Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Hei på deg ernie Øyet er egentligt ikke så verst i dag. Legen sa det gikk fremover, men fikk noen nye dråper i dag av han, så jeg får håpe jeg bare blir bedre og bedre har nett hatt besøk av min onkel som ønsket seg mer info om kornsirkler .. hehe jeg fant nå noe til han, så han gikk hjem med et smil ihvertfall
    Kornsirkler! Du er en allsidig dame jakobine.
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
      hmm han kunne spurt meg ..hahaha De lages av mennesker som er full i f og vil ha det litt moro... Ofte blir en planke på 1,5 meter med tau i hver ende brukt. Det finnes kulter som reiser rundt omkring i verden og lager serdeles spesielle og avanserte figurer. England har mange slike kulter ..HEHE Eller tror dere det er små grønne menn som lager de hahah
      Min sønn har sagt hva du sier til han, men det hjelper ikke hehe, han er gamml nok til å tro hva han vil sier han om noen sier noe til han .. Og det er jo sant da Han er vel det mest overtroiske menneske jeg vet om.. han tror på det meste ja.. hehe sånne som dette tror jeg på
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
        hehe, jeg elsker sko, så jeg kjøpte likgodt to par, om jeg hadde vært rik, skulle jeg kjøpt voldsomt masse sko, det er livsfarlig å ta med meg inn på eksklusive skobutikker. Et par svarte sandaler med en halvhøy pumpshæl og et brunt par med gullbrodering på. Så ble det sminkeinnkjøp, grusomt dyrt, men sånn må det bare være. Et fint smykke, en veske jeg ikke aner når jeg skal bruke, men jeg elsker vesker hehe, og en sommerkjole. Spiste en god lunsj også og fikk en god prat med min venninde. Er veldig fornøyd, shopping er en alvorlig sak, ingenting bør overlates til tilfeldighetene.
        Høres ut som du har hatt en velykket dag du Lissabon.. hørtes helt topp ut spør du meg Men jeg er ikke så glad i sko shopping jeg da.., men jeg liker å handle dubbeditter å sånn, og elsker å handle på clas olson og sånn plasser..
        Pluss klær liker jeg å handle da.. .
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Kornsirkler! Du er en allsidig dame jakobine.
          Jepp, det er jeg Lissabon, man skal ha åpne vinduer for alt
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Min sønn har sagt hva du sier til han, men det hjelper ikke hehe, han er gamml nok til å tro hva han vil sier han om noen sier noe til han .. Og det er jo sant da Han er vel det mest overtroiske menneske jeg vet om.. han tror på det meste ja.. hehe sånne som dette tror jeg på
            hehe, jammen om det er spennende for han så hvorfor ikke la han ha den interessen, selv er det lite overtro her i gården, men fine er jo mange av disse sirklene da, nesten som kunst jo.

Comment

hehe, jammen om det er spennende for han så hvorfor ikke la han ha den interessen, selv er det lite overtro her i gården, men fine er jo mange av disse sirklene da, nesten som kunst jo.
              Det er jo kunst jo..Performance art og ja det er spennende..
              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Høres ut som du har hatt en velykket dag du Lissabon.. hørtes helt topp ut spør du meg Men jeg er ikke så glad i sko shopping jeg da.., men jeg liker å handle dubbeditter å sånn, og elsker å handle på clas olson og sånn plasser..
                Clas Ohlson Mitt andre hjem ..hehe

Comment

• Kanooooon kamp dette var gøy ..to mål av Fernando Torres...hehe dere vet at Torres betyr Brann på spansk

Comment

Ja jeg mener og han skal få lov til å tro hva han vil når han er over 70 år og dem er skikkelig fine dem kornsirklene faktisk ellers da Lissabon.. har det skjedd noe annet spennede i ditt liv ?
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja sånne dingser som de har der liker jeg også, og jeg liker godt tekniske saker, skulle gjerne kjøpt masse, men det begrenser jo seg selv da hehe, huff men sko er helt...engang kom jeg oppglødd hjem med et knallrødt par sko med stiletthæler, de har vært i skapet i 2 år nå, ble aldri brukt, finner liksom ikke noen anledning, så nå nettopp lånte jeg dem heller ut til en venninde hehe

Comment

• Originally posted by Ernie
                        Kanooooon kamp dette var gøy ..to mål av Fernando Torres...hehe dere vet at Torres betyr Brann på spansk
                        såså ikke ta av helt da.. kampen var litt spennede, men ikke så spennede dah hehe men jeg skal se den i morgen kveld.. England og Sverige
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja jeg mener og han skal få lov til å tro hva han vil når han er over 70 år og dem er skikkelig fine dem kornsirklene faktisk ellers da Lissabon.. har det skjedd noe annet spennede i ditt liv ?
                          Nei kan ikke si det akkurat, det meste går på jobb og mammarollen for tiden, jobben er ekstremt tøff og frustrerende for tiden, vi bygger jo nytt her, midt oppi der vi jobber, et forferdelig prosjekt, for oss som er oppe i det og dekker en funksjon for hele stedet, det har vært tøft spesielt det siste året, og vi kan se frem mot at det bare blir verre de neste 4 årene

Comment

Ja sånne dingser som de har der liker jeg også, og jeg liker godt tekniske saker, skulle gjerne kjøpt masse, men det begrenser jo seg selv da hehe, huff men sko er helt...engang kom jeg oppglødd hjem med et knallrødt par sko med stiletthæler, de har vært i skapet i 2 år nå, ble aldri brukt, finner liksom ikke noen anledning, så nå nettopp lånte jeg dem heller ut til en venninde hehe
                            Vet du hvor gale det er med meg og sko ?? hehe hver gang der kommer nye sko i huset (eller nesten hver gang da) så er det min mor som iriterer seg på mine sko, og kjøper nye til meg.. hahahaha Jeg ser faktisk aldri ned på skoa til folk selv.. og kommer ikke på at dem kanskje ser på mine.. hehehe så noen sko elsker er ikke jeg, men kjenner jo noen av dere da.. hehe
                            men jeg har mange gamle sko liggenede, for jeg er ikke flink til å kaste noe..
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei kan ikke si det akkurat, det meste går på jobb og mammarollen for tiden, jobben er ekstremt tøff og frustrerende for tiden, vi bygger jo nytt her, midt oppi der vi jobber, et forferdelig prosjekt, for oss som er oppe i det og dekker en funksjon for hele stedet, det har vært tøft spesielt det siste året, og vi kan se frem mot at det bare blir verre de neste 4 årene
                              Bygger dem ikke nytt der for at ting skal bli bedre for dere da ? høres ikke bra ut Lissabon.. du må ikke slite deg helt ut vet du.. husk at du skal være oppegående til din sønns krav og og du MÅ tenke på deg selv..
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

såså ikke ta av helt da.. kampen var litt spennede, men ikke så spennede dah hehe men jeg skal se den i morgen kveld.. England og Sverige
                                jaha har du bestemt deg hvem du skal holde med da? England har ikke vunnet over Sverige på 38 år....men jeg er redd den statestikken ryker i morgen ...

Comment

Working...
                                X