Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lexie
    Åker till en gammal klasskompis i Småland, blir sill och potatis.
    Helstekt gris låter inte helt fel, blir nog gott när det blir färdigt...
    Har faktiskt aldrig testat att göra det.
    En fin midsommar till dej Skorpan
    Det ska jag ha,,,,,ha det så gött du med

Comment

• Originally posted by tojja
      Helstekt gris är ju bland det godaste man kan käka,det låter väldigt trevligt som ni kommer få där.
      Ha en trevlig midsommar på dej
      Ja det är gott,,,,hoppas du får en härlig midsommar du med

Comment

• Originally posted by Brutus
        Det är nog så att många åker bort, själv har jag aldrig kunnat åka någonstans I så fall skulle säkert alla som kommer hit varje år och firar bli sura. Så här blir fullt hus som vanligt Hoppas alla får en fin midsommar:-)
        Nackdelen av att bo på Gotland eller

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
          ...måste återgå till lite arbete igen...bara resten kvarso long på en stund
          O där rusade du iväg,,,stressad som vanligt

Comment

• Originally posted by Skorpan
            jag kan tänka mig att vi är en hel del som tänker åka bort nu till Midsommarhelgen,,,,,själv så skall jag till Karlskrona på fest med mina gamla kompisar,,,,vi hade tänkt ha helstekt gris så den ska börja grillas redan klockan 7 på midsommaraftons morgon,,,,jag hoppas att ni alla får en fin midsommar var än ni är
            Tja på dej...ska du dra nu på en gång eller ...e´ju en heldag kvar till midsommar... Nöff noijt nöff då

Comment

Tja på dej...ska du dra nu på en gång eller ...e´ju en heldag kvar till midsommar... Nöff noijt nöff då
              Nej jag ska jobba imorgon åker inte förrän på morgonen på midsommarafton Millou hälsar

Comment

Nej jag ska jobba imorgon åker inte förrän på morgonen på midsommarafton Millou hälsar
                Åh va bra hälsa tillbaka Kramis.... tänkte just undra om hon har pajj på datan eller jobbat sig trött å färdig bara

Comment

Nackdelen av att bo på Gotland eller
                  Egentligen ganska trevligt, det blir ju inte så ofta alla är här
                  "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Åh va bra hälsa tillbaka Kramis.... tänkte just undra om hon har pajj på datan eller jobbat sig trött å färdig bara
                    Hälsat o klart Inte helt fel när man får passa kramar sådär

Comment

• Originally posted by Brutus
                      Egentligen ganska trevligt, det blir ju inte så ofta alla är här
                      Jo jag vet,,,jag har tillbringat en hel del tid i Fårösund

Comment

Hälsat o klart Inte helt fel när man får passa kramar sådär
                        här kommer en till eller en varsin då

Comment

Jo jag vet,,,jag har tillbringat en hel del tid i Fårösund
                          Med tanke på baskern kan jag nästan förstå var i Fårösund

Comment

• Som vanlig klämmer jag in någe som inte har med det ni diskuterar utav men alla blir lika överraskade att jag plitar in någe här så vill ni mig någe kläm ett pm eller privat mess så ser jag det när jag loggar in /// Puss på er alla

Comment

• Originally posted by Rock
                              Som vanlig klämmer jag in någe som inte har med det ni diskuterar utav men alla blir lika överraskade att jag plitar in någe här så vill ni mig någe kläm ett pm eller privat mess så ser jag det när jag loggar in /// Puss på er alla
                              Fin och kul avatar + musse be happy ...like it!!

Comment

• Natti natti alla som fortfarande är vakna

Comment

Working...
                                X