Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har shoppat lite idag...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Förmiddagar är pensionärsrejs

Comment

Originally posted by alice
      Förmiddagar är pensionärsrejs
      Ja iofs. Det KAN vara irriterande om det går två-tre kärringar i rad med sina rollatorer på Ikea. Och du vet ju hur dom är..går 2 steg i timmen typ. Blockerar dom hela gången då, då blir jag gaaaaaalen.

Fast det ordnar sig nog. Vi har förresten inte sett än att jag lyckas komma iväg i tid..

Först måste jag ju vakna i skaplig tid för att hinna dit till elva. Och då måste jag gå och lägga mej skapligt..

Ja du ser ju. Det är nog kört.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
        Hmmm. Jysk ligger ju i samma område som Ikea, tar ju bara fem minuter att gå dit därifrån. Man kanske skulle ta en sväng dit också.

Kan du inte fotografera dina fynd förresten, och visa oss, så vi får ooooha och aaaaaha oss lite? Och bli lite avis och så.
        byrån lär inte komma upp på ett par dar för den ska man ju skruva ihop och spegeln kan jag ju fixa kort på imorgon för nu har ju sambon lagt sig så det är nog inte så poppis att börja stöka med det nu
        sigpic__________________

Comment

Ja iofs. Det KAN vara irriterande om det går två-tre kärringar i rad med sina rollatorer på Ikea. Och du vet ju hur dom är..går 2 steg i timmen typ. Blockerar dom hela gången då, då blir jag gaaaaaalen.

Fast det ordnar sig nog. Vi har förresten inte sett än att jag lyckas komma iväg i tid..

Först måste jag ju vakna i skaplig tid för att hinna dit till elva. Och då måste jag gå och lägga mej skapligt..

Ja du ser ju. Det är nog kört.

Jobbigt att hänga på lås...skulle hellre sikta på sist ut på kvällen...det har jag också varit med om...då spelar dom töntig marsmusik med visslingar...så jäkla töntigt...

Sista lördagen är det öppet till 20:00 på IKEA iallafall här ...kanske är så överallt

Comment

här fanns spegeln med, men man ser ju inte dom fina karmarna
            http://www.nlab.dk/jysk/sv/reklame2/imagepage1.htm
            sigpic__________________

Comment

å här var påslakansetet med
              http://www.nlab.dk/jysk/sv/reklame2/imagepage4.htm
              sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
                här fanns spegeln med, men man ser ju inte dom fina karmarna
                http://www.nlab.dk/jysk/sv/reklame2/imagepage1.htm

Observera ...moi fick betala 699:- ..innan rean

Comment

Observera ...moi fick betala 699:- ..innan rean
                  ja just det fick för mig att det var över 700..men det är ju en saftig sänkning iaf
                  sigpic__________________

Comment

Jag shoppar varje dag har inget annat att göra.
                    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Måste prova madrassskydden och köpa flera om dom är bra...var ju så billiga

Comment

Jobbigt att hänga på lås...skulle hellre sikta på sist ut på kvällen...det har jag också varit med om...då spelar dom töntig marsmusik med visslingar...så jäkla töntigt...

Sista lördagen är det öppet till 20:00 på IKEA iallafall här ...kanske är så överallt
                        Har ingen aning..så sent har jag nog aldrig varit där tror jag. Ska kolla det. Det kanske vore nåt.

Vad töntigt..marschmusik! Vill dom att man ska marshera ut i takt eller vadå?

Comment

Har ingen aning..så sent har jag nog aldrig varit där tror jag. Ska kolla det. Det kanske vore nåt.

Vad töntigt..marschmusik! Vill dom att man ska marshera ut i takt eller vadå?

Jaha det var så man stavade ...tyckte det såg lite mysko ut med mars musik ...ja astöntig känner man sig

Comment

jo dom verkar ha öppet till 20 sista lördagen hos dig också JR
                            sigpic__________________

Comment

Skitfin spegel, den där med vitgrå ram skulle jag vilja ha! Den skulle vara perfekt i hallen ju! Sängkläderna med är döfina.

Får vänta på byrån då, tänkte inte på att det ska monteras först

Comment

Jaha det var så man stavade ...tyckte det såg lite mysko ut med mars musik ...ja astöntig känner man sig
                                Ja det tog en stund innan jag fattade vad du menade med marsmusik Trodde först det var nån speciell musik för mars månad liksom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X