Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Hmm Kvinfolk altså...hmmm hvorfor drar du ikke å fester og koser deg da..tastaturet ditt er jo helt nedslitt snart..
    nei hvorfor skal jeg det ? jeg er ikke intresert i å sitte en plass og prøve å bli sjekket opp uten flukt muligheter, pluss jeg koser meg her med dere jeg, jeg er ikke stor forlangende hehe.. pluss det holder for meg at jeg faktisk var på en liten fest i helga som var, og den før det.. jeg er ikke noen party jente som hele veien må feste.. kan kose meg hjemme og jeg da
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Høres ut som meg du ...HAHAHAHAHHA Bare det at... de har alltid funnet seg et rasshøl tidlig på kvelden..som blir altfor full og når de oppdager det så...hmm hvor ble det av han lille artige spretten som var her i sted da..hmm....HAHAHAHAHA .
      hihihi! Ja, da kan de ange seg da, men det er jo ikke så mange andre å finne på de selskapene der da, alle andre er par, også inviterer de en type "til meg" da, men det er bare at på hans jobb er det lite annet enn tråkige revisorer hehe, no options!!!
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
        hihihi! Ja, da kan de ange seg da, men det er jo ikke så mange andre å finne på de selskapene der da, alle andre er par, også inviterer de en type "til meg" da, men det er bare at på hans jobb er det lite annet enn tråkige revisorer hehe, no options!!!
        Bare for å sagt det da.. jeg kjenner minst to råkjekke revisorere så det så.. og dem e bra dem.. hahaha
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
          nei hvorfor skal jeg det ? jeg er ikke intresert i å sitte en plass og prøve å bli sjekket opp uten flukt muligheter, pluss jeg koser meg her med dere jeg, jeg er ikke stor forlangende hehe.. pluss det holder for meg at jeg faktisk var på en liten fest i helga som var, og den før det.. jeg er ikke noen party jente som hele veien må feste.. kan kose meg hjemme og jeg da
          Nei det er jeg faktisk enig med deg i, jeg går gjerne på party der man har en sjans til å komme seg hjem om det ikke funker, men på en sånn tur mååå man jo bare være der da, kan ikke stikke, om det blir litt intenst

Comment

Bare for å sagt det da.. jeg kjenner minst to råkjekke revisorere så det så.. og dem e bra dem.. hahaha
            Send dem hit takk!!!

Comment

Nei det er jeg faktisk enig med deg i, jeg går gjerne på party der man har en sjans til å komme seg hjem om det ikke funker, men på en sånn tur mååå man jo bare være der da, kan ikke stikke, om det blir litt intenst
              akurat.. så hytteturer og båtturer som varer over natt.. sier jeg glatt nei til, især om jeg ikke ønsket å bli sjekket opp da.. Den er viktig å få med
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Send dem hit takk!!!
                du får komme ned hit å ta dem i øyensyn hahaha jeg kan jo invitere dem på båttur + deg.. hahaha
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

akurat.. så hytteturer og båtturer som varer over natt.. sier jeg glatt nei til, især om jeg ikke ønsket å bli sjekket opp da.. Den er viktig å få med
                  Ja det er klart, ellers hadde jeg pakket sekken og reist straks!

Comment

du får komme ned hit å ta dem i øyensyn hahaha jeg kan jo invitere dem på båttur + deg.. hahaha
                    oki!

Comment

oki!
                      Altså dem er kjekke pluss snille og greie og morsomme begge to hehehe
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Altså dem er kjekke pluss snille og greie og morsomme begge to hehehe
                        Får jeg begge to på en gang da?

Comment

Ja den turen vil jeg høre mer om ...når dere kommer tilbake fra den...tipper det blir sånn.... husker du hihi og når han sa hahahahaha
                          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Men nå nettopp ble min morgekveld avtalt hahaha min sønn ringte og forlangte god mat på terassen i morrakveld.. han og dama kom hjem. og så kommer det noen kamarater av han opp hit.. for å se den ene vm kampen.. hehe så da blir det liv i huset her og
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Det er en rålekker på tv2 akkurat nå ..hahaha
                              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Ja den turen vil jeg høre mer om ...når dere kommer tilbake fra den...tipper det blir sånn.... husker du hihi og når han sa hahahahaha
                                ironi ernie . hørt om det ? hehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X