa för fem öre. Har jag någonsin sagt att jag har ett problem med att ni \"äldre\" är ute och dansar? Skrämmande hur selektiv din läsförmåga verkar vara. Jag har hela tiden propagerat för att människor skall umgås över åldersgränserna. Tror du då att jag har ett problem med att \"äldre\" går ut och dansar samt klär sig ungdomligt? För att vara 39 är du osedvanligt trög. FYI: Jag är född i Sverige av svenska föräldrar. Du är förresten bara 6 år äldre än mig och om du klär dig ungdomligt och går ut och dansar kan jag bara säga: Grattis! Du gör helt rätt.

Comment

• Big Bladder: vill ju inte att du ska vara trött och kanske sova över. Du kan ju få en prick av magistern eller fröken om du kommer försent.

Comment

• Alfista: *asgarvar* Förstod att du skulle gå i taket. Gå och lägg dig nu för nu tänker jag inte retas mer. Sov gott!!
                mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

• Big Bladder inte gråta nu *tröstar* du blir nog stor nog att leka med de tuffa brudarna du me. vart för min karl nu igen - är det möjligt att jag skrämmer bort dem alla? *plutar med munnen*

Subba - tycker jag hittat tangenterna ganska bra idag faktiskt för ovanlighetens skulle *fniss*

Comment

• Jag dansar som ett kylskåp.

Och det går det bara att göra till Kraftwerks musik.

Hur ofta spelar de sånt på töckna där danshak?

Comment

• Alfista: En sista grejj. Byt ut ordet \"svenskar\" i din text mot ordet \"invandrare. Bara på skoj. Det är tydligen ok åt ena hållet va..? Nattinatt
                      mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

• Nu ska jag grunda golvpapp.

Pyss allesammans och en extra till Big Bladder.

Comment

• Ja lägg dej och sov nu Big Bladder och låt oss vuxna prata i lugn och ro. Förstår att du tycker det är jobbigt att slita dej ifrån oss. Vi är ju så trevliga.

Comment

• Jodå....
                            Är bara ute efter o kolla in här..

Comment

• MorSvea Jag försöker att undvika dejtande med sådana som har förutfattade meningar om personer så tyvärr !!

förresten så har jag ju Pissed Lil Sis *hoppas jag*

Comment

• jaha ja - då går alla o lägger sej då *filar klorna och mumlar för sej själv*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X