Sv: ***OT tråden***...del 6
HEIA NORGE, OG ASTRID JACOBSEN...
HEIA JENS-ARNE SVARTEDAL OG ELDAR RØNNING
HEIA NORGE, OG ASTRID JACOBSEN...
HEIA JENS-ARNE SVARTEDAL OG ELDAR RØNNING
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Hørte dine rop, ja..
Hei og Hopp alle sopper!!!!!! Nå er det lenge side sist!
Det siste halvåret har gått veeeldig fort,og det er bare litt under 3 mnd til skoleåret er ferdig og jeg flytter tilbake til Trondheim
Det har gått utrolig fort og jeg har opplevd så utrolige mye spennende og morsomt som jeg aldri kan tenke meg å leve foruten... Det å se hvordan mennesker som "havner litt utenfor" som rusmisbrukere og mennesker som ikke har det så bra går veldig hardt innpå meg og man oppdager virkelig livets verdier og lærer å sette pris på livet og det og de man har rundt seg...
Mye fart og morro
inkl. forspill på svensk og norsk
ikke for godt... Men i natt reiser jeg til Afrika og Spanien... for mere opplevelser og utfordringer
Rett etter det drar je til Trondheim for å nyte en uke vinterferie med venner og familie....
Jisses vad du har upplevt mycket. Förstår att du har fått nya värderingar när du sett så mycket elände. Vad kul att du har fått resa så mycket och se hur det är i andra länder.
Ja min höst/vinter har väl varit bra... antar jag.. äter, sover, jobbar... eh..
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Hoppas alla får en bra dag och att tojja har fått det glatt där han bor och att gason inte ger sig på någon lördagsdans.. är ju glad över den lilla lördagen vi har i veckan (men du dansar ju riktigt bra gason)
Sunny antar jag vilar ut sig efter kryssningen så henne vågar jag inte väcka
Hmm.. och vart var fjällis igår när jag sjöng "Sånt är livet!" på "Så ska det låta".. ingen doakör alls hade jag.
Nä jag har nog missat förklaringen till fredagsbänken.. vart står det?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Men jeg har jo trent litt på forhånd!!!
Sitter här och dricker
,
2:
Ny dag og ny uke. Ingen sport i dag, de tar jo fri på mandag
Vel, då får jeg finne på noe annet..
2:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment