Originally posted by JessicaRabbit
Vill höra fortsättningen på detta, vad han svarar sen! Det lata fetarslet!

Absolut, jag ska berätta så fort han svarar, OM han svarar nåt öht. Jag har en känsla av att han kommer fortsätta vara tyst, jag.
Absolut, jag ska berätta så fort han svarar, OM han svarar nåt öht. Jag har en känsla av att han kommer fortsätta vara tyst, jag. 
Vet ni vad han skriver?? Jo att han ber om ursäkt att han inte hört av sig men han varit på tjänsteresa i Tyskland hela veckan. På tjänsteresa i Tyskland?! Finns det inga datorer där, eller?
Han skriver också att han har "försökt" hitta ett sätt att frakta stolen men att det skulle bli för dyrt och då kan jag lika gärna köpa stolen i butik och att han förstår att jag vill avsäga mej den och tack för visat intresse. Mvh osv. Hmmmmmm! Så han visste hur dyrt det skulle bli, men har inte kunnat skicka ett uselt litet mejl om saken från sin hotmejl? Men nu när jag hör av mej gick det fan så snabbt att höra av sig. Eller snabbt och snabbt..jag skickade ju mejlet igår kväll, svaret kom in 9.24. Men ändå. 

För det skulle inte förvåna mej. Men då kommer jag lägga ut ett negga så det skriker om det plus anmäla säljaren för jag har alla mejlen kvar.

För det skulle inte förvåna mej. Men då kommer jag lägga ut ett negga så det skriker om det plus anmäla säljaren för jag har alla mejlen kvar. 
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment