Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    Mmm, det är underbart med julen. Som du säger, med alla dofter man känner igen sen barnsben. Och kvällen innan julafton, när man kokar skinkan. Mmm, vad härligt det är. Och julsånger från stereon/radion och allt myspys. Ah, vad mysigt det är. Hoppas bara det blir en vit jul, så himla trist annars.
    Har du dopp i grytan med?...

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
      Har du dopp i grytan med?...
      Jajemen! Mmm, sååå gott ju. Med mammas hemmalagade doppbröd. Jammi!!!

Comment

Jajemen! Mmm, sååå gott ju. Med mammas hemmalagade doppbröd. Jammi!!!
        Ohh,,,vad avis jag blev nu,,,min mamma brukade alltid göra det också med hemlagat bröd.....men nu är min lilla mamma gammal och orkar inte med sånt

Comment

God morgon!
          Idag är det fredag.
          Underbart härligt. Jag ska på julbord ikväll med jobbet. Och jag som vill se finalen på Idol, snyft. Inte samma sak att se reprisen på söndag, då vet man ju hur det gått liksom. Suck, får se om jag kanske gå hem efter jobbet ändå, har ingen lust med julbord ikväll.

Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada denna härliga dag. Ses under dan.

Comment

God morgon!
            Idag är det fredag.
            Underbart härligt. Jag ska på julbord ikväll med jobbet. Och jag som vill se finalen på Idol, snyft. Inte samma sak att se reprisen på söndag, då vet man ju hur det gått liksom. Suck, får se om jag kanske gå hem efter jobbet ändå, har ingen lust med julbord ikväll.

Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada denna härliga dag. Ses under dan.
            Heisann, sveisann.. Visst skal du vel på julbord i kveld!!! Det blir sikkert så trivelig.
            Jeg har bakt litt julekaker i dag, og funnet frem mer julegaver. Mye som skal fixes ferdig.
            I morgen blir det en shopping-dag. Blir gøy å bare gå i sentrene å bruke dagen som det faller seg inn..
            Ha en fortsatt fin dag på jobb, denne første fredag i desember..

Comment

Hei og hopp i OT-tråden !!

Måtte bare ta en rask tur innom her og hilse på Marianne igjen,hvis du husker meg da ?? Begynner å bli ei stund siden sist.

Godt å se at du fortsatt skriver like trofast her inne.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post

Måtte bare ta en rask tur innom her og hilse på Marianne igjen,hvis du husker meg da ?? Begynner å bli ei stund siden sist.

Men vad glad jag blev att se dig igen...du måste titta in lite oftare XX

Comment

Hej hopp.
                  Blev inget julbord för mig ikväll. Jag fick ont i huvet vid lunch, min ena arbetskompis är hemma sjuk idag, den andra ville inte gå så då gav i fasen i det hela. Det blir en skön hemmakväll istället. Härligt!
                  Har hällt upp lite gott i glas och ska spana efter lite fåglar, om man ser några. Så sablans mörkt ute ju. Trist, vill ha snööööö så det blir ljusare ute och mer julstämning.
                  Hoppas ni har det skönt och bra.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post

Heeej sötis!
                    Vad rackarns kul att se dig här gumman. Håller med Skorpan, du måste titta in här oftare. Saknar dig ju tjejen.

Comment

Hej hopp.
                      Blev inget julbord för mig ikväll. Jag fick ont i huvet vid lunch, min ena arbetskompis är hemma sjuk idag, den andra ville inte gå så då gav i fasen i det hela. Det blir en skön hemmakväll istället. Härligt!
                      Har hällt upp lite gott i glas och ska spana efter lite fåglar, om man ser några. Så sablans mörkt ute ju. Trist, vill ha snööööö så det blir ljusare ute och mer julstämning.
                      Julstämning du menar väl dddddjuuurstämning såklart... och ja lite ljusare får det bli om jag ska kunna se alla Västkustflamingos...mer snö åt Svealand och Götaland
                      Hoppas ni alla har en jättebra kväll
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                        Julstämning du menar väl dddddjuuurstämning såklart... och ja lite ljusare får det bli om jag ska kunna se alla Västkustflamingos...mer snö åt Svealand och Götaland
                        Hoppas ni alla har en jättebra kväll
                        Ja så klart jag mena djurstämning.
                        Superhärligt att se dig gumsan.
                        Skål och kramis sötis.

Comment

Ja så klart jag mena djurstämning.
                          Superhärligt att se dig gumsan.
                          Skål och kramis sötis.
                          Skål Sunny och skål XX och skorpan *Kvitter kvitter* .... hmmm jag tror jag hör en Västkustflamingos och en rökgök
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                            Skål Sunny och skål XX och skorpan *Kvitter kvitter* .... hmmm jag tror jag hör en Västkustflamingos och en rökgök
                            Skönt att se dig igen,,,jag har undrat över var du hade tagit vägen

Comment

Hej hopp.
                              Du verkar inte allför ledsen över det Skål på dig

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                                Skönt att se dig igen,,,jag har undrat över var du hade tagit vägen
                                Äsch jag jobbar bara ihjäl mig lite och är extremt trött och asocial ....... med andra ord är jag astråkigt

Comment

Working...
                                X