Announcement

Collapse
No announcement yet.

Men,samma sak typ men endast ett är ok..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Men,samma sak typ men endast ett är ok..

...att Olivier skulle misshandlat Lina på utsidan... han verkar vara en \"typisk\" kvinnomisshandlare\" och jag ser ur Lina faller i rollen och ber om ursäkt när HAN uppför sig som en skit... illa illa och fruktansvärt sorligt eftersom jag som de flesta tyckt att han bär programmet...

upp till ytan

Comment

Jag håller med dig... Kolla in hans ögon, stirrig och otäcka även när han är nykter...

Comment

kan inte annat än att hålla med....tyvärr för jag tyckte om de båda men nu har Olivier verkligen ballat ut och Carolina ber om ursäkt när hon borde be honom dra......sorgligt

Comment

jag tycker att det va lågt av lina att \"ta\" tillbaka honom, stör mig mer och mer på olivier. synd att lina är en sån svag människa som bara söker bekräftelse hela tiden

Comment

Ja det är verkligen sorgligt!

Comment

Ja det är verkligen sorgligt!

Comment

kletig,

jag tror att Lina är jättekär i Olivier och tror som de flesta utsatta kvinnor att han kommer att ändra sig och bara älska henne... medan han ALDRIG kommer att ändra sig...

Comment

Jag tror inte att han skulle slå henne, men ord kan skada nog så mycket.

Comment

Men,samma sak typ men endast ett är ok..

Har haft djupa samtal ang botox,å ansikts lyft.Å jag måste säga,jag begriper mig inte på hur folk tänker.

De förkastar,fördömmer ansiktslyft,botox å de som kan tänka sig lr anv sig av dessa metoder mot rynkor men kan själva både tänka sig och köpa massa antirynkkrämer...,.

Det är ju för sjutton samma sak....bara det att de går ett steg längre för att bli av med rynkorna sina..Ingen skillnad typ mer än priset..Snacka om dubbelmoral så det visslar..

Själv kan jag tänka mig allt det där,botox,lyft,antirynkkrämer den dagen det behövs om jag tycker det känns viktigt för mig.Då är det nog bara pengarna och rädslan för smärta som bestämmer vad jag väljer.

Men håll med,de resonerar konsigt?

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                    Vickan Äger dessa:
                    Marilyn Manson
                    Stockholm
                    Peta Wilson
                    London
                    Monaco
                    Gil.Grissom

Comment

Ja, jag tycker alla får göra vad fasen de vill... förstorade läppar tycker jag dock ser jättedumt ut men om någon vill se jättedum ut sååå varför inte.. Det är lite trist dock att det går ner i åldrarna, tycker inte någon borde få göra ingrepp innan de är vuxna.. Jag är nog rätt glad att jag inte fick tatuera mig när jag var 6 år t ex, hade nog haft rejält med spindelmannentatueringar i pannan typ.. vilket inte hade kännts lika tufft idag.
                      ________
                      ____

Comment

Originally posted by Duke
                        Ja, jag tycker alla får göra vad fasen de vill... förstorade läppar tycker jag dock ser jättedumt ut men om någon vill se jättedum ut sååå varför inte.. Det är lite trist dock att det går ner i åldrarna, tycker inte någon borde få göra ingrepp innan de är vuxna.. Jag är nog rätt glad att jag inte fick tatuera mig när jag var 6 år t ex, hade nog haft rejält med spindelmannentatueringar i pannan typ.. vilket inte hade kännts lika tufft idag.
                        Instämmer ,absolut..Men håll med..visst är de mysko att så många spec kvinnor fördömmer botox å lyft men har skåpen fyllda med div antirynk krämer för läppar,ögonen,ansiktet,dekolaget osv?För syftet är ju detsamma..ta bort lr reducera rynkorna,kroppens naturliga åldrande...

Jag e oxå glad att jag inte satte en tatuering som jag hade planer på en gång i tiden..iof finns ju laser numera..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                        Vickan Äger dessa:
                        Marilyn Manson
                        Stockholm
                        Peta Wilson
                        London
                        Monaco
                        Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
                          Instämmer ,absolut..Men håll med..visst är de mysko att så många spec kvinnor fördömmer botox å lyft men har skåpen fyllda med div antirynk krämer för läppar,ögonen,ansiktet,dekolaget osv?För syftet är ju detsamma..ta bort lr reducera rynkorna,kroppens naturliga åldrande...

Jag e oxå glad att jag inte satte en tatuering som jag hade planer på en gång i tiden..iof finns ju laser numera..
                          Ja, jag håller med... De flesta kvinnor sminkar sig ju... Jag tycker botox etc egentligen är samma sak bara lite mer tekniskt utvecklat.. Det är så mycket folk som ska fördöma hit och dit hela tiden.. Jag förstår inte vad de får ut av det... Oftast är det bara hyckleritrams ändå...

Däremot tycker jag det är väldigt fjolligt med killar som sminkar sig.. Jag har dock inget emot fjollor....
                          ________
                          ____

Comment

Om man verkligen behöver det, så är det ok tycker jag. Om man inser på sin ålders höst att man vill fixa till nåt litet. Men det är ju jättemånga som inte behöver det, men ändå gör det. Jätteunga tjejer med dåliga självförtroenden liksom, det är inte rätt. Det är bara ett sätt att lura pengar av osäkra unga bruttor. Ta Natacha t ex, hon skulle ju vara extremt mycket sötare utan sina bomber, smala näsa och jätteläppar. Men jag antar att du pratar om mer "normala" skönhetsoperationer, och inte såna där extremgrejer a`la dokusåpabruttor.

Det trixiga med sådana här operationer är ju att resultaten ganska ofta blir väldigt ehh.. ja.. inte så snyggt. Just botox och ansiktslyft t ex gör att folk ser väääldigt strama och konstiga ut. Läppförstoringar är skitfult och läpparna sägs bli fulla med knölar, och bröstförstoringar ska vi inte tala om hur ovackert det blir på dom flesta.

Om man ska operera sig, så tror jag det är superviktigt att gå till en riktigt kompetent kirurg. Annars blir nog ofta resultatet värre än vad det var från början så att säga.

När operationer blir bra, då blir dom riktigt bra!

Och när dom blir dåliga, då blir dom riktigt dåliga...

Antirynkkrämer och sånt ger ju inte lika drastiska resultat, man kan inte råka förstöra hela fejan genom det. Dom känns tryggare.

Skönhetsoperationer kan säkert komma att bli mycket bättre med åren, men som det är nu så blir ju inte ens rika kändisar särskilt snygga med operationer. Men det kanske är för att dom bara gör lite större ingrepp förstås... Lite små justeringar här och där syns ju inte lika mycket.

Meningen med operationer är ju att man inte ska märka av operationen, utan det ska se helt naturligt ut. Och på många ser man ju väldigt tydligt att dom "gjort nåt".

Man ska nog tänka efter både en och två gånger innan man gör nåt, och titta på olika bilder av kändisar som gjort misslyckade ingrepp. Då känner man sig rätt snygg efteråt ändå.

Comment

Mimmmit, du kloka kvinna, du säger exakt det jag tänker! Kunde inte sagt det bättre själv!

Bara ett litet litet tillägg: Botox är ju ett nervgift och det lägger man i fejan..ofta förstör det nerverna för gott. Det är priset man får betala för att få bort rynkorna. Antirynkkrämer förstör ingenting, mer än möjligen ens ekonomi eftersom de förmodligen inte gör nån nytta öht men kostar skjortan..tror jag iaf. Jag har aldrig provat nån

Kommer nog aldrig att göra det heller..tror jag. Man ska aldrig säga aldrig. Men skönhetsoperation, nejtack. Skulle få slag om jag gjorde om mej, jag har ju sett ut så här i hela mitt liv, tänk att se sig i spegeln och inte känna igen sig..huuuuu. Förresten, vad skulle det vara bra för. Men som Duke o mimmit säger, var och en gör som de själva vill..jag fördömer väl ingen, men tycker det är ganska sorgligt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X