Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Ohh,,,vad avis jag blev nu,,,min mamma brukade alltid göra det också med hemlagat bröd.....men nu är min lilla mamma gammal och orkar inte med såntOriginally posted by Sunnyface View PostJajemen! Mmm, sååå gott ju. Med mammas hemmalagade doppbröd. Jammi!!!
Comment
-
God morgon!
Idag är det fredag.
Underbart härligt. Jag ska på julbord ikväll med jobbet. Och jag som vill se finalen på Idol, snyft. Inte samma sak att se reprisen på söndag, då vet man ju hur det gått liksom. Suck, får se om jag kanske gå hem efter jobbet ändå, har ingen lust med julbord ikväll.
Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada denna härliga dag. Ses under dan.
Comment
-
Heisann, sveisann.. Visst skal du vel på julbord i kveld!!! Det blir sikkert så trivelig.Originally posted by Sunnyface View PostGod morgon!
Idag är det fredag.
Underbart härligt. Jag ska på julbord ikväll med jobbet. Och jag som vill se finalen på Idol, snyft. Inte samma sak att se reprisen på söndag, då vet man ju hur det gått liksom. Suck, får se om jag kanske gå hem efter jobbet ändå, har ingen lust med julbord ikväll.
Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada denna härliga dag. Ses under dan.

Jeg har bakt litt julekaker i dag, og funnet frem mer julegaver. Mye som skal fixes ferdig.
I morgen blir det en shopping-dag. Blir gøy å bare gå i sentrene å bruke dagen som det faller seg inn..
Ha en fortsatt fin dag på jobb, denne første fredag i desember..
Comment
-
Men vad glad jag blev att se dig igen...du måste titta in lite oftare XXOriginally posted by Xx24-7 View PostHei og hopp i OT-tråden !!
Måtte bare ta en rask tur innom her og hilse på Marianne igjen,hvis du husker meg da ??
Begynner å bli ei stund siden sist.
Godt å se at du fortsatt skriver like trofast her inne.
Comment
-
Hej hopp.
Blev inget julbord för mig ikväll. Jag fick ont i huvet vid lunch, min ena arbetskompis är hemma sjuk idag, den andra ville inte gå så då gav i fasen i det hela. Det blir en skön hemmakväll istället. Härligt!
Har hällt upp lite gott i glas och ska spana efter lite fåglar, om man ser några. Så sablans mörkt ute ju. Trist, vill ha snööööö så det blir ljusare ute och mer julstämning.
Hoppas ni har det skönt och bra.
Comment
-
Heeej sötis!Originally posted by Xx24-7 View PostHei og hopp i OT-tråden !!
Måtte bare ta en rask tur innom her og hilse på Marianne igjen,hvis du husker meg da ??
Begynner å bli ei stund siden sist.
Godt å se at du fortsatt skriver like trofast her inne.
Vad rackarns kul att se dig här gumman. Håller med Skorpan, du måste titta in här oftare. Saknar dig ju tjejen.
Comment
-
JulstämningOriginally posted by Sunnyface View PostHej hopp.
Blev inget julbord för mig ikväll. Jag fick ont i huvet vid lunch, min ena arbetskompis är hemma sjuk idag, den andra ville inte gå så då gav i fasen i det hela. Det blir en skön hemmakväll istället. Härligt!
Har hällt upp lite gott i glas och ska spana efter lite fåglar, om man ser några. Så sablans mörkt ute ju. Trist, vill ha snööööö så det blir ljusare ute och mer julstämning.

du menar väl dddddjuuurstämning såklart... och ja lite ljusare får det bli om jag ska kunna se alla Västkustflamingos...mer snö åt Svealand och Götaland
Hoppas ni alla har en jättebra kväll
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Originally posted by snowflake View PostJulstämning
du menar väl dddddjuuurstämning såklart... och ja lite ljusare får det bli om jag ska kunna se alla Västkustflamingos...mer snö åt Svealand och Götaland
Hoppas ni alla har en jättebra kväll
Ja så klart jag mena djurstämning.
Superhärligt att se dig gumsan.
Skål och kramis sötis.
Comment
-
Skål Sunny och skål XX och skorpanOriginally posted by Sunnyface View Post
Ja så klart jag mena djurstämning.
Superhärligt att se dig gumsan.
Skål och kramis sötis.

*Kvitter kvitter* .... hmmm jag tror jag hör en Västkustflamingos och en rökgök
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Du verkar inte allför ledsen över detOriginally posted by Sunnyface View PostHej hopp.

Skål på dig
Comment
-
Äsch jag jobbar bara ihjäl mig lite och är extremt trött och asocial ....... med andra ord är jag astråkigtOriginally posted by Skorpan View PostSkönt att se dig igen,,,jag har undrat över var du hade tagit vägen
Comment

Comment