Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fastwindow
    Gud er god, Gåtteposeministeren" er bedre!!!!!!
    Og kommet tilbake i fin form!!!!!!!!!!
    Vi har hatt abstinenser hær på forumet!!!
    Det var like før det gikk Riksalarm!!
    Go´morron alla Flanderslovers!
    Fastwindow, du är kul du Det var väl tur att jag kom tillbaka så ni inte behövde utfärda rikslarm *asg* Hoppas allt är bra med dig!
    Min rumpa har slutat att göra ont men till helgen är det dax igen att ordna med gräsmattan *suckar djupt*
    Några kul nyheter om Flanders? Eller han kanske håller på att träna vattenskidåkning för fullt.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Nova
      Godmorgon Gott folk!

Å vilken smarrig frukost du har dukat fram snowflake, man tackar

Tänkte jag skulle kika in här... Om jag får... Men det tror jag Var ju med i klubben på BB-forumet men var väl inte precis en av de mest aktiva. Men ni e ju så himla trevliga ni som skriver här!!!

KRAM på er och Ha en fantastiskt underbar fin dag!

Vet ni?? SOLEN SKINER
      Go´morron Nova! Det är väl klart att du ska skriva här, vi samlar ju alla goa folk i den här tråden

Läste om dig och T och att det löste sig till slut.

Hoppas du har lika fint väder som jag har, igår höll jag på att dö av värmeslag på bussen från jobbet............ men jag klagar inte. I morgon har sonen skolavslutning och jag ska fixa jordgubbstårta, har det som tradition att fira in sommarlovet med det.

Bjuder på lite soligt morgonkaffe om du vill ha, nu är det inte lika gott som Kattmammans men det duger. *häller upp två koppar*
      Last edited by snowflake; 2005-06-09, 09:47.
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Go´morron alla Flanderslovers!
        Fastwindow, du är kul du Det var väl tur att jag kom tillbaka så ni inte behövde utfärda rikslarm *asg* Hoppas allt är bra med dig!
        Min rumpa har slutat att göra ont men till helgen är det dax igen att ordna med gräsmattan *suckar djupt*
        Några kul nyheter om Flanders? Eller han kanske håller på att träna vattenskidåkning för fullt.

Meg er det bare bra med, er ute i det fine været og pusser og gnikker på "Fars Drøm".. Den må være klar når mor tar ferie, vi skal være ombord i 6 uker i sommerferien og da må alt vere i den skjønneste orden..
        Du må plystre på noen lettlurte" menn (Slaver)som du kan ha på beite i hagen.
        Jobbe får maten kan du si, så skal de få litt og etter jobben.
        Du skal bare stå og på dem.. hahahahahaha
        Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by xx24-7
          Nå fikk jeg altså bekrefta hvorfor jeg ikke har fått noen hilsen fra Flanders i postkassa,fra Mess...Skrev jo ikke navn og adresse i meldinga mi inn dit, for jeg trodde jo at de fant dèt allikevel..(som de gjør i andre offentlige konkurranser!!)Typisk ass!!:neutral:
          Men 24-7, är du galen, glömde du namn och adress?
          Kunde dom inte skickat det på mailen, den måste dom väl ha haft? Tror du att han kommer att vara gäst fler gånger i mess-tv? Vad är det för ett program föresten? Jisses, vad mycket frågor det blev, sorry

Comment

Meg er det bare bra med, er ute i det fine været og pusser og gnikker på "Fars Drøm".. Den må være klar når mor tar ferie, vi skal være ombord i 6 uker i sommerferien og da må alt vere i den skjønneste orden..
            Du må plystre på noen lettlurte" menn (Slaver)som du kan ha på beite i hagen.
            Jobbe får maten kan du si, så skal de få litt og etter jobben.
            Du skal bare stå og på dem.. hahahahahaha
            Det låter härligt, för jag antar att det är på sjön ni ska vara i 6 veckor. Vad är det för båt dina föräldrar har? Kommer ni att vara runt Norge eller åker ni längre bort?

Hmm...... jag bor tillsammans med en lättlurad man som jobbar som en slav på trädgården precis som jag, sen vet jag inte om han skulle tycka om att jag tog dit andra män och pussade och kramade dom, men det låter bra att få stå och skrika ut order till dom. Hmmm.... så var det ölen då...... jag tycker att det är jag som måste ha en kall öl när jag måste stå där och skrika *asg*

Last edited by snowflake; 2005-06-09, 22:03.

Comment

• Originally posted by snowflake
              Det låter härligt, för jag antar att det är på sjön ni ska vara i 6 veckor. Vad är det för båt dina föräldrar har? Kommer ni att vara runt Norge eller åker ni längre bort?

Hmm...... jag bor tillsammans med en lättlurad man som jobbar som en slav på trädgården precis som jag, sen vet jag inte om han skulle tycka om att jag tog dit andra män och pussade och kramade dom, men det låter bra att få stå och skrika ut order till dom. Hmmm.... så var det ölen då...... jag tycker att det är jag som måste ha en kall öl när jag måste stå där och skrika *asg*

Mine foreldre er døde for mange år siden..
              Det er nok min og min kone sin båt.. "Fars Drøm" er en Cabincruiser på 39 fot.
              2004 mod.
              Vi skal nedover Svenskekysten til Landskrona, over til Danmark, rundt Sjælland, Storebelt, opp til Limfjorden over til vestkysten opp til Skagen, til Kristiansand langs Sørlandskysten og hjem..
              Vi gleder oss som barn til turen..

Comment

2004 mod.
                Vi skal nedover Svenskekysten til Landskrona, over til Danmark, rundt Sjælland, Storebelt, opp til Limfjorden over til vestkysten opp til Skagen, til Kristiansand langs Sørlandskysten og hjem..
                Det er somme som har det ja!!!;-)

Comment

• Originally posted by xx24-7
                  Det er somme som har det ja!!!;-)
                  Ja men så har jeg arbeidet i 38år. ingen 8 til 16 jobb heller..

Comment

Vel fortjent kan du skjønne!!;-)Ønsker dere jo en herlig tur,for det hørtes virkelig herlig ut!!

Comment

Du har vært en slik "sliter" du òg,som gubben min??-Iallefall aldri vært noen 8-16 jobb hos han heller...nærmere 24-7.;-)

Comment

• Go´morron alla Flanderslovers! Sitter här och är trött som en sten *gäspar stort* Ser molnigt ut i Göteborg men jag håller tummarna för att det blir soligt idag också.

Ha en bra dag!!

Comment

• God morgen god morgen!!!
                          Ha en fin dag du også!!!

Comment

• Sola skinner her allerede,så dette ser strålende ut!!

Comment

• Titta vad Jakobine hittat på Mikes hemsida:

10. Juni, 2005:
                              -Big Brother party 18 juni i Sarpsborg utested: Botcha
                              Mike og Patrick gjestebartendere. Dennis DJ og på trommer.
                              Vert og vertinner: Flanders, Britt og Laila

- Big Brother Party 25 juni i SKi. Utested: uvisst enda
                              Mike og Patrick gjestebartendere. Dennis DJ og på trommer.
                              Vert og vertinner: Flanders, Britt og Laila

Vilket gäng som åker runt!!

Brukar de norska BB-deltagarna också åka på barturné eller är detta första året som dom gör det?

Comment

2004 mod.
                                Åh vad härligt det låter. Jag älskar Skagen, där har jag varit hur många gånger som helst. Mysigt att sitta där nere i hamnen och ta en kall öl och kolla på båtar och folk:smile: Sen kan man ju strosa på "grenen" och se dom två haven kriga....... (inte alls avundsjuk). Håller tummarna för att ni får fint väder i 6 veckor!

Comment

Working...
                                X