Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snowflake
    Ja ja, jag kommer alldeles strax. Satt just och skrev om meningen med livet på Oasen *asg*
    Jasså, du tror att jag kommer att få en fin häck när gräsmattan är klar...... menar du min häck eller den i trädgården *harklar lite*
    hehehe..måste läsa meningen med livet..e det en tråd på oasen som heter så eller??
    ööööööh din häck som sitter på dig e säker redan WOW..men efter all jordkrattning så blir den *finast på hela ön..där din stuga bor*.....om du har en häck i trädgården .så e även den jätte jätte fin =)

Comment

Originally posted by starfriend
      hehehe..måste läsa meningen med livet..e det en tråd på oasen som heter så eller??
      ööööööh din häck som sitter på dig e säker redan WOW..men efter all jordkrattning så blir den *finast på hela ön..där din stuga bor*.....om du har en häck i trädgården .så e även den jätte jätte fin =)
      Här smyger jag in med min snygga wow-häck *asg* Tråden heter livets gåta och det var inte det enklaste att skriva där.
      Hmmm... undrar varför jag sitter och ler när jag ser din avatar *ler från öra till öra*
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Snacka om att gå runt elden och va diplomatisk..
        I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Originally posted by snowflake
          Här smyger jag in med min snygga wow-häck *asg* Tråden heter livets gåta och det var inte det enklaste att skriva där.
          Hmmm... undrar varför jag sitter och ler när jag ser din avatar *ler från öra till öra*
          sticker genast dit & kollar...vill ju veta vad som e mening med livet...*s*

sitt nu inte här inne för länge å häcka..din sambo inte glad då ju *s*

Comment

[QUOTE=piopio]Snacka om att gå runt elden och va diplomatisk..

*japp ibland blir det svettigt värre.*pust*..men man får göra sitt bästa:-P

Comment

Originally posted by piopio
              Snacka om att gå runt elden och va diplomatisk..
              *japp ibland blir det svettigt värre.*pust*..men man får göra sitt bästa:-P
              Håller absolut med..
              I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Originally posted by piopio
                Håller absolut med..
                Men resultatet blir ju bra......... en glad snowflake

Star: Jag satt inte vid datorn från Lördag-Måndag så han har fått min uppmärksamhet i flera dagar *asg*
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Natti Natti alla Flanderslovers! Vi syns i morr´n! Jag kanske tittar in på en frukost i morgonbitti och om jag är först så kan jag duka fram

Comment

Lurer på om ikke selveste Flanders har skrevet inn en hilsen på forumet til Mike`s hjemmeside i kveld!!(Og rett over meg,i tillegg.Ha-ha!)

Comment

• Originally posted by snowflake
                      Heeeeeej allihop, har ni saknat mig!*ekar ljudligt* ........ och som vanligt är det väl bara jag som är inne Har varit ute i sommarstugan hela helgen och lagt en ny gräsmatta, hmm och hälften är gjort och själv har jag ont i varenda muskel. Visste faktiskt inte att man använde rumpan när man krattade ut jord, men nu vet jag det, känner mig som en pigg 95-åring just nu
                      Har det hänt något kul? Några nyheter om Flanders eller några av dom andra? Ska sätta mig nu och läsa igenom lite här. Hoppas allt är bra med er och att det är lugnt i bussen
                      Gud er god, Gåtteposeministeren" er bedre!!!!!!
                      Og kommet tilbake i fin form!!!!!!!!!!
                      Vi har hatt abstinenser hær på forumet!!!
                      Det var like før det gikk Riksalarm!!
                      Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Go´morron alla Flanderslovers! Åhhhh vad kallt det är ute nu på morgonen, men solen lyser så varför klaga?

Dukar upp lite frukost, ifall det är någon morgonpigg som är sugen.

Hoppas ni får en bra dag så syns vi i eftermiddag eller ikväll!

Last edited by snowflake; 2005-06-08, 06:02.

Comment

• Godmorgon Gott folk!

Å vilken smarrig frukost du har dukat fram snowflake, man tackar

Tänkte jag skulle kika in här... Om jag får... Men det tror jag Var ju med i klubben på BB-forumet men var väl inte precis en av de mest aktiva. Men ni e ju så himla trevliga ni som skriver här!!!

KRAM på er och Ha en fantastiskt underbar fin dag!

Vet ni?? SOLEN SKINER
                          http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Nå fikk jeg altså bekrefta hvorfor jeg ikke har fått noen hilsen fra Flanders i postkassa,fra Mess...Skrev jo ikke navn og adresse i meldinga mi inn dit, for jeg trodde jo at de fant dèt allikevel..(som de gjør i andre offentlige konkurranser!!)Typisk ass!!:neutral:

Comment

• HAJ HAJ alla coola människor i coola Flanders fanklubb!
                              Hoppas allt är gött med er?! Med Hinden är det bara grejt!

Nåt nytt på Flandersfronten då?

Comment

• Han var tex och träffade några av de andra deltagarna i Oslo i helgen, se Mikes hemsida.

Comment

Working...
                                X