Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har shoppat lite idag...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

eller verkar..det står att dom har det
    sigpic__________________

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Ja det tog en stund innan jag fattade vad du menade med marsmusik Trodde först det var nån speciell musik för mars månad liksom

Och jag trodde alla skulle sammankoppla det med planeten mars

Comment

Originally posted by Lover
        jo dom verkar ha öppet till 20 sista lördagen hos dig också JR
        Vad bra! Ska höra med Emma vad hon tycker om det. Antingen får hon följa med isf eller så får hon vara hos nån kompis. Och så är det det där med bussarna..går det några bussar hem därifrån så dags..måste kolla det.

En bra sak är att numera går det inte att köpa kontantbiljett på bussarna efter kl 14. Pga rånrisken..vi har haft massor med bussrån här. Så nu har dom infört kontantstopp. Har man inget värdekort eller månadskort, får man åka gratis Och busskortet måste man ju köpa då på Connex kontor förstås..och dit måste man ändå åka buss ju.

Comment

Kan det verkligen vara mycker folk en lördagkväll 19:30 på IKEA trots löning ....Ja det kan det bergis...dumt att chansa och åka dit i allfall

Comment

Skitfin spegel, den där med vitgrå ram skulle jag vilja ha! Den skulle vara perfekt i hallen ju! Sängkläderna med är döfina.

Får vänta på byrån då, tänkte inte på att det ska monteras först
            det är den vita jag köpte..om jag nu inte skrev det
            sen hade dom ju inte bild på byrån..vad är det för stil fast det är ju ingen speciell byrå..vanlig variant
            sigpic__________________

Comment

Originally posted by alice
              Kan det verkligen vara mycker folk en lördagkväll 19:30 på IKEA trots löning ....Ja det kan det bergis...dumt att chansa och åka dit i allfall
              Ja om alla tänker likadant.."vi åker på lördagkväll, då är det säkert lite folk"

Näää, jag åker inte på lördagkväll, då vill jag sitta här och sippa lite vin eventuellt och ha det gött. Nä, jag åker imorrn på dan!

Comment

oj vad bra att man kan åka gratis ...det är ju nästan...otroligt
                sigpic__________________

Comment

det är den vita jag köpte..om jag nu inte skrev det
                  sen hade dom ju inte bild på byrån..vad är det för stil fast det är ju ingen speciell byrå..vanlig variant
                  Ja det var ett jäkla sätt må jag säga! Får vänta på foto efter montering dårå.

Jo det sa du säkert..men jag o min alzeimers du vet... Snygg var den iaf

Och har du sett...jag har passerat 9000 inlägg helt plötsligt. Knappt tusen inlägg kvar nu till tiotusen.

Comment

Ja det var ett jäkla sätt må jag säga! Får vänta på foto efter montering dårå.

Jo det sa du säkert..men jag o min alzeimers du vet... Snygg var den iaf

Och har du sett...jag har passerat 9000 inlägg helt plötsligt. Knappt tusen inlägg kvar nu till tiotusen.
                    det är inte säkert att jag skrev det,tror inte det.. orkar inte gå tillbaka å kolla skitsamma iaf
                    Grattis till 9000 inlägg
                    sigpic__________________

Comment

oj vad bra att man kan åka gratis ...det är ju nästan...otroligt
                      Ja, detta är stridsåtgärder från facket kan man säga..det har inträffat så många bussrån sista tiden att chaufförerna vägrar hantera kontanter längre. Så småningom måste det väl bli så att man kan köpa biljetter och busskort på mackar och affärer..men än så länge får man åka gratis efter kl 14 om man inte har busskort.

Fast det varar nog inte så länge, skulle jag tro..

Och det håller ju inte att man måste köpa biljett i en affär..inte om busshållplatsen befinner jättelångt bort från närmsta affär. Blir en jävla massa planerande innan då ju.

Comment

Stod i tidningarna att man inte kan betala här heller.....

Comment

Jaha, då kanske kontantstoppet gäller i hela Sverige?

Comment

Idag har jag shoppat lite...dottern skulle köpa en mascara....det blidde lite mera för det gick på drygt 1000 kr på kicks....så vi fick en massa kit och prover och så..

Och äntligen har kammaskaran åtekommit...var det enda jag hade i plugget innan dom bara huxflux slutade med dom...och med riktigt skaft inte som den korta skiten man får på Loreals volume shocking......man är väl inte "worth" det

Comment

Originally posted by alice
                              Idag har jag shoppat lite...dottern skulle köpa en mascara....det blidde lite mera för det gick på drygt 1000 kr på kicks....så vi fick en massa kit och prover och så..

Och äntligen har kammaskaran åtekommit...var det enda jag hade i plugget innan dom bara huxflux slutade med dom...och med riktigt skaft inte som den korta skiten man får på Loreals volume shocking......man är väl inte "worth" det
                              GAH!!

Snacka inte skit om Volume Shocking - bästa mascaran man kan få tag på i Sverige just nu!

Vill du ha en kammascara, en låååååång, köpa Maybellines "Lash Stylist", det är bara en kam (inget två-steg), den är bra den oxå.. Men fransarna blir inte lika "tjocka" och fylliga som med Shocking.

Hade skitsvårt för den låååååånga efter att ha använt shocking ett bra tag.

Comment

jag är ju på ikea varje dag jag fast inte å handlar då måste säga att idag såg det jättelugnt ut för att vara löning, helt chockad..kanske var det fina vädret?
                                sigpic__________________

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X