Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Här sitter en lika delar nyfiken, förvirrad och generad gason och undrar varför journalisten Jan Josefsson har klätt sig i blus....

Så fel det kan bli.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason
      Här sitter en lika delar nyfiken, förvirrad och generad gason och undrar varför journalisten Jan Josefsson har klätt sig i blus....

Så fel det kan bli.

Mimmit: Blusen är jättefin, jag är jättefrestad att köpa den jag med! Tror jag måste bege mej till sajten och leta rätt på den.

Comment

gason - Määäääh! *slå lite på*

Comment

Rabbiten - Vad kul att du gillade den!

Den finns under blusar/skjortor, på sjätte sidan.

Comment

Jag har hittat den, men jag kan inte bestämma mej för jag behöver för storlek..

Tar jag 38/40 riskerar jag att den är för trång över bysten..tar jag 42/44 blir det väl alldeles för stort i ärmarna och i midjan. *gråter*

Hittade skitsnygga behåar också (det behöver jag) och jääättesnygga tunikor till sommarn

Comment

Rabbiten - Du kan ju alltid skicka tillbaks och byta till en "rätt" storlek om det skulle bli fel. Tycker du ska chansa på en 38/40.

Ja, dom hade mkt snygga underkläder oxå. Dom kändes inte så "postorder". Tycker över lag att postorderaffärerna har blivit roligare de senaste åren. Sen älskar jag att man får rabatt och nån liten premie när man beställer.

Comment

ful

Comment

Originally posted by Mimmit
                  Rabbiten - Du kan ju alltid skicka tillbaks och byta till en "rätt" storlek om det skulle bli fel. Tycker du ska chansa på en 38/40.

Ja, dom hade mkt snygga underkläder oxå. Dom kändes inte så "postorder". Tycker över lag att postorderaffärerna har blivit roligare de senaste åren. Sen älskar jag att man får rabatt och nån liten premie när man beställer.
                  Ja, fast problemet med behåar är man måste prova dom för modellen kan se snygg ut men vara alldeles fel i strl och allting när den väl kommer på. De skiljer sig rätt mycket..så jag köper nog helst behå där jag kan prova först.

Men sidenblusen ska jag ha! Jag chansar på 38/40..jag har ett sidennattlinne i samma storlek och den är liiiite trång över tuttarna men lagom i midjan, ja nästan lite stor.

Ja, det är likadant med Ellos, där köper jag ganska mycket (särskilt till dottern) och där har de alltid kundrabatter och bonusvaror man får gratis när man beställer osv.

Comment

Wow, hittade en snygg träningströja (på jakt efter det) eller vad säger ni?

http://www.josefssons.se/base/produc...6intStart%3D43

(byter ni färg i rullgardinen så ser ni fler bilder)

Lite dyr bara..

Comment

runedin - Precisera det fula med den. *nyfiken*

Comment

Turbo - Den var snygg! Gillade halsringningen. Vad kostar den?

Comment

runedin - Precisera det fula med den. *nyfiken*
                          jag såg den och kände instiktivt att Nej....

men den kanske är fin på dig....

Comment

Ja, behå-storlekar är svårt... Jag har sånt där "armhåle-fläsk" som jag vill dölja och hålla in med behån, och då blir det oxå lite klurigt med storlekarna.

Comment

Runedin - Jag som trodde karlar gillade siden.

Comment

Runedin - Jag som trodde karlar gillade siden.
                                det är inte materialet...det är modellen... ...fast på dig är den garanterat jättesnygg...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X