Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mimmit
    Ja, det förstås... Gud alltså, gubben kommer att mörda mig imorgon bitti när han kommer hem från jobbet.

Men va fan, vi förtjänar fina saker ibland. Man lever bara en gång.
    Jag och pojken har precis (eller ja, några veckor sedan) kommit överrens om att inte bli "sura" på varann om vi beställer saker... han suckar och åar sig så fort det kommer en lapp om paket hos posten, och jag suckar när han kommer hem med en datamus för 400 kronor och ett tangentbord för 2000 kronor... så vi har kommit överrens om att inte bry oss om den andres köp, så länge vi håller oss "ur knipa". Skitbra! Slipper man de där menande blickarna och djupa suckarna..

Vi förtjänar det BÄSTA!

Comment

PRECIS! Dom köper ju nya dataprylar var och varannan dag, och det räknas alltid som nåt som "behövs", trots att dom redan har 15 möss och 14 trådlösa tangentbord. *ähum*

Vad fan, det blir båda kjolarna. Skål på det!

Comment

Kom att tänka på en sak, dom där vecken i kjolen försvinner väl inte när man tvättar den?

Orkar inte stå och stryka nya veck.

Comment

PRECIS! Dom köper ju nya dataprylar var och varannan dag, och det räknas alltid som nåt som "behövs", trots att dom redan har 15 möss och 14 trådlösa tangentbord. *ähum*

Vad fan, det blir båda kjolarna. Skål på det!
          Schkååål!

Själv tar jag nog den vita kjolen från halens a la sex and the city carrie + ett set.

Brunt:
          http://www.halens.se/resources/products/83/009783/48201.jpg

Eller

Lila?
          http://www.halens.se/resources/produ...9783/26593.jpg

Comment

Kom att tänka på en sak, dom där vecken i kjolen försvinner väl inte när man tvättar den?

Orkar inte stå och stryka nya veck.
            vilket jävla jobb!

hehe, näe skämt å sido tror jag knappast det.

Har ett svart partylinne som är superveckat, det är lika veckat nu efter antal tvättar.

Fas iof handtvättar jag det..

Äsch, du får se på lappen, annars får du handtvätta. Hellre handtvätta än stryka varje gång iaf!

Comment

Ja fy fan för att stryka. Det får bli handtvätt tror jag, för säkerhetens skull.

Tycker du ska ta den lila-rosa dressen! Så söööööt! Mjuk och gosig. Som att klä på sig en nallebjörn typ.

Comment

Ja fy fan för att stryka. Det får bli handtvätt tror jag, för säkerhetens skull.

Tycker du ska ta den lila-rosa dressen! Så söööööt! Mjuk och gosig. Som att klä på sig en nallebjörn typ.
                Jao, fast egentligen gillar jag mörka färger... hmm, svårt..

Tappat bort mitt kundnummer nu bara för det..

Comment

Då bör du nog ta den bruna. Kan man tappa lite choklad och annat gojs på oxå utan att fläckarna syns.

Comment

Då bör du nog ta den bruna. Kan man tappa lite choklad och annat gojs på oxå utan att fläckarna syns.
                    jaaa, vad du är smaaaart!

hmm... men nu börjar jag fundera här.. kanske ska vänta med settet och köpa den där bikinin istället.. för jag tänker inte handla upp mig, MAX 400!!

Comment

• Haha, my God. Och jag har börjat fundera på här att man måste ju ha ett par högklackade skor i beige till den där kjolen. Det har jag inga. Haha.

Kanske bäst man gå och lägger sig istället, och försöker tänka klart imorgon.

Comment

• Jo, och ringa kuntjänst imorrn..

Ska oxå hoppa i säng, hittar ändå inte mitt nummer..

Settet är fint, men är mest ute efter byxorna, och då kan jag lika gärna köpa dessa:

2 byxor för 260. Och jag behöver även ett par träningbrallor! KANON!

Får beställa dem + kjol imorgon!

Comment

• Ja, dom brallorna var oxå fina! Med ett tajt linne till. Billigt oxå. *smaskens*

Haha, vi är ju inte kloka...

Hihi, skriv imorgon och berätta hur du valde.

Natti natti, och tack för en väldigt trevlig pratstund!

Comment

• haha, ja, postorder ska vara glada att du och jag finns!

Ja, jag ska tänka över natten, kommer säkert drömma om oss och halens inatt..

Godnatt!

Du aaaanar inte vad jag saknat dig Mimmit!

Comment

• Hur har det gått med alla beställningar?

Jag skiter i den där Halens-kjolen. Ville ju köpa den på faktura eller konto, men då måste man skicka in snigelpost för att ansöka om det. Och då lär ju kjolen vara slutsåld när det är klart.

Comment

• Ja, jag skiter i den där kjolen jag med. Inget att göra åt det, men jag har kolla igenom min ekonomi idag. Ska åka och storhandla på Maxi med min mor i eftermiddag och så fyller jag ju år om två veckor..det kostar ju också pengar att bju släkten på tårta och sånt.

Så näää, det går inte.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X