Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mellon
    Varsågod

Comment

• Mimmit: Du får hålla med eller inte, hur mycket du vill.

Asos, detä r ju kortbetalning.. men det är säkert, har handlat 2 ggr utan problem, har retunerat en gång! Både leverans och pengar tillbaka går jättefort!

Det är så många bloggare som har dagens outfit + att jag inte har så mycket snygga kläder endå, så det skulle bara bli pinsamt! Men kanske när jag blir rik! hehehe.

Det absolut finaste på kvinnor är ju kurvor, är väldigt svag för breda höfter a la Shakira. Hon har en riktigt fin kropp.. men hon var finare när hon blev känd här (2001), för då var hon inte alls lika smal som nu.. typ "Whenever, wherever"-videon, där är hon väldigt bred över höfterna..

Comment

• Ja, breda höfter är skitsnyggt! Fattar inte varför alla tjejer hatar breda höfter? Det ska vara breda höfter, fyllig rumpa och smal midja. *me like* Bröststorleken bryr jag mig dock inte så mycket på. Tycker det kan vara lika fint med stora som små.
        Ja, Shakira har snygg kropp, och hon Nigella som lagar mat du vet.
        Nigella ser ut som nån slags ur-moder.

Comment

• Måste ställa en smakfråga till:

Hittade en människa på Tradera som sålde rätt snygga NYA trosor, och denna person har även en webshop där han säljer likadana trosor. Jag föll extremt mycket för denna trosan:

http://www.knoppokropp.se/KnoppoKrop...11vitspets.JPG

Är den snygg eller ful? Kostar bara 20 spänn! Fraktkostnad på 39 kr dock, men då kan man ju köpa några stycken trosor. Tyckte dom var sååå söta.

Comment

• Originally posted by Mimmit
            Ja, breda höfter är skitsnyggt! Fattar inte varför alla tjejer hatar breda höfter? Det ska vara breda höfter, fyllig rumpa och smal midja. *me like* Bröststorleken bryr jag mig dock inte så mycket på. Tycker det kan vara lika fint med stora som små.
            Ja, Shakira har snygg kropp, och hon Nigella som lagar mat du vet.
            Nigella ser ut som nån slags ur-moder.

Har inte tänkt på hennes kropp, har bara sett henne någon enstaka gång på tv.
            Och jag håller helt med ditt ideal. hehe. Bröst spelar inte så stor roll, om de inte är överdrivet stora a la natasha... hon hade varit mycket finare om hon haft tuttar som passade hennes kroppsform.. jag säger inte att hon ska ha små bröst, hon kunde valt stora, men inte gigantiska..
            Hollywoodmodet nu är hemskt, skelettsmal... se bara nichole ricchie, eller hilary duff, och lindsay lohan, eller jessica simpson för den delen.. så tråkigt..

Comment

• Ja, Natasha och hennes kloner går fetbort, helt osexigt, enbart smaklöst. Och dom vandrande skeletten... brr.. det måste ju göra ont bara att sitta ner på en stol om man är så mager. Konstigt att dom ens orkar stå upprätt. Stackars människor.

Comment

Ja, Natasha och hennes kloner går fetbort, helt osexigt, enbart smaklöst. Och dom vandrande skeletten... brr.. det måste ju göra ont bara att sitta ner på en stol om man är så mager. Konstigt att dom ens orkar stå upprätt. Stackars människor.
                ja, du har så rätt så rätt..

Hilary Duff var så jädrans söt när hon "hade lite mer", nu har hon tappat allt.. även brösten..

Nej, hon är inte sexig någonstans, men hon HADE kunnat vara..

Comment

• Men hörrni, kolla på den här klänningen då!

http://www.laredoute.se/images/products/m/qu001b11m.jpg

Den blev jag helt sjuuuuuk på, men 700 spänn nästan, det har ju inte jag råd med!

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
                    Men hörrni, kolla på den här klänningen då!

http://www.laredoute.se/images/products/m/qu001b11m.jpg

Den blev jag helt sjuuuuuk på, men 700 spänn nästan, det har ju inte jag råd med!

Och fy attan vad snygg den va *vill ha....*

Comment

• Originally posted by alice
                      Och fy attan vad snygg den va *vill ha....*
                      Jag med! Tänk dig den i sommar med ett par snygga sandaletter till, på sommarfesten! *drömmer mej bort*

Meeeen, tyvärr, plånboken säger nej.

Comment

• Ja, den är skitsnygg den klänningen Rabbiten. Sjukt somrig och romantisk... Har oxå kollat in den. Men på tok för dyr. Och inte döljer den ens armhålefläsk hellre.

Comment

Ja, den är skitsnygg den klänningen Rabbiten. Sjukt somrig och romantisk... Har oxå kollat in den. Men på tok för dyr. Och inte döljer den ens armhålefläsk hellre.
                          Nä, det förstås, det tänkte jag inte på. Lika bra att den är för dyr då. För lite blir det ju alltid, även om jag inte har så farligt med sånt fläsk..inte med rätt behå på iaf

Comment

• Länken fungerar inte!

(Tror dock att jag vet vilken klänning det är, och har jag rätt håller jag med er till 150%, HELT GORGEOUS!!)

Kanske är för att La Redoute har "stängt" på nätterna?

Sjukt, att man inte ens kan gå in att titta...

Comment

• Måste bara få säga att jag är imponerad över den här trådens längd.

Comment

• Originally posted by TequilaLady
                                Måste bara få säga att jag är imponerad över den här trådens längd.

Kläder intresserar alla oss flickor. Tom flickan Mellon! (höll jag på att skriva, och det skrev jag oxå)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X