Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

HEIA NORGE, OG ASTRID JACOBSEN...
    HEIA JENS-ARNE SVARTEDAL OG ELDAR RØNNING

Comment

Marianne, Det är bara att buga och gratulera

Du kanske hörde mej när jag försökte heja fram svenska killarna

Nåja, det återstår fler lopp!!

Du får ha det så bra, jag åker ut till mitt torp nu ikväll och kommer inte att ha nån dator

Vi hörs på söndag eller måndag!!
      Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
        Marianne, Det är bara att buga och gratulera

Du kanske hörde mej när jag försökte heja fram svenska killarna

Nåja, det återstår fler lopp!!

Du får ha det så bra, jag åker ut till mitt torp nu ikväll och kommer inte att ha nån dator

Vi hörs på söndag eller måndag!!
        Takker og bukker, det er deilig å være Norsk på sånne
        dager Hørte dine rop, ja..
        Men ellers er det mange gode VM- deltagere, fra mange nasjoner. Spennende dager fremover nå, og jeg er på plass..
        Ha en god tur, så ses vi.

Comment

Originally posted by Prettygrl View Post
          Hei og Hopp alle sopper!!!!!! Nå er det lenge side sist!
          Tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen til alle sammen Det siste halvåret har gått veeeldig fort,og det er bare litt under 3 mnd til skoleåret er ferdig og jeg flytter tilbake til Trondheim Det har gått utrolig fort og jeg har opplevd så utrolige mye spennende og morsomt som jeg aldri kan tenke meg å leve foruten... Det å se hvordan mennesker som "havner litt utenfor" som rusmisbrukere og mennesker som ikke har det så bra går veldig hardt innpå meg og man oppdager virkelig livets verdier og lærer å sette pris på livet og det og de man har rundt seg... Under reisen til San Francisco i November fikk vi muligheten til å jobbe på et suppekjøkken som tilobyr tre gratis måltider om dagen til de som lever på¨gaten,og de som ønsker å benytte seg av tilbudet.Dette var gjennom "GLIDE Memorial Church" som en en metodist kirke. Den drives ikke av det offentlige og får heller ingen bidrag eller pengestøtte bortsett fra med medlemmer og de som ønsker å gi noe tilbake. Men Så har vi slike som Sharon Stone og Oprah Winfrey som gir noe... De gav begge 1 millioner dollar hver fra engen lomme... (nå blir det kanskje for mye info her,men jeg vil så gjerne dele med dere her inne om alt jeg har opplevd).

Ellers så hadde jeg en fin jul og et bra nyttår hjemme med familie og venner i Trondheim. Mye fart og morro inkl. forspill på svensk og norsk

Jeg vil også benytte sjansen til å si byebye ikke for godt... Men i natt reiser jeg til Afrika og Spanien... for mere opplevelser og utfordringerRett etter det drar je til Trondheim for å nyte en uke vinterferie med venner og familie....

Håper alle har hatt en fiiiiiin fiiiin Høst og jul/nytt år.... så skal jeg prøve å komme innom oftere

Masssse klemmer og kyss

Nämen heeeeej Pretty! Men vad fasen.. nu har jag ju missat dig Jisses vad du har upplevt mycket. Förstår att du har fått nya värderingar när du sett så mycket elände. Vad kul att du har fått resa så mycket och se hur det är i andra länder. Ja min höst/vinter har väl varit bra... antar jag.. äter, sover, jobbar... eh..

Låter bra att du kommer hem till Trondheim igen och har lite svorskt forspill
          Förresten, hur går det med Carina och Anton är dom fortfarande tillsammans?
          Ha en jättebra resa till Afrika och Spanien så ses vi här sen när du kommer tillbaka.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Oj nu glömde jag säga go´morron! Blev ju så glad över att höra från Pretty
            Nu antar jag att Marianne sitter och kollar på skidåkningen så jag vågar nog inte störa henne nu Vimzet sitter och myser i torpet ser jag och utan dator är hon, så hon är ju inte kontaktbar. Hoppas alla får en bra dag och att tojja har fått det glatt där han bor och att gason inte ger sig på någon lördagsdans.. är ju glad över den lilla lördagen vi har i veckan (men du dansar ju riktigt bra gason) Sunny antar jag vilar ut sig efter kryssningen så henne vågar jag inte väcka Hmm.. och vart var fjällis igår när jag sjöng "Sånt är livet!" på "Så ska det låta".. ingen doakör alls hade jag. Nä jag har nog missat förklaringen till fredagsbänken.. vart står det?
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Go lördagkväll på alla,,

Comment

Heisann, hoppsann..
                Ja, så var det søndag kveld, så fort helgen går.
                Jeg har forresten "sportet" i hele helgen, sliten nå ja.. Men jeg har jo trent litt på forhånd!!!
                I morgen kommer snekkeren igjen, spennende tider her nå. Gulvet på badet er støpt, og nå skal det tørke en tid, før flisene kommer på.
                Ha en fortsatt fin kveld. Vi ses snart igjen..

Comment

Eftersom inte Snoffsan är här så får jag säga,,,,Hej Tösnö

Comment

• Tjohoo!

Hej på er!

Det var ett tag sen nu, hoppas att det är bra med er.
                    Här är det bara bra. Sitter här och dricker ,
                    ovanligt när det gäller mig 2:
                    "Man ska inte sörja det man saknar
                    utan glädjas åt det man har."

Comment

• Sv: Tjohoo!

Originally posted by Vera View Post
                      Hej på er!

Det var ett tag sen nu, hoppas att det är bra med er.
                      Här är det bara bra. Sitter här och dricker ,
                      ovanligt när det gäller mig 2:
                      Men hipp hopp hallå Vera.... de var inte igår...kul att du titta in en sväng o morsa lite...saknar du oxå BB...jag gör de som attan...skittomt...men vi hoppas väl på till hösten att det blir nåt...ha det bra vännen

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                        Eftersom inte Snoffsan är här så får jag säga,,,,Hej Tösnö
                        Tjinixxen!

Comment

Godmorgon allihop

Comment

Go'möra, go'möra, allahopa!
                            -

Comment

God morgen alle gode raringer.. Ny dag og ny uke. Ingen sport i dag, de tar jo fri på mandag Vel, då får jeg finne på noe annet..
                              Håper alle har hatt en fin helg, og er uthvilt til en ny uke.
                              Ha en fin dag, der du er.. Vi ses utover dagen.

Comment

Hej på er alla.
                                Jaha, då sitter man här igen på jobbet. Svisch så var ledigheten över.
                                Jag har haft det jätteskönt och bra, mamsen och jag skrattade och dansade så mycket på kryssningen så vi hade träningsvärk lite varstans på hemvägen. 2:
                                Hoppas ni haft det gött också, även fast att ni kanske inte varit till sjöss.
                                Ses kanske under dan.
                                Kramisar i massor till er alla.

Comment

Working...
                                X