Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    nå ser jeg han er på logget her inne
    japp! bra at jeg kom tilbake, gikk meg vill istad og havnet inne i en helt annen del av tornevall
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      japp! bra at jeg kom tilbake gikk meg vill istad og havnet inne i en helt annen del av tornevall
      ja jeg så du plutselig var vekke på nick lista hehehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja jeg så du plutselig var vekke på nick lista hehehe
        scrollet litt for mye på forumhoppet og havnet inne i den nydelige millous trädgård og beundret bildene og så rett inn i erotik og porrtråden, men der hadde jeg jo ikke tid til å være, så hey, nå er jeg her igjen

Comment

scrollet litt for mye på forumhoppet og havnet inne i den nydelige millous trädgård og beundret bildene og så rett inn i erotik og porrtråden, men der hadde jeg jo ikke tid til å være, så hey, nå er jeg her igjen
          hehe der har jeg havnet selv noen ganger ja.. haha ikke rart Samuel ikke finner fram til oss. (jeg håper han kan komme inn og skrive noen ord, og håper han leser det første innlegget i denne tråen, pluss dem andre tingene som står her
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• forsvant dere nå ? hehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

forsvant dere nå ? hehe
              nei, er her, men er tlf

Comment

nei, er her, men er tlf
                okidokk du må hilse
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe der har jeg havnet selv noen ganger ja.. haha ikke rart Samuel ikke finner fram til oss. (jeg håper han kan komme inn og skrive noen ord, og håper han leser det første innlegget i denne tråen, pluss dem andre tingene som står her
                  Jakobine! Ser att Samuel har registrerat sig, kul att du lyckades få hit honom (Trist att han inte kom till finalen som han var värd.... men han fick en bra fanklubb )
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

okidokk du må hilse
                    japp! hihi!

Comment

• Originally posted by snowflake
                      Jakobine! Ser att Samuel har registrerat sig, kul att du lyckades få hit honom (Trist att han inte kom till finalen som han var värd.... men han fick en bra fanklubb )
                      Takker men jeg tror ikke han helt finner frem her enda, men håper bare ikke han gir opp ja veldig synd han ikke vant BB faktisk.. men i mine øyne så er han vinneren uansett
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Takker men jeg tror ikke han helt finner frem her enda, men håper bare ikke han gir opp ja veldig synd han ikke vant BB faktisk.. men i mine øyne så er han vinneren uansett
                        skulle lagt en link til han kanskje?

Comment

skulle lagt en link til han kanskje?
                          Jeg har sendt han en mail nå med link rett inn i fanklubbtråen håper bare han har mer tid i kveld til dette, men snakket jo med han på chatten og da.. men han er vekke derfra og
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg har sendt han en mail nå med link rett inn i fanklubbtråen håper bare han har mer tid i kveld til dette, men snakket jo med han på chatten og da.. men han er vekke derfra og
                            oki, tenkte vel at du hadde d selv er jeg ikke noe til chatter, burde kanskje bli det hihi

Comment

oki, tenkte vel at du hadde d selv er jeg ikke noe til chatter, burde kanskje bli det hihi
                              ja det burde du hehehe
                              men jeg trives nå bedre inne i vår trå jeg da
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja det burde du hehehe
                                men jeg trives nå bedre inne i vår trå jeg da
                                hehe ja det gjør jeg også, med de hyggelige folkene som er her, dessuten går det så tregt her at jeg får surfet nok på nettet samtidig

Comment

Working...
                                X