Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tenkte jeg skulle være litt snill med dere..Så jeg sender inn Flanders, så han tar en dans for dere

Comment

Originally posted by Tipita
      Tenkte jeg skulle være litt snill med dere..Så jeg sender inn Flanders, så han tar en dans for dere
      *skrattar*.......på pricken likt !!......*s*

Comment

Originally posted by Tipita
        Han kan verkligen Flandersdansen! *gapskratt* Tack för den Tipita.
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Go´natt alla Flanderslovers. Vi syns imorr´n.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

bb24-7 is back!!

Dog som xx da!!He-he!

Må forøvrig øyeblikkelig køye,men da vet dere at jeg èr her iallefall.

Comment

Heeeeej alla Flanderslovers! Nu har jag kommit hem och det är äntligen TGIF (Thank God It´s Friday) och dessutom är vi lediga på måndag, kan det bli bättre...... hmm, ja förutom vädret då

Här i Göteborg är det ett riktigt skitväder måste jag säga, får väl hoppas att det blir bättre tills imorgon.

Hörde att Tina skulle hälsa på Flanders i helgen. Han verkar dessutom ha fullt upp med vattenskidåkningen. Fastwindow!!!! *eko* Var är du??? Vill ju veta mer om vad han har för sig för kul.

Comment

Go´morron alla Flanderslovers! Hoppas ni får en bra helg. Själv ska jag ut till sommarstugan och jobba lite............ och grilla (även om det kanske blir under ett paraply) Sätter in lite bilder på Flanders så vi inte glömmer av honom.

HA EN TREVLIG HELG ALLIHOP!

Last edited by snowflake; 2005-06-04, 11:08.

Comment

Originally posted by snowflake
                  Go´morron alla Flanderslovers! Hoppas ni får en bra helg. Själv ska jag ut till sommarstugan och jobba lite............ och grilla (även om det kanske blir under ett paraply) Sätter in lite bilder på Flanders så vi inte glömmer av honom.

HA EN TREVLIG HELG ALLIHOP!

Wow!!-Bra bilder du har fått tak på da!! Hvordan fixa du dèt?

Comment

Originally posted by xx24-7

Wow!!-Bra bilder du har fått tak på da!! Hvordan fixa du dèt?
                    Prøv: www.vannski.net
                    Der finner du Anders Foss..
                    Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Originally posted by snowflake
                      Heeeeej alla Flanderslovers! Nu har jag kommit hem och det är äntligen TGIF (Thank God It´s Friday) och dessutom är vi lediga på måndag, kan det bli bättre...... hmm, ja förutom vädret då

Här i Göteborg är det ett riktigt skitväder måste jag säga, får väl hoppas att det blir bättre tills imorgon.

Hörde att Tina skulle hälsa på Flanders i helgen. Han verkar dessutom ha fullt upp med vattenskidåkningen. Fastwindow!!!! *eko* Var är du??? Vill ju veta mer om vad han har för sig för kul.
                      Var i Oslo i går.. Terese, Tina og to jenter til så jeg på utsiden av sentralbanestasjonen..
                      De hastet inne i en Taxi og forsvant i regnværet..
                      Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Originally posted by fastwindow
                        Prøv: www.vannski.net
                        Der finner du Anders Foss..
                        Jepp,så det akkurat nå i stad!!

Comment

Originally posted by fastwindow
                          Var i Oslo i går.. Terese, Tina og to jenter til så jeg på utsiden av sentralbanestasjonen..
                          De hastet inne i en Taxi og forsvant i regnværet..
                          Cool!!He-he!Eldstedattera mi så Britt i går!!!:smile:

Comment

Cool!!He-he!Eldstedattera mi så Britt i går!!!:smile:
                            coolt!!!! artig at hun fortsatt jobber på Mc Donalds da
                            "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by Prettygrl
                              coolt!!!! artig at hun fortsatt jobber på Mc Donalds da
                              He-he!!Var på H&M dette...;-) Var på shopping...

Comment

He-he!!Var på H&M dette...;-) Var på shopping...
                                hihi... jeg vil oxo se en "kjendis" haha så morsomt...
                                "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Working...
                                X