Fine slalåmbakker i Åre og Funesdalen. Hvis noen skal ha seg en ferie er dette stedet å gjør det i. Noen som skal på Storsjøyran i sommer?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Har shoppat lite idag...
Collapse
X
-
Har shoppat lite idag...
alice var med mig på Jysk idag, dom hade öppningserbjudande fastän det var en annan affär som öppnade..
Köpte en byrå för halva priset 250kr..
sen en stor spegel för 350 har kostat 700nånting
Sen 2 st svarta påslakanset med guldkinatecken på.. 115 kr st, har kostat 230 har jag för mig det var..över 200 iaf!
Sen lite smågrejer..balla ljus med underlägg och småstenar.. en liten "soptunna" till badrummet!
känns så skönt att shoppa ibland, speciellt när det är billigare
sigpic__________________
- Comment
Comment
-
Åjo jag har hängt på låset när dom öppnade en gång...det var kö inOriginally posted by JessicaRabbitÄr nog ingen fara om man åker skapligt på förmiddan? Annars skulle jag vägra sätta min fot där, om jag visste att det kommer vara tjockt med folk. Men jag tror att åker man tills de öppnar vid elvahugget, är det nog inte så farligt.
Och tror inte ens det var löning...men det var ju här i sthlm ...säkert mindre hos dig
- Comment
Comment
-
Hmmm. Jysk ligger ju i samma område som Ikea, tar ju bara fem minuter att gå dit därifrån. Man kanske skulle ta en sväng dit också.

Kan du inte fotografera dina fynd förresten, och visa oss, så vi får ooooha och aaaaaha oss lite? Och bli lite avis och så.
- Comment
Comment
-
Jag vet inte det ja..Ikea i Linköping är rätt stort, och det kommer ju folk från hela länet dit. Men folk har en tendens i vår stad att välja samma tider att åka o handla på, vare sig det gäller Ikea eller Maxi eller Willys eller Kappahl.Originally posted by aliceÅjo jag har hängt på låset när dom öppnade en gång...det var kö in
Och tror inte ens det var löning...men det var ju här i sthlm ...säkert mindre hos dig 
Man lär sig efter några år vilka tider som är bäst att handla på. Förmiddagar är bra, utom på lördagar. För då är det fullt med folk både på Ikea och på Ikanohuset. Särskilt om det är lönehelg. Vanlig vardag, på förmiddagen däremot. Fast fredagar är nog ett gränsfall...kanske..
- Comment
Comment

<--jag på Ikea
hoppas du överlever

Comment