Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
nei hvorfor skal jeg det ? jeg er ikke intresert i å sitte en plass og prøve å bli sjekket opp uten flukt muligheter, pluss jeg koser meg her med dere jeg, jeg er ikke stor forlangende hehe.. pluss det holder for meg at jeg faktisk var på en liten fest i helga som var, og den før det..
jeg er ikke noen party jente som hele veien må feste.. kan kose meg hjemme og jeg da
Trø forsiktig!
i veien!
-
hihihi! Ja, da kan de ange seg da, men det er jo ikke så mange andre å finne på de selskapene der da, alle andre er par, også inviterer de en type "til meg" da, men det er bare at på hans jobb er det lite annet enn tråkige revisorer hehe, no options!!!Originally posted by ErnieHøres ut som meg du ...HAHAHAHAHHA
Bare det at... de har alltid funnet seg et rasshøl tidlig på kvelden..som blir altfor full og når de oppdager det så...hmm hvor ble det av han lille artige spretten som var her i sted da..hmm....HAHAHAHAHA
.
:kastkyss:
Comment
-
Bare for å sagt det da.. jeg kjenner minst to råkjekke revisorere så det så.. og dem e bra dem.. hahahaOriginally posted by Lissabonhihihi! Ja, da kan de ange seg da, men det er jo ikke så mange andre å finne på de selskapene der da, alle andre er par, også inviterer de en type "til meg" da, men det er bare at på hans jobb er det lite annet enn tråkige revisorer hehe, no options!!!
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nei det er jeg faktisk enig med deg i, jeg går gjerne på party der man har en sjans til å komme seg hjem om det ikke funker, men på en sånn tur mååå man jo bare være der da, kan ikke stikke, om det blir litt intenstOriginally posted by jakobinenei hvorfor skal jeg det ? jeg er ikke intresert i å sitte en plass og prøve å bli sjekket opp uten flukt muligheter, pluss jeg koser meg her med dere jeg, jeg er ikke stor forlangende hehe.. pluss det holder for meg at jeg faktisk var på en liten fest i helga som var, og den før det..
jeg er ikke noen party jente som hele veien må feste.. kan kose meg hjemme og jeg da 
Comment
-
akurat.. så hytteturer og båtturer som varer over natt.. sier jeg glatt nei til, især om jeg ikke ønsket å bli sjekket opp da.. Den er viktig å få medOriginally posted by LissabonNei det er jeg faktisk enig med deg i, jeg går gjerne på party der man har en sjans til å komme seg hjem om det ikke funker, men på en sånn tur mååå man jo bare være der da, kan ikke stikke, om det blir litt intenst
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja det er klart, ellers hadde jeg pakket sekken og reist straks!Originally posted by jakobineakurat.. så hytteturer og båtturer som varer over natt.. sier jeg glatt nei til, især om jeg ikke ønsket å bli sjekket opp da.. Den er viktig å få med
Comment
-
Comment
-
Men nå nettopp ble min morgekveld avtalt hahaha min sønn ringte og forlangte god mat på terassen i morrakveld.. han og dama kom hjem. og så kommer det noen kamarater av han opp hit.. for å se den ene vm kampen.. hehe så da blir det liv i huset her og
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment