Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Jag undrade just vart du tog vägen inne på Oasen, hade tänkt att säga till dig där ;-)
    Åå,så koselig da!! Jeg hopper litt til og fra hele tida jeg,skjønner du!!Plutselig kan jeg være på Oasen igjen!!Men veksler også mellom der,her,Mike`s,CF`s og nå Flanders`side!!Og;ikke MINST Britt-Goodwin`s side da!!He-he!!;-)
    Gjett hvem som ble den første til å skrive innlegg på forumet til Flanders`da???:razz:

Comment

• Originally posted by xx24-7
      Åå,så koselig da!! Jeg hopper litt til og fra hele tida jeg,skjønner du!!Plutselig kan jeg være på Oasen igjen!!Men veksler også mellom der,her,Mike`s,CF`s og nå Flanders`side!!Og;ikke MINST Britt-Goodwin`s side da!!He-he!!;-)
      Gjett hvem som ble den første til å skrive innlegg på forumet til Flanders`da???:razz:
      He He......... det blev du som skrev först. Vad ska man skriva om i "Hva skjer"-tråden?
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Natti Natti! Nu måste jag lägga mig, men vi ses väl imorgon!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Nattinatt,snowflake!!

Ja,vi sees sikkert igjen i morgen!!;-)

Comment

Natti Natti! Nu måste jag lägga mig, men vi ses väl imorgon!

Noen må bare ha skjønnhetsøvnen" sin!!
            Og jeg får bare sitte hær og bli gammel og stygg!!
            Last edited by fastwindow; 2005-06-14, 00:06.
            Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by fastwindow
              Noen må bare ha skjønnhetsøvnen" sin!!
              Og jeg får bare sitte hær og bli gammel og stygg!!
              Da er vi nok flere som er litt ille ute der,her...;-)

Comment

Da er vi nok flere som er litt ille ute der,her...;-)
                Hehe...Vi sliter litt vi ja!!! så ofte vi sitter våkne her inne

Comment

• Originally posted by Tipita
                  Hehe...Vi sliter litt vi ja!!! så ofte vi sitter våkne her inne
                  Jepp,begynner å føle meg temmelig støgg og elendig allerede!!

Comment

Jepp,begynner å føle meg temmelig støgg og elendig allerede!!
                    Jeg også..tror jeg begynner å få en liten dobbelthake her også....Jeg må slutte med å sitte med hodet nedi tastaturet...Jeg har da tross alt lært meg den der touch-metoden

Comment

• Go´morron alla nattugglor! Jag hoppas ni sover er skönhetssömn nu och vaknar upp pigga och glada och tittar in här

Serverar lite frukost, så det är bara att ta för sig. Här är det molnigt just nu, men jag sitter och hoppas på att solen ska titta fram, är ju ledig idag.

Comment

• Heldiggrisen snowflake som har fått respons av selveste Flanders inne på forumet hans!!;-)

Comment

Heldiggrisen snowflake som har fått respons av selveste Flanders inne på forumet hans!!;-)
                          Va! Har jag............ rusar genast dit..........

Comment

Va! Har jag............ rusar genast dit..........
                            He-he!!Vi snakkes igjen senere i dag,må vekk fra data`n et øyeblikk for å sjaue litt her nå jeg.Får besøk av takstmann i kveld,you see!!;-)

Comment

He-he!!Vi snakkes igjen senere i dag,må vekk fra data`n et øyeblikk for å sjaue litt her nå jeg.Får besøk av takstmann i kveld,you see!!;-)
                              Han har svarat allihop, vad snällt
                              Vad är en takstmann?

Comment

Han har svarat allihop, vad snällt
                                Vad är en takstmann?
                                Ja han er snill Flanders-gutten...Gleder meg til at en kan laste ned Flandersdansen

Comment

Working...
                                X