Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tvilling06
    Jeg skal begynne i jobb fra høsten, så da begynner mitt "real life". Er ikke SÅ hektet på BB, men syntes som tidligere sagt at Danne gjorde en langt bedre opptreden enn de aller fleste inne i huset. Han har jo startet på sitt liv etter tiden i huset, og det klarer han nok helt fint. Han er voksen og reflektert nok til å takle det meste, det viste han i zonen.

Til de jeg ikke får sett på en lang stund, ha en strålende sommer!
    Kul med ett nytt jobb... .....Japp Danne var klart den som var bäst och har minst att skämmas för... ...

Ha en underbar sommar så ses vi kanske till hösten då....
    Öl är gott.....

Comment

• Originally posted by tvilling06
      Jeg lurer på om jeg også skal be folk sjekke ut Dannes fansite på efterfesten, kan jeg legge inn linken, slik at de som er innom meg, ser den? Er det greit for deg?
      Absolutt
      Danne vant ikke!!!

Comment

• Nån som vet vad låtarna heter som Vazelina spelade på Raggers svensexa?? Den när Ragger sjöng "beop beop" å sen låten som de spelade när Ragger mfl kom ut på gården??

Edit: Beop låten heter Fem fyrer med ved
        Last edited by BigSister; 2006-05-30, 11:26.

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• De som har lyst til å stille frågor til Danne kan sende dem til meg eller Lolly pr pm. Han har sagt ja til å stille opp (snill som vanlig ; ) og svarene vil bli lagt ut på hans fansite iløpet av en tid = )

Du kan også gå inn på Dannes fansite og finne henvisninger der = )

Fristen for innsending av spørsmål er tirsdag 6.6.

Og takk til Lolly for en super idé = )

Last edited by sjokomania; 2006-05-30, 13:09.
          Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by BigSister
            Nån som vet vad låtarna heter som Vazelina spelade på Raggers svensexa?? Den när Ragger sjöng "beop beop" å sen låten som de spelade när Ragger mfl kom ut på gården??

Edit: Beop låten heter Fem fyrer med ved
            Jeg så ikke den epsioden men kan det være "fyrer med ved"? Alle vi, fyrer med ved... osv. Er ikke sikker på om sanger heter det da, men tror kanskje det. Ble du klokere av det svaret her?

Comment

• Originally posted by Lolly
              Jeg så ikke den epsioden men kan det være "fyrer med ved"? Alle vi, fyrer med ved... osv. Er ikke sikker på om sanger heter det da, men tror kanskje det. Ble du klokere av det svaret her?
              Låten heter "Fem fyrer med ved" för jag har hittat den. De andra låten har jag oxå hittat å den heter "Gi meg fri kvaell"

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

Låten heter "Fem fyrer med ved" för jag har hittat den. De andra låten har jag oxå hittat å den heter "Gi meg fri kvaell"
                Er du Vazelina-fan, bør du høre "Surfbrett" "Je ska laga surfbrett på sløyden... lalala" Lenge sia jeg hørte den, men veldig morsom.

Comment

• Originally posted by sjokomania
                  De som har lyst til å stille frågor til Danne kan sende dem til meg eller Lolly pr pm. Svarene vil bli lagt ut på hans fansite iløpet av en tid = )

Du kan også gå inn på Dannes fansite og finne henvisninger der = )

Fristen for innsending av spørsmål er tirsdag 6.6.

Og takk til Lolly for en super idé = )

Det måste vara nått fel på Dannes hemsida för när jag klickar på länken dyker det upp nått annat å klickar jag igen kommer hemsidan upp. Är det bara hos mig eller har ni andra så oxå??

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

Det måste vara nått fel på Dannes hemsida för när jag klickar på länken dyker det upp nått annat å klickar jag igen kommer hemsidan upp. Är det bara hos mig eller har ni andra så oxå??
                    Er slik hos meg også, reklameside som kommer opp først. Tror nok bare vi må leve med det ; )
                    Danne vant ikke!!!

Comment

Er du Vazelina-fan, bør du høre "Surfbrett" "Je ska laga surfbrett på sløyden... lalala" Lenge sia jeg hørte den, men veldig morsom.
                      Hade aldrig hört talas om Vazelina innan BB men gillade låtarna som jag nämnde när jag hörde de. Ska kolla efter surfbrett oxå Tack för tipset Lolly!

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

• Hej på er allihop.
                        Har semester den här veckan, så jag har inte suttit vid datorn så mycket. Brukar bli väsentligt mycket mer besök av mig här i vanliga fall, men den här veckan blir det nog si och så med det.
                        Men det är så roligt att se att ni skriver på och har skoj, och det är jätteroligt att en hel del av er hittat hit till tornis nu efter att BB-forumet stängt ner.
                        Det är en otroligt bra idé Lolly och sjoko fått om att vi kan ställa frågor till Danne via fansiten, bra jobbat tjejer!
                        Danne är tydligen ute på vift än, i Norrköping var han nu visst. Önskar att man bodde där så man kunde se honom. Men han kommer kanske till Sthlm igen snart. Men först ska han till Tyskland. Vad roligt att han vann det priset så han får åka dit. Det ser han nog fram emot. Hoppas han skriver på hemsidan sen och talar om hur han hade det där.
                        Nu ska jag bege mig iväg igen, ville bara kika in här och se hur ni hade det. Onsdag nästa vecka börjar jag jobba igen, så då kommer jag hålla till här mest hela dagarna, och kvällarna.
                        Ha det bäst, vi skrivs snart igen.

Comment

• Originally posted by sjokomania
                          Er slik hos meg også, reklameside som kommer opp først. Tror nok bare vi må leve med det ; )
                          Vi må nok bare leve med det, ja. Det står at sider med høy traffik blir sponset, men vi blir sendt rett inn på siden etter noen sekunder.
                          Sånn er det å være populær

Comment

Vi må nok bare leve med det, ja. Det står at sider med høy traffik blir sponset, men vi blir sendt rett inn på siden etter noen sekunder.
                            Sånn er det å være populær
                            Blir helt spinnvill, jeg
                            Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                              Hej på er allihop.
                              Har semester den här veckan, så jag har inte suttit vid datorn så mycket. Brukar bli väsentligt mycket mer besök av mig här i vanliga fall, men den här veckan blir det nog si och så med det.

Nu ska jag bege mig iväg igen, ville bara kika in här och se hur ni hade det. Onsdag nästa vecka börjar jag jobba igen, så då kommer jag hålla till här mest hela dagarna, och kvällarna.
                              Ha det bäst, vi skrivs snart igen.
                              Hei Solansikt

Bra at du ikke har glemt oss helt. Vi venter på deg, ha en hærlig ferie!
                              Danne vant ikke!!!

Comment

• Här har jag tillbringat ett antal dagar i mitt lilla torp och vad får man läsa..............att Danne varit här i min hemstad................och jag missade honom...................

Men han kanske kommer igen..........................

Vmzevinkar till alla
                                Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Working...
                                X