Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Jeg selv. min store øyeblikk med nett verden var på mirc faktisk, en venn av meg lastet det ned til min sønn i 1997 men det var jeg som endte med å bruke detOriginally posted by LissabonNei jeg er ikke så inne på det der?
om jeg prøver å forklare deg hva du skal gjøre og hvor du skal gå inn og hvilke instillinger du skal ha pr mail.. er det ok ?Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
oki, det er bare spennende med ting som er nye(for meg)Originally posted by jakobineJeg selv. min store øyeblikk med nett verden var på mirc faktisk, en venn av meg lastet det ned til min sønn i 1997 men det var jeg som endte med å bruke det
om jeg prøver å forklare deg hva du skal gjøre og hvor du skal gå inn og hvilke instillinger du skal ha pr mail.. er det ok ?
:kastkyss:
Comment
-
nå har jeg startet å installere, det står at man bør lukke andre ting før man installerer ferdig, så da må jeg vel gå ut herfra en stund?Originally posted by jakobineom du går ned på sida, så velger du å downlode fra norge eller nærmeste
:kastkyss:
Comment
-
har du hatt det fint?? har du savnet oss ? fikk du problemer med å flyke? vi har savnet degOriginally posted by ErnieHei hei da er jeg tilbake fra tåke havet.....escape route eller ikke jeg er da hjemme igjen hel og fin
tusen og en spm
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment