Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrivbordsstolen på tradera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JessicaRabbit
    Ja vad fan är det med folk egentligen? Har dom aldrig hört talas om mejl och telefon? Det vore väl fan så mkt bättre om man mejlade och ringde varann och försökte lösa problemet! Ibland undrar jag om folk är fega på någe vis..lägger hellre negga och hämndnegga än att ta kontakt med varann..iaf känns det så. Och när det blir så som i mitt fall, att säljaren inte hör av sig, när man har skäl att lägga negga, då törs man inte. Så på nåt vis blir systemet snett då.

Och jag menar, den här säljaren till stolen, det är ju rätt tydligt att han inte vill ha besväret med att frakta den. Han föredrar ju hämtning, det vet jag. Men då skulle han inte ha skrivit i sitt personliga meddelande att han accepterar frakt! Och han KUNDE ha mejlat mej och sagt som det är istället så hade vi kunnat komma överens. Jag hade accepterat det, om han bara vart ärlig.

Svarar han nu med nån bortförklaring typ "jag har haft mycket på jobbet" eller "datorn pajade och har inte kommit åt mejlen" eller "jag har varit sjuk" så kommer jag inte att godta det.

Han är körd, och hur mkt jag än vill ha stolen, så kan han ta den och köra upp den nånstans. Blir en principsak i det här läget.
    Jag hoppas att du är stark och håller på dig nu, för jag vet hur svårt det är när det är en sak man verkligen vill ha, och när man har vunnit den!! STÅ PÅ DIG!!

Vill höra fortsättningen på detta, vad han svarar sen! Det lata fetarslet!

Comment

Originally posted by turbotrollet
      Jag hoppas att du är stark och håller på dig nu, för jag vet hur svårt det är när det är en sak man verkligen vill ha, och när man har vunnit den!! STÅ PÅ DIG!!

Vill höra fortsättningen på detta, vad han svarar sen! Det lata fetarslet!
      Jadå, jag klarar av att stå på mej. Jag är envis som en åsna när det gäller mina principer. Absolut, jag ska berätta så fort han svarar, OM han svarar nåt öht. Jag har en känsla av att han kommer fortsätta vara tyst, jag.

Vi får se vad som händer o fötter men nån stol ska jag inte ha! Finns fler stolar här i världen.

Comment

Jadå, jag klarar av att stå på mej. Jag är envis som en åsna när det gäller mina principer. Absolut, jag ska berätta så fort han svarar, OM han svarar nåt öht. Jag har en känsla av att han kommer fortsätta vara tyst, jag.

Vi får se vad som händer o fötter men nån stol ska jag inte ha! Finns fler stolar här i världen.
        Bra!! Wiee! Du är stark du!

Comment

Vaknade nyss, och höll på att smälla av, när jag såg att det fanns ett mejl från höga vederbörande herr stolsäljare själv. Vet ni vad han skriver?? Jo att han ber om ursäkt att han inte hört av sig men han varit på tjänsteresa i Tyskland hela veckan. På tjänsteresa i Tyskland?! Finns det inga datorer där, eller? Han skriver också att han har "försökt" hitta ett sätt att frakta stolen men att det skulle bli för dyrt och då kan jag lika gärna köpa stolen i butik och att han förstår att jag vill avsäga mej den och tack för visat intresse. Mvh osv. Hmmmmmm! Så han visste hur dyrt det skulle bli, men har inte kunnat skicka ett uselt litet mejl om saken från sin hotmejl? Men nu när jag hör av mej gick det fan så snabbt att höra av sig. Eller snabbt och snabbt..jag skickade ju mejlet igår kväll, svaret kom in 9.24. Men ändå.

Egentligen SKULLE han ha ett negga. För om inte jag hade skickat mejl hade han öht inte hört av sig mer, det är jag övertygad om. Men jag törs inte. Och jag tror inte ett på ett ord av vad han säger.

Jävla typ.

Comment

Fråga honom om han hade internet på sin tjänsteresa!

*jävla tölp*

Comment

Originally posted by turbotrollet
              Fråga honom om han hade internet på sin tjänsteresa!

*jävla tölp*
              Jag skiter i att svara, tror jag. Det är bara för korkat, det svaret jag fick.

Jag är sugen som fan på att sätta ett negga, men väntar ett tag. Men lägger han ut annons igen och skriver att stolen är utlagd på nytt pga oseriös köpare eller nåt, dååå jävlar, säger jag bara! För det skulle inte förvåna mej. Men då kommer jag lägga ut ett negga så det skriker om det plus anmäla säljaren för jag har alla mejlen kvar.

Comment

Jag skiter i att svara, tror jag. Det är bara för korkat, det svaret jag fick.

Jag är sugen som fan på att sätta ett negga, men väntar ett tag. Men lägger han ut annons igen och skriver att stolen är utlagd på nytt pga oseriös köpare eller nåt, dååå jävlar, säger jag bara! För det skulle inte förvåna mej. Men då kommer jag lägga ut ett negga så det skriker om det plus anmäla säljaren för jag har alla mejlen kvar.

Bra JR!

Du måste berätta hur det hela går sen!! Alltså, om du lägger negga eller så..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X