Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Go´morron alla Flanderslovers!
    Och som vanligt är det bara jag som är morgonpigg. Har molnigt väder men det gör ju inget eftersom jag ska iväg till stugan och fortsätta med gräsmattan, f-n vad jag kommer att vara glad när den är färdig. Hoppas jag inte får lika mycket träningsvärk i rumpan som jag hade förra helgen, men som Starfriend sa, jag kommer att få en riktig WOW-rumpa när gräsmattan är klar och det utan knipövningar *asg*

Vilken fin avatar du skaffat dig 24-7!

Nä, nu ska jag sätta mig en sväng på balkongen och ta mig en cigg och en kopp kaffe, så kanske någon annan har hunnit vakna under tiden.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Titta vad Jakobine hittat på Mikes hemsida:

10. Juni, 2005:
      -Big Brother party 18 juni i Sarpsborg utested: Botcha
      Mike og Patrick gjestebartendere. Dennis DJ og på trommer.
      Vert og vertinner: Flanders, Britt og Laila

- Big Brother Party 25 juni i SKi. Utested: uvisst enda
      Mike og Patrick gjestebartendere. Dennis DJ og på trommer.
      Vert og vertinner: Flanders, Britt og Laila

Vilket gäng som åker runt!!

Brukar de norska BB-deltagarna också åka på barturné eller är detta första året som dom gör det?
      Nei,slik barturnering har ikke jeg hørt at BB-folk har drevet med før,tror jeg...
      Husker iallefall ikke dèt.

Comment

Go´morron alla Flanderslovers!
        Och som vanligt är det bara jag som är morgonpigg. Har molnigt väder men det gör ju inget eftersom jag ska iväg till stugan och fortsätta med gräsmattan, f-n vad jag kommer att vara glad när den är färdig. Hoppas jag inte får lika mycket träningsvärk i rumpan som jag hade förra helgen, men som Starfriend sa, jag kommer att få en riktig WOW-rumpa när gräsmattan är klar och det utan knipövningar *asg*

Nä, nu ska jag sätta mig en sväng på balkongen och ta mig en cigg och en kopp kaffe, så kanske någon annan har hunnit vakna under tiden.

Takk,takk snowflake!!!;-)

Comment

Go´morron alla Flanderslovers!

Vær flink jente" kast den cigg.. Da vil du gå rundt som en Bie" og lukte på blomstene..
          Jeg var nikotinslave i 38 år.. La en 20 pakning i et glass med lokk på, satte den på seksjonen i stuen 5 jan. i fjor. der står den enda..
          Alt er bare blitt bedre.. pust, lukt,smak, kondis og føler meg mer våken og opplakt..
          Faren er det at du blir sprek med all den trimmen du holder på med!!!!!! typen din kommer til og banke vettet av alle tenåringene som etter deg på gata
          Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Det kan hende at dere allerede er klar over det..men hvis ikke så fant jeg denne siden:

www.flanders.no

Det var ikke mye å se der..men det kommer vel ;-)

Comment

• Originally posted by Tipita
              Det kan hende at dere allerede er klar over det..men hvis ikke så fant jeg denne siden:

www.flanders.no

Takk for den.. "Tuppelura"!!!! du er en

Comment

• Originally posted by Tipita
                Det kan hende at dere allerede er klar over det..men hvis ikke så fant jeg denne siden:

www.flanders.no

Ja,takker så mye for den,tippelura!!-Men hvorfor har ikke jeg fått vite om denne FØR da??? He-he!!Bedre sent enn aldri da!!!Minte foressten om Mike sin hjemmeside!!Kanskje de benytter seg av samme web-maker!!;-)

Comment

• Originally posted by xx24-7
                  Ja,takker så mye for den,tippelura!!-Men hvorfor har ikke jeg fått vite om denne FØR da??? He-he!!Bedre sent enn aldri da!!!Minte foressten om Mike sin hjemmeside!!Kanskje de benytter seg av samme web-maker!!;-)
                  Kansje det er Kristian Lund????

Comment

• Originally posted by fastwindow
                    Kansje det er Kristian Lund????
                    Kem er dèt då??? (Mener du Kristian fra BB kanskje??He-he!!)

Comment

• Flanders skriver till Mike på hans forum:
                      "Dansen min vil du snart kunne laste ned på min side som for tiden er under konstruksjon, men vil være opp og går om kun kort tid www.flanders.no
                      Ses til helgen Mike! Mvh Anders"

Comment

• Originally posted by Ronja
                        Flanders skriver till Mike på hans forum:
                        "Dansen min vil du snart kunne laste ned på min side som for tiden er under konstruksjon, men vil være opp og går om kun kort tid www.flanders.no
                        Ses til helgen Mike! Mvh Anders"
                        Takker,Ronja/Delfina!!;-)

Jeg så det akkurat i stad selv...er visst LITT treg med å få med meg ting.He-he!

Comment

• Jippi!!!

Flanders er i ferd med å lage seg hjemmeside!!!Tralalalala!!! www.flanders.no

:alternat: :grin: :smile:

Comment

• Originally posted by fastwindow
                            Takk for den.. "Tuppelura"!!!! du er en
                            Bare hyggelig hehe;-)

Comment

• Ååå,der var du jo,tippelura mi!!!!-Har du sovet godt,vennen??

Comment

• Originally posted by xx24-7
                                Vet ikke om Mike og han har samme webdesigner, men Patrick og Flanders har iallefall det.

Jeg fant forrsesten ut om siden til Flanders på nordicface.com(er overalt hehe);-)
                                Last edited by Tipita; 2005-06-13, 03:38.

Comment

Working...
                                X