Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    Halloj.
    Jag är också trött, Snowie. Zzzzzzz. Skulle så gärna vilja ligga och sova hemma i sängen istället för att sitta här på jobbet. Suck. Men, men. Helgen är väl här snart så då får man förhoppningsvis lite sovmorgon.
    Hoppas ni har en bra onsdag so far allihop, kanske nåt kul på dagens schema för er?
    Imorgon är det äääääntligen löningsdag, jädrar vad pank jag är. En mjölk blir dagens inhandling i affären på hemvägen, mer kan det inte bli typ.
    Nåja, nog om det. Ha en superduperbraig dag, vi ses kanske under dan.
    Kramisar
    Heisann du..lille trøtting.. Kaffe til deg også, så håper jeg du blir god og varm, og våkner litt om senn..

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Heisann du..lille trøtting.. Kaffe til deg også, så håper jeg du blir god og varm, og våkner litt om senn..
      Åh men tack vännen. Du är ju för go.
      Tack så jättemycket för kaffet, det satt finfint.
      Nu har jag haft lunch här på jobbet, och är redo för eftermiddagen.
      Hoppas du har en skön dag där hemma.

Comment

Åh men tack vännen. Du är ju för go.
        Tack så jättemycket för kaffet, det satt finfint.
        Nu har jag haft lunch här på jobbet, och är redo för eftermiddagen.
        Hoppas du har en skön dag där hemma.
        Bare hyggelig det, har masse kaffe vet du, det må man aldri gå tom av..
        Min dag er fin, hekler litt, sitter ved data og nyter stillheten.
        Tenker meg ut en tur litt senere, solen har jo kommet.. Kaldt, men pytt, har jo klær..

Comment

Originally posted by vimzet View Post
          Vimzar in och kniper *fyrlingen*
          Grattis till fyrlingen vännen. Du har en otrolig förmåga med det där alltså.

Hoppas allt är bra med dig, är du ute i torpet nåt även nu när det är kallt och vinter?

Comment

Originally posted by marianne View Post
            Bare hyggelig det, har masse kaffe vet du, det må man aldri gå tom av..
            Min dag er fin, hekler litt, sitter ved data og nyter stillheten.
            Tenker meg ut en tur litt senere, solen har jo kommet.. Kaldt, men pytt, har jo klær..
            Jaså skiner solen hos er? Jag tror det är mulet här fortfarande, ser inte ut för det hänger gardiner för fönstrena här på jobbet. Men vi skulle nog inte få nån sol idag om jag minns rätt.
            Det är fikadags med fikabröd här på jobbet strax, jag norpar en bit till dig också. Mm, mumsigt ska det bli.
            på dig

Comment

Grattis till fyrlingen vännen. Du har en otrolig förmåga med det där alltså.

Hoppas allt är bra med dig, är du ute i torpet nåt även nu när det är kallt och vinter?

Tack allt är bra med mej!
              Med dej också hoppas jag

Ja, jag är därute även på vintern, fast den här sk vintern har det varit svårt att ta sig dit.
              Skulle behöva en båt den sista kilometern
              Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Jaså skiner solen hos er? Jag tror det är mulet här fortfarande, ser inte ut för det hänger gardiner för fönstrena här på jobbet. Men vi skulle nog inte få nån sol idag om jag minns rätt.
                Det är fikadags med fikabröd här på jobbet strax, jag norpar en bit till dig också. Mm, mumsigt ska det bli.
                på dig
                Takk, det var goddis ja... Har vært en liten promenade-tur med en kollega. På ettermiddagen og kvelden ble det middag og tv.
                Nå er det jo godt på kvelden, og du sover kanskje... Vel, vi ses her i morgen.

Comment

Heisann! Torsdag, og snart helg igjen.. Jeg har akkurat gått en lang tur, bare -17 i dag..
                  Nå skal jeg bare slappe av med håndarbeide og holde varme i ovnen.. Litt kaffe er kanskje på sin plass..
                  Ha en fin dag der du er, vi ses..

Comment

Så titter jeg inn igjen, men her er ingen.. Men dere er vel på jobb de fleste.
                    Jeg har sittet litt med mitt puslespill, blir da aldri ferdig.. Jo, forresten, om jeg gjør litt hver dag, det er jo der faciten er..
                    Ha det så bra, så lenge.

Comment

Bare -17 ja. Her er det "kun" -13,men jammen er det kaldt nok synes jeg.Ja,er litt ekstra sytete her jeg sitter med influensa. Strever med å få opp varmen inne i dag også,så... Har over meg dyna,men fryser sannelig lell.*Brr* !!-Ellers driver jeg og nyser og nyser i enninga.Har også hostet så mye at det kjennes ut som at jeg har fått magemuskler.Nei,såå heldig er jeg nok ikke,men ømt er det iallefall.

Puslespill kunne jeg ha tenkt meg å drevet med igjen også,Marianne.-Liker slike hobby-sysler.
                      Hva slags motiv har du ??

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
                        Bare -17 ja. Her er det "kun" -13,men jammen er det kaldt nok synes jeg.Ja,er litt ekstra sytete her jeg sitter med influensa. Strever med å få opp varmen inne i dag også,så... Har over meg dyna,men fryser sannelig lell.*Brr* !!-Ellers driver jeg og nyser og nyser i enninga.Har også hostet så mye at det kjennes ut som at jeg har fått magemuskler.Nei,såå heldig er jeg nok ikke,men ømt er det iallefall.

Puslespill kunne jeg ha tenkt meg å drevet med igjen også,Marianne.-Liker slike hobby-sysler.
                        Hva slags motiv har du ??
                        Heisann, men er du syk... Litt dunderhonning skulle du hatt. Millan er expert på den..Håper hun titter inn..
                        Mange i disse områder som har influensa også.
                        Puslespill er gøy, jeg kjøpte to for lenge siden. Det ene er "Brudeferden i Hardanger" og er ferdig lagt. Det andre er "Baroniet Rosendahl". Dette er en serie av Thideman og Gude. Flere fine der..Jeg har en plan om å få de på veggen på et soverom..
                        Men jeg bruker mye tid på hekling på bestilling. Så dagene går.. God bedring til deg..

Comment

Takk-takk.

Åå,så moro det må være å kunne hekle!!-Har tenkt å lære meg dèt sjøl.

Comment

Takk-takk.

Åå,så moro det må være å kunne hekle!!-Har tenkt å lære meg dèt sjøl.
                            Det klarer du helt sikkert, ingen heksekunst det.. Jeg har laget alt fra små brikker til gardinkapper, som jeg har solgt. Har jo ikke bruk for alt selv.

Comment

Må være kjekt å kunne tjene litt ekstra kroner slik også.

Comment

Må være kjekt å kunne tjene litt ekstra kroner slik også.
                                Gjør det mest for at det er en kjær hobby, men selvfølgelig er det greit med litt extra..

Comment

Working...
                                X